سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

ثبت پتنتی تازه برای سری گلکسی S11 سامسونگ نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - زومیت / پتنت جدید ثبت‌شده‌ی سامسونگ نشان از استفاده‌ی قابلیت Bright Night به‌عنوان قابلیتی سخت‌افزاری در دوربین سری گلکسی اس 11 دارد.
اطلاعات جدیدی از سری گلکسی اس 11 سامسونگ فاش شده که نشان از ثبت پتنت جدیدی در اداره‌ی مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) دارد. این پتنت جزئیات حسگر جدیدی با نام «Bright Night» را شرح می‌دهد که طبق توضیحات، در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها استفاده می‌شود. دوربین مورد نظر ممکن است حسگری اختصاصی برای عکاسی و فیلم‌برداری در شب باشد که در سری اس 11 به کار گرفته می‌شود؛ یا نامی فانتزی برای حسگر بزرگ 108 مگاپیکسلی باشد.
سامسونگ پیش از این از «Bright Night» به‌عنوان حالت شب اختصاصی در سری اس 10 و نوت 10 استفاده کرده بود؛ اما اکنون قصد دارد آن را به یک قابلیت سخت‌افزاری تبدیل کند. چندین رندر از دوربین‌های اس 11 و اس 11 پلاس فاش شده که نشان از استفاده‌ی پنج دوربین در قابی مستطیل شکل دارد و از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و یک ماژول پریسکوپ با بزرگ‌نمایی 5 برابری تشکیل شده است.
هر سه مدل اس 11 فوکوس خودکار لیزری دارند و قادر به ثبت ویدئوهای 8K هستند. همچنین حالت‌های Dirctor‘s View، Night Hyperlapse، Single Take Photo و Vertical Panorama برای این گوشی‌ها در نظر گرفته شده؛ بنابراین مشخص است که سامسونگ قصد دارد تغییرات اساسی در دوربین پرچم‌داران خود ایجاد کند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

داستان سرگی برین در گوگل!

افزایش اعتماد به نفس با 10 روش

نقش کارآفرین در بهبود کیفیت زندگی جامعه

سئو برای عکاسان: 3 راه برای سئوی سایت عکاسی

مقایسه بازاریابی و فروش – شباهت ها و تفاوت های آنها

چگونه با استفاده از سایت برای کسب و کار خود بازاریابی کنیم؟

اهداف مالی هوشمندانه ای که باید در طول زندگی دنبال کنید

پروموشن چیست و انواع آن کدامند؟

ارزیابی استارت آپ ها چگونه است؟

3 رهنمود برای موفقیت در زندگی

توقف تفکر نقادانه با NLP

فالوئرهای واقعی اینستاگرام را بشناسید

با یکی از منعطف‌ترین هدفون‌های جهان آشنا شوید

گوشی بخرید تا قیمت آن برای شما پیامک شود

موبایل پرچمدار شارپ عرضه شد

مدیریت جزییات

بررسی یک تبلیغ خوشمزه از KFC

آشنایی با قراردادهای آتی

پخش و توزیع مویرگی

برنامه بازاریابی و استفاده ی هوشمندانه Nike از جام جهانی

بررسی پیشرفت پروژه ها با استفاده از متد ارزش بدست‌آمده

محاسبه سهم خرید مشتری

بازار گوشی تلفن همراه آمریکا، در دست کره جنوبی

مرور تصویری بر تبلیغات قدیمی در ایران (1)

نشت گاز کلر در پتروشیمی کارون مهار شد

زندگینامه لس مونوس ، رئیس و مدیرعامل شرکت سی بی اس کورپ

استفاده از تست A/B در کمپین‌های بازاریابی

نکاتی که پیش از انجام صادرات و واردات باید بدانید

فورک (Fork) در بلاک چین به چه معناست؟

اتریوم کلاسیک چیست و چه آینده ای دارد؟

5 خصوصیت افرادی که هیچ گاه در راه رسیدن به قله های موفقیت کم نمی آورند!

چرا هوش مالی اهمیت دارد؟ – دیدگاه 7 متخصص این حوزه را بخوانید

رمزارز یا کریپتوکارنسی به چه معناست؟

نقشه سفر مشتری چیست؟ – ترسیم نقشه سفر مشتری

تأثیر آلودگی هوا بر اقتصاد جهان و ایران

آموزش NLP با ویدئوی مارک بوندرات

درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک (EBITDA) چیست؟

بیت کوین‌ کش (Bitcoin Cash) ‌چیست؟

ثروت جف بزوس کل بازار بیت‌کوین را در جیب می‌گذارد

هواوی برگ برنده پرچمدارانش را رو کرد

زنجیره تامین چیست؟

چند نکته برای صنعت، معدن و تجارت از زبان رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران

تبلیغ گوگل برای سرویس جدید JAM بر روی کروم

فصل تازه بازاریابی در تالیا

هنر قیمت گذاری در نمونه های واقعی کسب و کار

حکایت پرواز شاهین

مولتی کافه فقط یک کمپین نیست !

زمان پروژه، محدودیت یا هدف؟

استراتژی های پاسخ گویی به سخت ترین سوالات مشتریان

مصاحبه HBR با مدیر عامل Unilever - قسمت اول

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی