سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

معرفی بهترین گوشی‌های 2019 با قیمت کمتر از پنج میلیون تومان نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - باشگاه خبرنگاران / با برترین مدل‌های معرفی شده در سال 2019 با قیمت کمتر از 5 میلیون تومان آشنا شوید.
در ادامه سلسله گزارش‌های برترین مدل‌های گوشی موبایل در سال 2019 بر اساس بازه قیمتی، به سراغ گوشی‌های بالارده با قیمت کمتر از 5 میلیون تومان می‌رویم. بازه قیمتی 4 تا 5 میلیون تومان شامل گوشی‌های گران قیمت و بالارده می‌شود که امکاناتی در حد و اندازه‌های پرچمداران بازار ارائه می‌کنند. در سال جاری اکثر شرکت‌های مطرح مدل‌های خوبی در بازار گوشی‌های بالارده عرضه کردند و هر چند مدل‌های بالارده، به اندازه میان‌رده‌هایی با قیمت 2 تا 4 میلیون تومان طرفدار ندارد، اما با این وجود تلفن‌های هوشمند بیش از 4 میلیون تومان نیز مشتریان خود را دارند. البته شرکت هوآوی و آنر، در حال حاضر در بازار ایران مدلی مربوط به سال جاری در این بازه قیمت و با کیفیت بالا ندراند. به همین دلیل تمام مدل‌های معرفی شده از دو شرکت سامسونگ و شیائومی خواهد بود.
با این مقدمه به سراغ بهترین و محبوب‌ترین تلفن‌های هوشمند با قیمت میان 4 تا 5 میلیون تومان در بازار ایران می‌رویم با ما همراه باشید:
شرکت: سامسونگ
مدل: گلکسی A50s
در گزارش قبلی اشاره کردیم که میان‌رده سامسونگ گلکسی A50 یکی از بهترین و محبوب‌ترین گوشی‌های بازار در سال 2019 است. اما سامسونگ در سال جاری تصمیم گرفت تا برای مدل‌های میان‌رده سری گلکسی A یک نسخه بروزرسانی شده با پسوند s نیز عرضه کند. گلکسی A50s مدل بهبودیافته گلکسی A50 است که امکانات بهتری نسبت به این گوشی ارائه می‌دهد و البته قیمت آن نیز چند صد هزار تومانی بیشتر است. گلکسی A50s دارای نمایشگر بزرگ سوپرآمولد 6.4 اینچی با تراکم 403 پکسل در هر اینچ است که مانند دیگر مدل‌های سری گلکسی A، نمایشگر با کیفیت یکی از نقاط قوت گوشی محسوب می‌شود، حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. سامسونگ در سری گلکسی A از پردازنده‌های تولید خود یعنی تراشه‌های سری اکسینوس استفاده کرده، این مدل نیز دارای پردازنده اکسینوس 9611 است که قدرت بالایی دارد، این تراشه به همراه 6 گیگابایت حافظه رم، هیچ مشکلی برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین نخواهد داشت. در پشت گوشی در کنار طراحی زیبا قاب پلاستیکی، دوربین سه‌گانه اصلی با سنسور‌های 48 + 8 + 5 مگاپیکسل دیده می‌شود، دوربین A50s برای تصویربرداری با کیفیت در روز یا هوای تاریک شب مشکلی ندارد و علاقه‌مندان به عکاسی می‌توانند از این گوشی استفاده کنند. در جلو گوشی نیز دوربین سلفی در ناچ قطره‌ای شکل بالای نمایشگر جای گرفته که 32 مگاپیکسل کیفیت دارد و از بهترین دوربین‌های سلفی بازار محسوب می‌شود. اندروید 9، باتری با ظرفیت مناسب 4 هزار میلی‌آمپر و شارژ سریع 15 واتی از دیگر امکانات گلکسی A50s هستند.
مدل سامسونگ گلکسی A50s برای مدل 128 گیگابایتی با قیمت 4 میلیون و 100 هزار تا 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.
شرکت: شیائومی
مدل: mi 9SE
سری می 9 شیائومی در سال 2019 گرد و خاک فراوانی به پا کرد، از پرچمدار فوق‌العاده با کیفیت و ارزان قیمت می 9 گرفته تا تمامی مدل‌های این سری توانستند نظر مثبت خریداران را جلب کنند و در کنار مشخصات عالی قیمت خوبی را نیز ارائه دهند. مدل می 9SE یکی از نسخه‌های ارزان پرچمدار می 9 است که با حدود قیمت یک و نیم میلیون تومان ارزان‌تر، در بازار به فروش می‌رسد. این مدل دارای نمایشگر 5.9 اینچی سوپرآمولد با تراکم بالا 430 پیکسل در هر اینچ است که با شیشه گلوریا گلس 5 محافظت می‌شود. می 9SE با قاب آلومینیومی تولید شده و از این نظر جزو گوشی‌های مستحکم به شمار می‌رود. در پایین صفحه نمایش جای حسگر اثر انگشت وجود دارد و در بالا بریدگی قطره‌ای شکل دوربین سلفی با سنسور 20 مگاپیکسل دیده می‌شود. در پشت گوشی نیز دوربین سه‌گانه با سنسور‌های 48 + 8 + 13 مگاپیکسل، یکی بهترین دوربین‌ها در میان مدل‌های همرده به شمار می‌رود. پردازنده بالارده اسنپدراگون 712 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم و اندروید 9، یک تجربه لذت بخش از کار با گوشی را به کاربران هدیه می‌دهد. این مدل دارای باتری با ظرفیت 3070 میلی‌آمپر بوده و از شارژ سریع 18 واتی بهره می‌برد.
مدل شیائومی می 9SE برای مدل 128 گیگابایتی با قیمت 4 میلیون و 100 هزار تا 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.
شرکت: شیائومی
مدل: (mi9T) K20
مدلی دیگر از خانواده می 9 که البته در بازار آسیا بیشتر با نام K20 شناخته می‌شود در فهرست ما حضور دارد. چندی پیش طی گزارشی اختصاصی در مورد این مدل اعلام کردیم که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، K20 شیائومی بهترین میان‌رده سال 2019 نام گرفته و دلیل آن تنها به کیفیت بالا، امتیازات بنچمارک عالی و قیمت مناسب بر می‌گردد. قبل از هر چیزی ظاهر زیبای K20 به همراه نمایشگر یک پارچه و بدون بریدگی و حاشیه باریک آن، نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند. شیائومی در این مدل از دوربین سلفی پاپ‌آپ استفاده کرده و به همین دلیل، صفحه نمایش به صورت کامل برای وبگردی، بازی یا تماشا فیلم استفاده می‌شود. نمایشگر این مدل از پنل آمولد تولید شده و 6.4 اینچ بزرگی دارد. در زیر نمایشگر حسگر اثر انگشت و بر روی آن شیشه محافظ گلوریا گلس 5 قرار گرفت تا با بدنه آلومینیومی، باز هم شاهد یک گوشی باکیفیت و مستحکم از شیائومی باشیم. شیائومی در این مدل هم از پردازنده‌های شرکت کوالکام استفاده کرده و تراشه اسنپدراگون 730 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم برای این مدل در نظر گرفته شده است. K20 از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند به همین جهت تنها مقدار ظرفیت حافظه داخلی گوشی در اختیار خریدار خواهد بود. دوربین سه‌گانه مشابه مدل می 9SE با سنسور‌های 48 + 8 +13 مگاپیکسل، تصاویری با کیفیت ثبت می‌کند، دوربین سلفی پاپ‌آپ نیز دارای رزولوشن 20 مگاپیکسل است. از دیگر امکانات گوشی می‌توان به اندروید 9، باتری با ظرفیت 4 هزار میلی‌آمپر و شارژ سریع 18 واتی اشاره کرد.
مدل شیائومی (mi9T) K20 برای مدل 128 گیگابایتی با قیمت 4 میلیون و 400 هزار تا 700 هزار تومان به فروش می‌رسد.
شرکت: سامسونگ
مدل: گلکسی A70
اگر به دنبال یک گوشی بالارده، با عمر باتری عالی، پردازش سریع و دوربین با کیفیت هستید، گلکسی A70 را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی در نظر بگیرید. در حال حاضر پس از A70 تنها مدل بالارده A80 در بازار ایران موجود است، به همین جهت، A70 از بهترین مدل‌های سری گلکسی A سامسونگ به شمار می‌رود که در بسیاری از شاخصه‌ها، دست کمی از پرچمداران ندارد. در این مدل باز هم شاهد استفاده از نمایشگر یا کیفیت سوپرآمولد هستیم، این صفحه نمایش با اندازه بزرگ 6.6 اینچ، موجب شده تا اندازه گوشی نیز نزدیک به گوشی‌های سری نوت سامسونگ باشد. بدنه پلاستیکی برای این مدل کمی تو ذوق می‌زند، اما رنگ‌بندی جذاب A70 برای خریداران قابل قبول خواهد بود. پردازنده اسنپدراگون 675 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم در هیچ نوع پردازشی کم نمی‌آورد، اندروید 9 و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ نیز سرعت کار با گوشی را دوچندان می‌کند. دوربین اصلی سه‌گانه 32 + 8 + 5 مگاپیکسل تصاویر بسیار با کیفیت و با جزئیات بالایی را ثبت می‌کند، البته عدم وجود لرزش‌گیر الکترونیکی در این دوربین یک نکته منفی است، اما در هر صورت دوربین A70 نمره بالایی را دریافت کرده، دوربین سلفی این مدل نیز 32 مگاپیکسل کیفیت دارد. اما باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر از اصلی‌ترین ویژگی‌های گلکسی A70 محسوب می‌شود که با طول عمر بالا، به راحتی خالی نمی‌شود، البته در این حالت شارژ سریع 25 واتی نیز با سرعت ظرفیت باتری را مجددا پر می‌کند.
مدل سامسونگ گلکسی A70 برای مدل 128 گیگابایتی با قیمت 4 میلیون و 400 هزار تا 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/98594/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد

تصویر روز ناسا؛ روبه‌روی NGC 1232

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

کمک آمریکا به تراشه‌سازان؛ مایکرون 6 میلیارد دلار بودجه دریافت می‌کند

مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید

نکاتی درباره آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو

نسخه‌ آیفون واتساپ با دستور دولت چین از اپ استور حذف شد

مواد شیمیایی در پارکینگ ها احتمال ابتلا به ALS را افزایش می دهد

آیفون 17 پلاس ظاهراً با نمایشگر کوچک‌تر از گوشی‌های فعلی پلاس معرفی می‌شود

پیشرفت صنعت تراشه چین در سایه تحریم‌ها؛ تولید 40 درصد رشد کرد

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

زومی حیرت آور درون صورت فلکی اوریون

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

با بزرگترین ستاره شناخته شده آشنا شوید

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

آیفون 16 پرو به پوشش ویژه لنز دوربین برای بهبود کیفیت تصویر مجهز خواهد شد

عملیاتی شدن 5 فروند زیردریایی هوشمند با قابلیت تعقیب هدف و نشت‌یابی

تاریخ رونمایی گوشی پرچمدار 2024 سونی لو رفت

اپل بیش‌از 250 میلیون دلار در پردیس سنگاپور سرمایه‌گذاری می‌کند

با این ابرسازه فضایی، یک میلیارد انسان میتونن در فضا زندگی کنن!

اندروید 15 احتمالاً برای افزایش امنیت اقدام به قرنطینه اپلیکیشن‌های مشکوک می‌کند

امروز در فضا ؛ کشف اولین سیارات فراخورشیدی در اندازه زمین توسط تلسکوپ کپلر

آنر 200 لایت به زودی برای عرضه در بازار جهانی رونمایی می‌شود

گوشی پرچمدار 2024 هواوی از اندروید 12 استفاده می‌کند

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

برخی گوشی‌های سری گلکسی S21 سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند

صداهای وحشتناک ثبت شده از اجرام واقعی کیهان

دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

سامسونگ احتمالاً کشوی عمودی برنامه ها را با One UI 7 ارائه خواهد کرد

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

شبیه‌ساز بازی Delta برای آیفون منتشر شد

ربات «اطلس» بازگشت!

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

توالت هوشمند 1٫5 میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد

تراشه Kirin 9010 هواوی با CPU دوازده هسته‌ای معرفی شد

ادعای کارمندان سابق تیک‌تاک: پروژه ذخیره‌سازی داده‌ها در آمریکا تا حد زیادی نمایشی است

علم منتظر معجزه نمی ماند

قابلیت جدید واتساپ: اطلاع از مخاطبانی که اخیراً آنلاین بوده‌اند

خداحافظ نبوغ!

گوگل کارمندان بیشتری را اخراج می کند

هواوی 4 گوشی پرچمدار رونمایی کرد؛ خانواده Pura 70 برای رقابت با آیفون و سامسونگ

کاروان جدید ماهواره‌های «استارلینک» به مدار زمین رفتند

مهلت 24 ساعته اروپا به تیک‌تاک برای توضیح درباره تیک‌تاک لایت

اولین نشست رفع موانع سرمایه گذاری جزیره کیش درسال جهش تولید با مشارکت مردم

تکریم مدیرکل بنیاد مازندران از جانباز سرافراز سرتیپ دوم صلواتی

خدمت توام با تکریم مهمترین اصل در بنیاد شهید و امور ایثارگران است