Godfall برای پلیاستیشن 4 منتشر نمیشود
نکات خواندني
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - گیم فا / عنوان لوتر اسلشر (looter-slasher) شرکت گیرباکس (Gearbox) و استودیوی کانترپلی گیمز (Counterplay Games)، یکی از هیجانانگیزترین نمایشهای The Game Awards امسال بود. نه فقط به دلیل این که بازی ظاهر شگفتانگیزی دارد، بلکه به این دلیل که این عنوان به صورت انحصاری برای پلیاستیشن 5 معرفی شد.
در واقع این بازی، اولین عنوان انحصاری پلیاستیشن 5 است. اما چرا توسعهدهندهها تصمیم گرفتند این عنوان را به صورت انحصاری برای کنسول نسل بعد معرفی کنند و مثل اکثر توسعهدهندههای دیگر در اوایل نسل جدید، آن را میان نسلی نساختند؟
مدیرعامل کانترپلی گیمز و کارگردان خلاق عنوان Godfall، کیث لی (Keith Lee)، دلیل این امر را بهبودهایی دانست که سونی در سختافزار پلیاستیشن 5 اعمال کرده است. او گفت که این بهبودها به سود عنوان Godfall خواهد بود. به طور خاص، او به هارد حالت جامد (SSD) این کنسول، حالت فشار تطبیقی (adaptive triggers) دکمههای کنترلر، و بازخورد لمسی (haptic feedback) آن اشاره کرد.
لی در مصاحبهی خود گفت:
هارد حالت جامد فوقالعاده قدرتمند پلیاستیشن 5، اجازه میدهد تا جزئیات اشیاء را به سطحی جدید ببریم. همچنین این هارد قدرت بارگذاری یکپارچهی جهان گستردهی ما را نیز دارد. طبیعت مبارزه در این عنوان به شدت جنبشی است. به همین خاطر قابلیت فشار تطبیقی و بازخورد لمسی کنترلرهای جدید، میتواند لحظه به لحظهی مبارزات را هیجانانگیز و دلهرهآور کند.
بی تردید کنسول جدید مایکروسافت، اکسباکس سری اکس، نیز چنین ویژگیهایی دارد، بنابراین سونی حتما در پشت صحنه از روشهای دیگری برای انحصاری نگاه داشتن این عنوان استفاده کرده است. این که این تلاشها به نتیجه مورد نظر میرسد یا خیر هنوز مشخص نیست، اما بازی با توجه به نمایش اولیه، کاملا امیدوارکننده به نظر میرسد.
Godfall همزمان با عرضهی پلیاستیشن 5 در تعطیلات سال 2020 میلادی منتشر خواهد شد.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/99469/