سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

شهرداری تهران

تاکید کلهری برتعامل سازمان‌های خدمات‌رسان برای کنترل بیماری کرونا

سیاست و بازاریابی - نشست فصلی ستاد بحران منطقه ۵ با حضور فرمانده راهور منطقه۵، سرکلانتری دوم فاتب، فرمانده سپاه ناحیه قدس، نماینده قرار گاه ثارالله، معاون مرکز اورژانش غرب تهران، معاون اداره بهداشت شمالغرب تهران، شهردار منطقه۵، دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و مدیر اداره سلامت منطقه منطقه۵ و با محوریت ویروس کرونا برگزار شد.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان الزامی است

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه هنوز به کنترل کامل و سرکوب کرونا دست نیافته‌ایم، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان الزامی است و همه باید در اجرای آن اهتمام جدی داشته باشند.

امضای تفاهمنامه سازمان فرهنگی و معاونت حمل و نقل

سیاست و بازاریابی - رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین این سازمان با معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: فراموش نکنیم اگر راننده‌ تاکسی ارتقای فرهنگی پیدا کند در ارتقای فرهنگی جامعه نیز تاثیر دارد.

مدیریت شهری با عملکرد مطلوب، تضمین کننده ارتقاء کیفیت زندگی است

سیاست و بازاریابی - شهر: اگر مدیریت شهری عملکرد مطلوبی داشته باشد؛ به عنوان تضمین کننده ارتقا کیفیت زندگی در عرصه شهرها بشمار می‌رود. از آن جایی که تقریبا ۸۰ درصد جمعیت کشور شهرنشین هستند؛ اگر شهرها به صورت مطلوبی اداره شوند؛ می توان مطمئن بود که کشور توسعه یافته‌ای داریم.

حق شهروندان نیست که با تاکسی فرسوده تردد کنند

سیاست و بازاریابی - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: سن اتوبوس های ما خیلی زیاد است و در ده سال گذشته دولت در نوسازی و یا توسعه ناوگان اتوبوسرانی هیچ کاری نکرده است فقط در بودجه سال آینده دولت رقم های کمی برای ناوگان حمل و نقل عمومی دیده شده است که امیدوارم مجلس هم به آن توجه کند.

پلاسکو ؛ متمایزترین خاطره ام

سیاست و بازاریابی - نخستین تجربه جدی روابط عمومی بحران ، یک خاطره متمایز تلخ، صبح از بی سیم منطقه ۱۲ زنگ زدند که پلاسکو دچار حریق شده ، پرسیدم اوضاع آن تا چه حدی ست و بی سیم اعلام کرد ، انشالله ختم به خیر می شود و آتش نشانی در محل مستقراست ، بر حسب تجربه فوری به همکاران روابط عمومی زنگ زدم که خودشان را به آنجا برسانند و بچه ها با تجهیزات مستندسازی به سرعت به محل رسیدند.

۳۰ درصد ساختمان های پرخطر منطقه ۱۲ ایمن شدند

سیاست و بازاریابی - شهر: شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به اینکه پارکینگ پروانه در حال مقاوم سازی است، گفت: ۳۰ از از ۱۰۰ ساختمان پرخطر منطقه ۱۲ ایمن سازی شده اند.

۱۰۰ پلاسکو در شهر

سیاست و بازاریابی - شهر: معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران اعلام کرد که ۱۰۰ ساختمان به بلندمرتبگی پلاسکو با شرایط خطرناک در تهران وجود دارد که برای ۳۰ ساختمان حکم قضایی صادر و این ساختمان ها پلمب شده اند.

شاخص های سنجش آلودگی هوا سختگیرانه تر شد

سیاست و بازاریابی - شهر: امسال شاخص های سنجش آلودگی هوا سخت گیرانه تر اعمال شده است به طوری که با شاخص های سال گذشته آلودگی هوا سی درصد کمتر است به این معنا که هوایی که امروز آلوده معرفی می شود سال گذشته سالم بوده است.

هیچ اراده‌ای برای اجرای مصوبات حمل و نقلی در دولت نیست

سیاست و بازاریابی - شهر: رییس شورای شهر تهران با اشاره بر لزوم ورود قوه قضائیه به موضوع پرداخت نشدن بدهی‌های حمل و نقل عمومی از سوی دولت گفت: بسیاری از مصوبات در این زمینه بدون اجرا مانده است. شعار بی‌عمل و مصوبات بدون اجرا کافی نیست. به نظر می‌رسد هیچ اراده‌ای برای اجرای این موضوعات نیز وجود نداشته باشد.

منتظر اقدام عاجل دولت و مجلس هستیم

سیاست و بازاریابی - شهر: مدیریت شهری و شهرداری آنچه وظیفه داشت انجام داده است. انتظار ما از دولت و مجلس در تخصیص بودجه ها توجه جدی به پایتخت است. از آنها مجدانه می خواهم که فکر اساسی و اقدام جدی کنند.

الزام اخذ معاینه فنی خودروهای تهرانی از مراکز پایتخت

سیاست و بازاریابی - شهر: معاون حمل و نقل و ترافیک تهران تاکید کرد که بر اساس گفته های شهردار تهران معاینه فنی خودروهایی که به تهران رفت و آمد می کنند باید از مراکز تهران گرفته شود.

شهرداری، قرارداد چند پروژه به ارزش ۴۰هزار میلیارد تومان را فسخ کرد

سیاست و بازاریابی - شهر: در چندماه اخیر قرارداد پروژه‌هایی مانند؛ «ساحل»، «چیتگر» در منطقه ۲۲، «باران» در منطقه چهار، پروژه «مدائن»، «کن»، پروژه «پارکینگ میلانی» در منطقه ۱۴ و «خلیج فارس» در منطقه ۲۰ فسخ شد.

خشت طلایی؛ مبنای زایش ایده های جدید در کلان شهرها

سیاست و بازاریابی - شهر: نتایج و بازخورد مثبت در جشنواره هایی مانند جایزه خشت طلایی تهران می تواند مبنایی مناسب برای زایش ایده های جدید در سطح کلان شهرهای ایران و همچنین الگوبرداری از دیگر کشورها که شرایط مشابهی با ایران دارند، باشد.

بیست بیست / قسمت بیست و ششم

سیاست و بازاریابی - برنامه خبری بیست بیست با نگاهی جدید به خبرهای تهران نگاه می کند. قسمت بیست و ششم این برنامه را ببینید.

سرعت احداث فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی افزایش یافت

سیاست و بازاریابی - شهردار منطقه ۱۸ تهران از آزاد سازی یکپارچه ۱۷۰۰ متر از معارضین ملکی واقع در مسیر بزرگراه ۷۶ شهید بروجردی به عنوان بزرگترین محور مواصلاتی در دست احداث این بخش از پایتخت خبر داد.

اجرای نمایش خیابانی روز هوای پاک در میدان کتاب

سیاست و بازاریابی - به مناسبت هفته هوای پاک و با هدف فرهنگ سازی و توجه هرچه بیشتر به مسایل زیست محیطی فعالیت‌های فرهنگی با شعار" تعهد مسئولان ،مشارکت مردم" اجرا شد.

از آئین درختکاری تا همایش دوچرخه‌سواری

سیاست و بازاریابی - به مناسبت گرامیداشت هفته هوای پاک،آئین کاشت نهال به همراه ده ها عنوان برنامه توسط ادارات محیط زیست و آموزش شهروندی معاونت های خدمات شهری و امور اجتماعی و فرهنگی برگزار می‌شود.

ارائه ۱۰ میلیون نفر ساعت آموزش مجازی مقابله با بحران

سیاست و بازاریابی - معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اعلام خبر ارائه ۱۰ میلیون نفر ساعت آموزش در حوزه مدیریت بحران طی دو سال اخیر گفت: در قالب این آموزش‌ها در مجموع به ۵۲۰ هزار نفر معلم در سراسر کشور محتوای آموزش ایمنی در مدارس ارائه شده است.

مدیریت پسماندهای شیشه ای در منطقه ۱۹

سیاست و بازاریابی - معاون شهردار منطقه ۱۹ گفت: از این پس پسماندهای شیشه ای ساختمان ها قبل از تخریب مدیریت می شود.

جوایز بین‌المللی سبب تغییر نگرش مدیران می‌شود

سیاست و بازاریابی - شهر: در سال های اخیر، تغییر نگرش به سمت انسان محوری را، هم در اقدامات نمادین مانند سه شنبه های بدون خودرو داشتیم و هم به لحاظ اجرایی، در توسعه شبکه پیاده روی و دوچرخه سواری در تهران، اصفهان و بسیاری از شهرهای مشاهده شد و موفق هم عمل کرد، درواقع بازخورد خوبی در میان شهروندان داشت.

موافقت کمیسیون ماده ٥ با طرح اصلاحی کرمان

سیاست و بازاریابی - جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران با حضور اعضاء، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شـــهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج تشکیل شد.

۴ سال دور از خانه

سیاست و بازاریابی - شهر: پس از گذشت نزدیک به چهار سال از فاجعه پلاسکو، ساختمان جدیدی در همان نقطه سربرآورده است، ساختمانی که گرچه انتقادهای زیادی به جانمایی آن وارد شده؛ اما دستکم کسبه پلاسکو را دوباره به خانه‌شان آورده است.

تعصبی که در محلات کمرنگ شده است

سیاست و بازاریابی - در گذشته ریش سفیدان نقش مهمی در وحدت و انسجام جوامع و حل اختلافات آن ها داشتند اما با حرکت به سمت تکنولوژی و پیشرفت و کاهش مشارکت پذیری محلات و کم رنگ شدن فرهنگ همسایه داری جایگاه ریش سفیدان در بین مردم کمرنگ شده و نگرانی جامعه از روزی آغاز شد که غصه ها به قصه ها پیوست ،غصه ای که وقتی در خانواده ای بروز می کرد بزرگترهای محل با تقسیم مشکل، به حل آن کمک می کردند.

گشایش ۱۰ ایستگاه مترو در بهمن و اسفند ۹۹

سیاست و بازاریابی - شهر: با تزریق منابع دولتی و منابع نقد و غیرنقد شهرداری تهران؛ ۵ ایستگاه در بهمن ماه و ۵ ایستگاه دیگر در اسفند به بهره برداری خواهد رسید.

آغاز زندگی تجاری پلاسکو؛ ۱۴۰۰

سیاست و بازاریابی - شهر: رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در بازدید اختصاصی شهر از پلاسکو زمان بازگشت به کار کسبه این مجموعه را از ابتدای ۱۴۰۰ عنوان کرد و حادثه پلاسکو را نقطه عطفی در حوزه ایمن سازی ساختمان های کشور دانست.

دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت توسط سازمان عمرانی مناطق

سیاست و بازاریابی - سازمان عمرانی مناطق به عنوان مجری تخصصی پروژه های ابنیه شهرداری تهران، موفق به استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱ و کسب این گواهینامه از مرکز تایید صلاحیت موسسه ملی استاندارد ایران (NACI) شد.

کرونا در تهران از کجا شروع شد؟

سیاست و بازاریابی - نیمی از جان‌باختگان کرونا در ایران، ساکن استان تهران بوده‌اند؛ شهرداری تهران آماری از پراکندگی کرونا در مناطق مختلف پایتخت را منتشر کرده، حمید سوری، رئیس کمیته کشوری اپیدمولوژی کووید۱۹، از جغرافیای شیوع ویروس کرونا در تهران می‌گوید.

توسعه شمالی خط ۳ مترو تهران سال آینده آغاز می‌شود

سیاست و بازاریابی - شهر: پروژه توسعه شمالی خط ۳ مترو تهران و اتصال آن به خط یک با هدف حل معضلات ترافیکی و تسهیل دسترسی ساکنان منطقه یک به شبکه مترو طراحی شده است. به گفته مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) این پروژه از اوایل سال آینده کلنگ زنی خواهد شد.

ظرفیت پذیرش مسافران ایستگاه کمیل ۲ برابر می شود

سیاست و بازاریابی - شهر: دوشنبه صبح -۲۹ دی ۱۳۹۹- همزمان با روز هوای پاک ورودی شرقی ایستگاه کمیل واقع در خط ۷ مترو تهران با حضور سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) به بهره برداری رسمی رسید.

شرایط شکننده است، فریب نخورید

سیاست و بازاریابی - شهر: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تاکید بر سخنان وزیر بهداشت و توصیه های رئیس ستاد کرونای تهران گفت: شرایط آمار فوت کرونا در تهران دقیقاً شبیه اردیبهشت ماه است و در صورت کوچکترین غفلت و بی توجهی به توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی به شرایط سخت و بحرانی آبان ۱۳۹۹ باز خواهیم گشت.

رینگ تاریخی اراک به پیاده راه تبدیل شد

سیاست و بازاریابی - شهر: شهردار اراک معتقد است استفاده از تجربه تمام شهرها، به خصوص کلانشهرها در ایران و شهرهای بزرگ در سایر کشورها، به استفاده از دانش فنی یکدیگر کمک می کند و استفاده از این دانش نیز به بهره وری شهرها و کشورها کمک می کند.

کاهش اختیارات شهردار در قانون جدید بحران سلیقه ای است

سیاست و بازاریابی - شهر: زهرا نژاد بهرام با تاکید بر لزوم اصلاح قانون مدیریت بحران گفت: بر اساس قانون جدید شهرداری باید از ظرفیت خود هنگام بحران استفاده کند بدون این‌که هیچ اختیاری در مورد زیرساخت‌ها ظرفیت‌های خود داشته باشد.

توسعه متروی تهران؛ ورودی شرقی مترو کمیل

سیاست و بازاریابی - ایستگاه‌های مترو معمولا نسبت به موقعیتشان چند ورودی دارند که مردم بتوانند از نقاط مختلف وارد ایستگاه شوند، در این ایستگاه نیز ورودی اول در جهت غرب و شمال به جنوب بزرگراه شهید نواب قرار دارد و ورودی دوم در شرق بزرگراه قرار دارد و دیگر نیازی نیست که مردم عرض بزرگراه را طی کنند تا به ایستگاه برسند، گفتنی است ورودی شرقی ایستگاه کمیل و تجهیزات و امکانات جانبی آن در کمتر از ۲ سال با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان ساخته شده و آماده خدمت رسانی به مسافران متروی تهران است.

هنرمندان می‌توانند به گفت‌وگوی عمومی درباره خیابان ولیعصر کمک کنند

سیاست و بازاریابی - اعطا، سخنگوی شورای شهر، در کارگاه ملاقات با خیابان: ثبت جهانی یک اثر، زمانی می‌تواند آثار و نتایج خود را بروز دهد که بتوان یک گفت‌وگوی عمومی و درک مشترک از ارزش‌های آن اثر داشت؛ هنرمندان می‌توانند این گفت‌وگوی مشترک را با زبان هنر درباره خیابان ولیعصر ایجاد کنند.

آخرین وضعیت شن‌چاله‌های خلیج‌فارس

سیاست و بازاریابی - یکی از ساکنان منطقه ۱۸ شهرداری تهران، از خطرات احتمالی ناشی از ریزش گودال‌های بزرگ معادن شن و ماسه خلیج‌فارس، مانند از دست دادن بخشی از شهرک الماس، بستر رودخانه کن و ریل راه‌آهن، خبر می‌دهد. معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۸، با اعلام اینکه از سال ۹۴ هیچ استخراجی در این معادن انجام نمی‌شود، از اقدامات صورت گرفته برای مقاوم‌سازی این شن‌چاله‌ها می‌گوید.

ثابت بودن عوارض شهری در مناطق مختلف عادلانه نیست

سیاست و بازاریابی - معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران با انتقاد از ناعادلانه بودن نرخ عوارض در نقاط مختلف شهر تاکید کرد که سرانه‌های شهری باید از محل ساختمان‌های گران قیمت تامین شود.

دومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک برگزار می شود

سیاست و بازاریابی - دومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک با محوریت " ایمن" با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، شهرداری منطقه یک و مجتمع رسانه ای راه و ساختمان در سالگرد حادثه پلاسکو در مرکز همایش های بین المللی رایزن برگزار می شود.

شعرخوانی آیینی در محلات جنوب شهر

سیاست و بازاریابی - معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ از برگزاری آیین سوگواری و برنامه های فرهنگی در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد.

ساير مطالب

چه کسانی از کاهش قیمت نفت سود می برند؟

کاهش نرخ ارز ادامه دارد/ دلار 9 هزار تومانی در هفته‌ آینده؟

فضای مجلس به سمت استیضاح ظریف نیست/ اکثریت نمایندگان با قدرت پشت دستگاه دیپلماسی ایستاده‌اند/ پول کثیف صرفا چمدانی جابجا نمی‌شود

سازمانی که چوب لای چرخ تولید می‌گذارد؛ خیرخواه کشور نیست/ به فعالان اقتصادی منتخب تسهیلات ویژه می‌دهیم

کارگران زیر آوار گسل‌های تورمی له می‌شوند

نماینده مجلس: زمان مناسبی برای حذف 4 صفر از پول ملی است

چند نرخی بودن ارز آسیب‌زا است

اشتباهات رایج در ساخت برندینگ شخصی

رفتار آینه ای در فروش چیست؟

انواع روش های تبلیغاتی رسانه ای

چرا مهارت های نوشتاری می تواند به بهبود کسب و کار کمک کند.

چرا استفاده از تلگرام برای تولید محتوا اشتباه است؟

باابزار روابط عمومی برندسازی کنید

آیا به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توان اتکا کرد؟

با اين 5 ترفند بازاريابي بصري در اينستاگرام متفاوت ظاهر شويد

ترس‌هايي که مانع از شکوفايي کارآفرين درون شما مي‌شوند

11 پيشنهاد مرکز پژوهش‌هاي مجلس براي توسعه کارآفريني در حوزه ICT

چند شغله‌ها يکي از علل بيکاري جوانان

عناصر اساسي در طراحي استراتژي بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

ايده‌هايي جذاب براي توليد محتواي ويديويي

اصول برندسازي در قرن بيست و يکم

آيا استراتژي برندينگ شما فقط پول‌هاي‌تان را هدر مي‌دهد؟

اشتباهات بزرگ در حوزه روابط عمومي

لزوم استفاده از تبليغات محتوا محور

مهمترين تغييراتي که بايد در بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي ايجاد کنيم

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور

8 مهارت مهم مدير شبکه‌هاي اجتماعي در عصر بازاريابي ديجيتال

روندهايي که باعث تحول بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي مي‌شوند

5 استراتژي پيشرفته براي تبليغات رسانه‌هاي اجتماعي

نکاتي در ارتباط با استراتژي رسانه‌هاي اجتماعي براي افزايش فروش اينترنتي

تبليغات در اينستاگرام چقدر براي برند شما مفيد است؟

تبليغات موثر در شبکه‌هاي اجتماعي

طراحي کمپين تبليغاتي

برندسازي سياسي يعني چه و براي برندسازي سياسي چه بايد کرد؟

مديريت رفتار سياسي در سازمان

5گام اصلي براي موفقيت يک کمپين انتخاباتي

مديريت رفتار سياسي در سازمان

آيا جامعتين بر کانديداي روحاني اجماع کرده اند؟

همسوزي آراي اصولگرايان

آيا ائتلاف 1+2 دچار بحران شده است؟

کوچ اعضاي ستاد جليلي به ستاد زاکاني

کانديداتوري آيت الله هاشمي رفسنجاني جدي شد؟

حدادعادل همچنان تکذيب مي کند

ولايتي نتيجه نظرسنجي ها را قبول ندارد

متکي تاکيد کرد : تحريم ها از مهمترين دلايل انتخاب شعار حماسه سياسي از سوي مقام معظم رهبري

پورمحمدي:آنان که مي‌گفتند تحريم‌ها کاغذ پاره هستند امروز حرف خود را پس گرفته‌اند

هشدار دبير ائتلاف اکثريت اصولگرايان : کانديداها منافع ملي را زيرپا نگذارند

باهنر: به نفع لاريجاني کنار نمي‌روم

باهنر: احمدي‌نژاد کاري به خرد جمعي ندارد

باهنر:اصلاح‌گران يک جريان فکري با نکات مثبت و منفي‌اند

باهنر:اصولگراها به نفع هاشمي کنار نمي روند

انديشه سياسي ميرزاي نائيني «ره»

توصيه محمد رضا باهنر به علي لاريجاني

بصيرت جبهه پايداري 180 درجه اي است!

بررسي ديدگاه امام خامنه اي (زيد عزه) درباره مفهوم اقتصاد مقاومتي

هاشمي دشمنان قسم خورده دارد/راي منفي هاشمي بالا است

آمده‌ام تا بداخلاقي مبارزه کنم

باهنر:اختلاف با استکبار جزو ارزش‌هاي کشور ما است

دولت حق ندارد از امکانات دولتي استفاده انتخاباتي کند

لنكراني علت حفظ ارتباط با پدرش را افشا كرد

متکي : تورم مختص کشور خاصي نيست

هدفمندي يارانه ها دقيق اجرا نشد

اعتدال را به نفع تندروي کنار نمي گذارم

انتخابات و رديابي راهبرد دشمن

پاسخ محمد رضا باهنر به سوالات مخاطبان آريا

بادامچيان: تا آخرين روز رياست جمهوري احمدي‌نژاد موظفيم با او همکاري کنيم

ابوترابي فرد: بايد نگاه کارشناسانه بر تصميمات حاکم باشد

نبي حبيبي:راه جلوگيري از انشقاق ، ائتلاف بزرگ در بين اصولگرايان است

عضو شوراي نگهبان:بوي انحراف احساس کنيم رد صلاحيت خواهيم کرد

روي نامزدي من حساب نکنيد

چرا سعيد جليلي کانديدا نمي شود؟

روحاني و کواکبيان هريک بيش از 2 ميليون راي ندارند

حدادعادل: اگر در سن و سال هاشمي بودم، کانديدا نمي‌شدم/ در ائتلاف باز است

باهنر: اصولگرايان را نيز به ائتلاف دعوت مي‌کنيم

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی