بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

مديريت

بررسی 10 شرکت برتر فین‌تک دنیا

سیاست و بازاریابی - هفته نامه شنبه / اکنون زمان مناسبی برای فین‌تک است. این صنعت سال2018 گسترش جهانی یافت و بیش از 32میلیارد دلار درآمد ...

پیش‌بینی درباره آینده بیت کوین

سیاست و بازاریابی - خبرآنلاین / قیمت بیت کوین در شب گذشته با رکورد شکنی و فراروی از میانگین قیمت 200 روز اخیر درها را برای حرکت به سوی رسیدن ...

صنعت شیرینی و شکلات آمریکا

سیاست و بازاریابی - صنعت شیرینی، شکلات و آبنبات آمریکا دارای بیش از 1600 تولید کننده است که سالانه فروش محصولات این صنعت بالغ بر 17 میلیارد ...

سکوت سازمانی و دلایل آن

سیاست و بازاریابی - در ادبیات نوین مدیریت، مدیریت سرمایه های انسانی از جمله مفاهیمی است که بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است ،شاید دلیل ...

شیوه های ارزش افزایی توسط بنگاه والدینی

سیاست و بازاریابی - در ادامه مطلب « خصوصیات والدینی شرکتهای هلدینگ برای اداره واحدهای کسب و کار » که در حوزه مدیریت استراتژیک منتشر شده بود، ...

هوش هیجانی چیست؟

سیاست و بازاریابی - “هوش (IQ) برای موفقیت در مدرسه است و هوش هیجانی برای موفقیت در زندگی.” هوش هیجانی یا عاطفی (Emotional Intelligence) شامل ...

درآمد وایبر و واتس اپ و تلگرام از چیست؟

سیاست و بازاریابی - واتس اپ، وایبر، تلگرام و بقیه اپلیکیشنهای پیام رسان مبتنی بر تلفن همراه، این روزها در دنیا و در ایران غوغا می کنند! سهم ...

چند مانع کوچک تا ثروتمند شدن

سیاست و بازاریابی - بدون شک اکثر مردم جهان به کسب ثروت و دارایی‌های هنگفت علاقه مند بوده و رویا‌ها و گاهی اوقات افکار دور از دسترس مختلفی را ...

بررسی یک تبلیغ: Renault Fluence

سیاست و بازاریابی - در مطالب با عنوان « بررسی یک تبلیغ » ؛ یک آگهی، تبلیغ که می تواند چاپی، تبلیغات اینترنتی، چندرسانه ای، تیزر تلویزیونی و ...

متمایزسازی استراتژیک

سیاست و بازاریابی - هر سازمان یا بنگاه اقتصادی به طور کلی سه هدف مشترک را پی می گیرد، تبدیل شدن به شرکت شاخص، کارفرمای شاخص و گزینه شاخص و ...

اصول سرمایه گذاری صحیح

سیاست و بازاریابی - هنگامی که قصد سرمایه گذاری در بازارهای مختلف و اتخاذ راهبردی مناسب در این حوزه را دارید، باید در ابتدا به ظرفیت‌های خود ...

چالش‌های اصلی پیشرفت اقتصادی ایران

سیاست و بازاریابی - چنانچه مبانی فکری و ذهنی جامعه برای پیشرفت اقتصادی درست باشد، نظام اجتماعی و سیاسی دولت را زمینه‌ساز و خدمتگزار توسعه و ...

محیط استراتژیک: پیش بینی یا کنترل؟

سیاست و بازاریابی - مطالعات مدیرت استراتژیک در خصوص عدم اطمینان محیطی در دو چارچوب اصلی توسعه یافته است. از یک سو، مکتب برنامه ریزی استدلال ...

نگاهی جامع به مفهوم توسعه اقتصادی 3

سیاست و بازاریابی - ویژگیهای مهم توسعه اقتصادی باید توجه داشت همانطوریکه گفته شد توسعه مفهوم گسترده و بسیار پیچیده ای است و ارائه تعریف واحد ...

کاریکاتور مدیریتی (7) : راه حل افزایش فروش

سیاست و بازاریابی - کاریکاتورهای مدیریتی یکی از مطالب پرمخاطب در سایت پایگاه اطلاع رسانی صنعت است، این بار در هفتمین سری از این گروه از ...

امیدیار مدیرعامل Ebay و ثروتمندترین ایرانی

سیاست و بازاریابی - پیر امیدیار بنیانگذار و رییس ایرانی-آمریکایی سایت حراج Ebay است و با ثروت 2/5 میلیارد دلار صد و چهل و هشتمین میلیاردر ...

فرصتهای سودآور با مدیریت خطر پذیری

سیاست و بازاریابی - بسیاری گمان می‌کنند در راستای مبدل شدن به یک کارآفرین موفق باید از خطرپذیری بالایی بهره ببرند. به اعتقاد آن‌ها، طبیعت ...

میلیاردری که از واکس زدن شروع کرد

سیاست و بازاریابی - دنیس واشنگتن صنعتگری آمریکایی است که با ثروت 2/4 میلیارد دلار در جایگاه دویست و یکم ثروتمندان جهان در سال 2010 قرار ...

بازشناسی چند مفهوم در بورس

سیاست و بازاریابی - آموزش علمی و عملی سرمایه گذاری این امر به بزرگ ترین و مهم ترین رسالت و وظیفه بورس ها که خلق نقدشوندگی معاملات دارایی های ...

چگونه یک سرآشپز، مدیر موفق رستوران می شود

سیاست و بازاریابی - کسب و کارهای کوچک، نقش مهمی را در اقتصاد ایفا می کنند. نقشی که بی توجهی به آن بدون شک، منجر به افزایش بی کاری و کاهش ...

عادات غلط مالی در خانواده های ایرانی

سیاست و بازاریابی - بخشی از نگرانی مالی خانواده‌ها، به این موضوع برمی‌گردد که آخر ماه، وقتی حساب و کتاب می‌کنند و دخل و خرج را به چرتکه ...

اهمیت دانش مدیریت در دوران پسابرجام

سیاست و بازاریابی - پس از چندین سال تحریم های سخت، اکنون ایران در شرایط بهتری قرار دارد. وجود بازاری دست نخورده در قلب خاورمیانه که چندین ...

زنجیره تامین چیست؟

سیاست و بازاریابی - این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی و با استفاده از منابع مذکور در انتهای مطلب تالیف شده است. زنجیره تامین چیست ؟ (What ...

افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها

سیاست و بازاریابی - همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران درسازمان‌ها موضوع بهره‌وری وراهکارهای افزایش آن بوده است، اما مدیران به‌رغم تلاش ...

5 نکته قابل توجه برای افزایش سرمایه

سیاست و بازاریابی - اگر بخواهیم به صورت ساده در رابطه با خطرات سرمایه گذاری صحبت کنیم، می‌توان گفت که میزان خطرپذیری کم یا زیاد در یک سرمایه ...

مالی رفتاری، نگرشی نو به سرمایه گذاری-مقدمه

سیاست و بازاریابی - اجازه بدهید با یک مثال که ممکن است تجربه آن را هم داشته باشید شروع کنیم. فرض کنید شما برای شرکت در یک کنسرت که قرار است ...

اهمیت فرهنگ سازمانی و ارزش ها

سیاست و بازاریابی - مقاله ی زیر را ریموند کلومپسما ، کارآفرین حوزه ی اینترنت از کشور هلند ، برای وبلاگ کارآفرینی گروه ویرجین ( Virgin ) ...

استراتژی های سرمایه گذاری

سیاست و بازاریابی - استراتژی سرمایه گذاری مجموعه ای از قوانین، رویه ها یا رفتارهاست که سرمایه گذار را در انتخاب پرتفولیو سرمایه گذاریش ...

مدیریت پول برای تصاحب موفقیت !

سیاست و بازاریابی - شاید این مسأله مصداق عینی این ضرب‌المثل معروف باشد: «قطره قطره جمع گردد، وانگهی دریا شود.» به عبارت دیگر حتی زمانی که ...

چگونه یک توزیع کننده برای محصولمان بیابیم؟

سیاست و بازاریابی - یک توزیع کننده خوب می‌تواند باعث افزایش چشمگیر حجم فروش شود به شرط آنکه شما نحوه انتخاب یک توزیع کننده مناسب را بدانید. ...

ایران؛ پدیدۀ المپیک به زبان مدلسازی

سیاست و بازاریابی - پس از پایان بازیهای المپیک 2012 و بسته شدن پروندۀ سی امین دورۀ این بازیها در لندن، تحلیل نتایج تلاش ورزشکاران در این ...

داستان مدیریتی: ارزیابی از خود

سیاست و بازاریابی - پسر کوچکی وارد مغازه‌ای شد، جعبه نوشابه را به سمت تلفن هل داد. بر روی جعبه رفت تا دستش به دکمه‌های تلفن برسد و شروع کرد ...

آیا شما کارآفرین هستید؟

سیاست و بازاریابی - پرسشنامه ای برای سنجش کارآفرینی شما ! کارآفرینی واژه ای است که این روزها، زیاد می شنوید. بله فقط زیاد می شنوید؛ به ...

زبان بدن یک مهارت کلیدی در مذاکره

سیاست و بازاریابی - تکمیل کردن رزومه به صورت دستی رو به افول است. در عصر کامپیو‌تر و تکنولوژی‌های سایبرنتیک، بیشتر کارفرمایان، متقاضیان شغل ...

مقدمه ای بر شش سیگما

سیاست و بازاریابی - سیگما هجدهمین حرف الفبای یونانیست و در علم آمار نماد انحراف معیار، از مهمترین شاخصهای پراکندگی داده هاست. در عمل هرچه ...

پیتر دراکر، اولین استاد مدیریت

سیاست و بازاریابی - کمتر کسی است که کتاب های مدیریت را تورق کرده باشد و با نام پیتر دراکر (Peter Drucker) برخورد نکرده باشد. او را به عنوان ...

مدل دلتا

سیاست و بازاریابی - مدل دلتا یک چارچوب استراتژیک جدید است که مشتری را در مرکز مدیریت قرار می دهد. این مدل، گزینه های اساسی استراتژی را مورد ...

چگونه به همه کارهایمان برسیم؟!

سیاست و بازاریابی - چگونه می‌توانم 7 تا 8 ساعت در شبانه روز بخوابم؟ در حالی که بعد از کار به محض رسیدن به خانه باید تمام وقتم را با فرزندانم ...

تحلیل SWOT ابزاری برای ممیزی سازمان و محیط

سیاست و بازاریابی - تحلیل swot برای مدیران شرکتهای امروزی خصوصاً آنهایی که به موضوعات مدیریت استراتژیک اهمیت می دهند، واژه ی آشنایی است. ...

صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر

سیاست و بازاریابی - سرمایه خطر پذیر یکی از عمده ترین منابع تامین مالی برای شرکت های کوچک و نوپاست. شرکت های سرمایه گذاری سرمایه لازم برای ...

بازار کجاست ؟

سیاست و بازاریابی - بازار کجاست ؟ در بازاریابی، بازار را تمام افرادی تعریف می کنند که به محصول یا خدمتی علاقه دارند و منابع لازم برای تهیه ی ...

قیمت گذاری انتقالی و سازمان های غیر متمرکز

سیاست و بازاریابی - مقدمه برای سازمان هایی که قصد دارند فعالیت های مختلف خود را در قالب واحدهای مجزا و مستقل انجام دهند، اطلاع دقیق از میزان ...

ضرورت و اهمیت بیانیه ماموریت

سیاست و بازاریابی - این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی و با استفاده از منابع مذکور در انتهای مطلب تالیف شده است. مطالعه مطلب « بیانیه های ...