سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

مقالات بازاريابي

از خواسته های مشتری تا درک بازار

سیاست و بازاریابی - اجازه دهید ابتدا به بررسی دقیق اولین گام فرآیند بازاریابی بپردازیم، یعنی درک بازار و نیازها و خواسته های مشتری. ...

فرهنگ کسب و کار در ژاپن

سیاست و بازاریابی - فهرست مطلب فرهنگ کسب و کار در ژاپن پیشینه کسب و کار در ژاپن جلسات در ژاپن تمامی صفحات صفحه ۱ از ۳ ژاپن کشوری است آسیایی ...

مشاهده ۱۵ فیلم تبلیغاتی از ۱۵ شرکت مهم دنیا

سیاست و بازاریابی - در اینجا می توانید ۱۵ کلیپ تبلیغاتی از شناخته شده ترین برندها و شرکتهای دنیا را مشاهده فرمایید. این ۱۵ فیلم تبلیغاتی، هر ...

رقابت،عاملی که پپسی را موفق کرد.

سیاست و بازاریابی - شرکت پپسی در سال۱۸۹۰ توسط داروساز جوانی به نام «کیلب برادهام» اهل نیوبرن در ایالت کارولینا ی شمالی در کشور آمریکا تاسیس ...

متمایزسازی استراتژیک

سیاست و بازاریابی - هر سازمان یا بنگاه اقتصادی به طور کلی سه هدف مشترک را پی می گیرد، تبدیل شدن به شرکت شاخص، کارفرمای شاخص و گزینه شاخص و ...

آشنایی با مفهوم توسعه و استراتژی توسعه

سیاست و بازاریابی - تحولات بین المللی و جهانی شدن اقتصاد فرصت ها، امکانات و هزینه هایی را به همراه دارند و کشورهای در حال توسعه می بایست ...

آینده در گذشته ۱: پیتر دراکر

سیاست و بازاریابی - مجلۀ Harvard Business Review در سال ۱۹۹۷، به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد انتشارش، به سراغ ۵ تن از مشهورترین متفکران آن ...

چه زمانی شایعه پراکنی در سازمان مفید است

سیاست و بازاریابی - همه ما یاد گرفته‌ایم که شایعه‌پراکنی نه تنها یک عمل نابهنجار محسوب می‌شود، بلکه احتمالا باعث جریحه‌دار شدن احساسات شده ...

چگونه یک وبلاگ گروهی پردرآمد بسازیم

سیاست و بازاریابی - در شرایطی که تعداد کل وبلاگ ها در اینترنت بیش از یکصد میلیون برآورد می شود، وبلاگ های شخصی که برای صاحبان خود پردرآمد ...

افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها

سیاست و بازاریابی - همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران درسازمان‌ها موضوع بهره‌وری وراهکارهای افزایش آن بوده است، اما مدیران به‌رغم تلاش ...

سوال پرسیدن، یک مهارت مدیریتی

سیاست و بازاریابی - شما به عنوان یک مدیر چه قدر در پرسیدن سوال مهارت دارید؟ تجربه من نشان می‌دهد، اکثر مدیران به‌ این موضوع فکر نمی‌کنند. ...

آنالیز مشتریان، به عنوان یک مزیت رقابتی

سیاست و بازاریابی - مشتریان بسیار پیچیده شده‌اند و درک آن‌ها مشکل‌تر از گذشته است. مشتریان به خوبی به اطلاعات دسترسی دارند، انتظارات آن‌ها ...

نگاهی به ابزارهای مدیریت نوآوری

سیاست و بازاریابی - نوآوری ، مفهومی کلیدی است که امروزه از آن به عنوان محور دستاوردهای تجارت در قرن بیست و یکم یاد می‌شود. سازمان‌های، کوچک ...

فناوری های اجتماعی در خدمت گسترش سازمانها

سیاست و بازاریابی - سازمان‌ها روزبه‌روز مهارت‌های خود را برای استفاده از فناوری‌های اجتماعی جهت بهبود عملیات و بهره‌گیری از فرصت‌های بازار ...

مصاحبه Harvard business با مدیرعامل کوکاکولا (۱)

سیاست و بازاریابی - فهرست مطلب مصاحبه Harvard business با مدیرعامل کوکاکولا (۱) صفحه ۲ صفحه ۳ صفحه ۴ تمامی صفحات صفحه ۱ از ۴ جولای سال ۲۰۰۸ ...

تبلیغ فیلیپس : راهی برای گرد و خاک نمانده

سیاست و بازاریابی - فیلیپس (Philips) یک شرکت چند ملیتی است که البته بهتر است آن را بیشتر متعلق به هلند بدانیم. دفتر اصلی شرکت فیلیپس در شهر ...

بانکداری مشترک استرالیا و نیوزیلند

سیاست و بازاریابی - گروه بانکداری استرالیا و نیوزلند ANZ دومین بانک مهم از ۴ بانک بزرگ موجود در استرالیا و یکی از ۱۰۰ شرکت بر‌تر در صنعت ...

ارتباطات یکپارچه بازاریابی

سیاست و بازاریابی - ارتباطات یکپارچه بازاریابی (Integrated Marketing Communications) و یا ارتباطات منسجم بازاریابی یکی از مفاهیمی است که در ...

شیوه ی تفکر پیتر دراکر

سیاست و بازاریابی - این متن مروری است بر مقاله‌ای تحت عنوان « فرآیند تفکر استراتژیک: سه تکنیک دراکر ». هریک از این استراتژی‌ها با سوالاتی ...

میلیاردری چینی در صنعت ساخت ماشین آلات

سیاست و بازاریابی - لی یانگ ون گن رییس سابق کارخانه تسلیحات دولتی چین است که بزرگترین شرکت تجهیزات ساخت و ساز چین را در بخش خصوصی به نام ...

بیراهه مدیریت رفاقت-محور

سیاست و بازاریابی - منبع : Harvard Business Review نوشته ی اندرو هافمن به نقل از دنیای اقتصاد (ترجمه عاطفه کردگاری) - مشاهده متن اصلی ...

نگاهی تحلیلی به اقتصاد چین

سیاست و بازاریابی - چین طی سالیان گذشته خود را به عنوان یکی از عوامل اصلی در رشد اقتصاد جهانی مطرح کرده است. به عنوان مثال در سال ۲۰۱۰ سهم ...

جهانی شدن، مدیریت و تجارت الکترونیک

سیاست و بازاریابی - چکیده: یکی از مهم‌ترین پیامدهای جهانی شدن، افزایش رقابت در سطح بین المللی است. زیرا در این شرایط، همواره با کاهش ...

توجه به نوآوری چقدر اهمیت دارد؟

سیاست و بازاریابی - شاید این پرسش را برخی اوقات با خود مطرح کرده باشید که تا چه میزان می‌توانید مسئولیت نوآوری در محل کار خود را بر عهده ...

نگاهی به شعارهای تبلیغاتی برخی خودروسازها

سیاست و بازاریابی - معمولاً شعارهای تبلیغاتی (slogan) برای شرکتهایی که در حوزه ی B۲C فعالیت می‌کنند، مفهوم بیشتری دارد و پرکاربردتر است، ...

بررسی یک تبلیغ؛کمپین تبلیغاتی H۲O Audio در مصر

سیاست و بازاریابی - در مطالب با عنوان « بررسی یک تبلیغ » ؛ یک آگهی، تبلیغ که می تواند چاپی، تبلیغات اینترنتی، چندرسانه ای، تیزر تلویزیونی و ...

فولاد؛ صنعت استراتژیک ایرانی

سیاست و بازاریابی - صنعت استراتژیک فولاد یکی از مهم‌ترین و البته تاثیرگذار‌ترین صنایع در هر کشوری برای رشد و توسعه صنعتی و اقتصادی است، ...

جریان مستمر راهی به تولید ناب

سیاست و بازاریابی - بهترین راه حل برای دستیابی به سیستم تولید ناب در فرایند های تولیدی ایجاد یک جریان مستمر می باشد. جریان تولید مستمر در ...

تحلیل فضای کسب و کار ایران

سیاست و بازاریابی - چندی پیش مطلبی با عنوان نگاهی به شاخصهای «فضای کسب و کار ایران» به گزارش بانک جهانی در همین سایت منتشر کرده بودیم که در ...

کاتالوگ و تبلیغات جالب پیکان در دهه ۵۰

سیاست و بازاریابی - پیکان از اواسط دهه ۴۰ کم کم وارد بازار ایران شد ! پر بیراه نگفته ام اگر ادعا کنم، از دهه ۵۰ این خودرو وارد فرهنگ ایران ...

تلفیق کانبان و MRP۲

سیاست و بازاریابی - MRP۲ بیشتر یک روش کامپیوتری است که پاسخگویی به نیازهای مشتری وقتی که مطرح می‌شوند را برآورد می‌کند تا نیازهای آتی ...

نگاهی به صنعت لبنیات

سیاست و بازاریابی - زنجیره ی ارزش صنعت لبنیات با زنجیره ی ارزش طولانی و حلقه های متعددی که دارد، می تواند صنعتی موثر و کارآمد در هر اقتصادی ...

تبلیغات کم اثر !

سیاست و بازاریابی - گاهی مدیران ارشد کسب‌وکار‌ها بر این باورند که آنچه بابت تبلیغات هزینه می‌کنند، اتلاف منابع است. فارغ از ناتوانی ...

بسته بندی‌های صادراتی، فرصت یا تهدید

سیاست و بازاریابی - کشور ایران در حوزه اقتصاد مرحله زیست گذرانی را پشت سر نهاده و جهش ورود به مرحله صنعتی شدن (اقتصاد چند قطبی) را آغاز ...

استراتژی شرکتی چیست؟

سیاست و بازاریابی - استراتژی شرکتی را می توان شناسایی هدف اساسی، طرح ها و اقدامات سازمان برای رسیدن به آن هدف تعریف کرد. روشن است که این ...

بررسی یک تبلیغ، مک دونالد و ایده ای تکراری

سیاست و بازاریابی - در مطالب با عنوان « بررسی یک تبلیغ » ؛ یک آگهی، تبلیغ که می تواند چاپی، تبلیغات اینترنتی، چندرسانه ای، تیزر تلویزیونی و ...

گوردون مور موسس ثروتمند اینتل

سیاست و بازاریابی - گوردون مور یکی از بنیان‌گذاران، رییس سابق و مدیر عامل شرکت اینتل است. وی با ثروت ۳.۸ میلیارد دلار از سوی مجله فوربز در ...

قدرتی جدید به نام شبکه اجتماعی در بازاریابی

سیاست و بازاریابی - درباره شبکه‌های اجتماعی و میزان تاثیرگذاری آن‌ها بر بازاریابی، حرف‌های زیادی زده می‌شود. بسیاری از سازمان‌ها در فیس‌بوک، ...

چگونه مانند افراد موفق رفتار کنیم؟

سیاست و بازاریابی - با بررسی گذرا از زندگی افراد موفق می توان درک کرد که ،آگاهانه یا ناآگاهانه، این افراد دارای ویژگی های مشابهی هستند، در ...

مدل هفت S مک کینزی

سیاست و بازاریابی - چگونه شرکت خود را ارزیابی می کنید تا متوجه شوید در چه جایگاهی قرار گرفته است؟ این سوالی است که از سالهای پیش وجود داشته ...

ساير مطالب

چگونه کارگران فصلی را استخدام و مدیریت کنیم

روانشناسی مصرف کنندگان در دوران رکود

روش استخدام کارمند (طنز)

تربیت کارآفرینان و نوآوران موفق

سیستم برنامه ریزی و کنترل تولید فشاری

معرفی 4 کمپین موفق بازاریابی ویروسی

اریک اشمیت میلیاردری دست نیافتنی

روشهای رقابت در بازار

چرا مشتریان خرید می کنند؟ انگیزه های خرید مشتریان چیست؟

دنیا جهانبخت و تبلیغ برای بستنی دومینو

8 ویژگی زبان بدن افراد با اعتماد به نفس بالا

موردکاوی: تغییرات تقاضا برای اسباب بازی فروشی

کاریکاتورهای مدیریتی (1)

مورد کاوی: برند سازمانی

تجربه ی ناموفق مدیریت برند در جنرال موتورز

بازاریابی و تبلیغ در نقطه خرید POP Advertising

مرور تصویری بر تبلیغات قدیمی در ایران (2)

مواد لازم برای خلق یک برند قدرتمند

هفت نکته کلیدی برای موفقیت برندسازی از طریق اسپانسرینگ

گانت چارت یا نمودار گانت چیست؟

موردکاوی: چارچوب وظایف مدیر ارشد

اقتصاد مقاوتی یا مقاومت اقتصادی

ایجاد کمپین تبلیغاتی اثرگذار در مشتریان

الفبای بازاریابی (6): تدوین برنامۀ بازاریابی

هزینه یابی کیفیت به عنوان محرکی برای بهبود مستمر

اکونومیست: پایان کالاهای ارزان چینی؟

سه گانه ROI برای تهیه پیام تبلیغاتی

علی ضیا؛تخریب یک برند شخصی یا پایان شهرت

پنج مهارت مهم ارتباطی

فیلم تبلیغاتی Air Canada در سالگرد 75 سالگی

خروج ریال، چه تبعات اقتصادی دارد؟

پوسکوی کره‌ ای؛ دومین تولید کننده بزرگ فولاد جهان

سیستم کانبان و جریان تک قطعه‌ای

بررسی یک تبلیغ، مایکروسافت علیه گوگل

استراتژیهای مدیریت برند (2): توسعۀ برند

آمیخته بازاریابی - 4p بازاریابی

فرآیند 5 مرحله ای مدیریت ریسک

بازاریابی گوشه یا niche marketing

آسیب پذیریِ افراد مضطرب در دریافت مشاوره

اهمیت بازاریابی هدف در توسعه و جهانی شدن سازمان

نقش عکاسی تجاری در موفقیت فروش

آدیداس یک برند کارا

با افزایش تنوع، فروش خود را بالا ببرید

رقابت شدید در بازار گوشی های همراه

نگاهی به کمپین تبلیغات چاپی استدلر

رابطه نهادها و هزینه های تولید - نظریه اقتصادی

نگاهی به تبلیغ سامسونگ Galaxy S III

طرح تجاری خود را از شکست ایمن کنید

عادات غلط مالی در خانواده های ایرانی

آیا ممکن است شرکت های هواپیمایی اضافه بر ظرفیت، بلیت بفروشند؟! بله!

راهکارهایی برای افزایش انگیزه و رضایت در سازمان‌ها

سنجش سطح تمرکز در صنعت

اینکو ترمز Inco Terms

استیو جابز و 6 رمز موفقیت او

بزرگترین شرکت اینترنتی در چین : تن سنت

تفکرات اقتصادی لودویگ میزس

مراحل اصلی در فرایند برنامه ریزی بازاریابی

تبلیغات محدود در صنعت IT ایران

بازاریابی و محیط زیست

همه را ویروسی کنید!

استراتژی وال مارت و تحلیل swot برای walmart

کمپین هواپیمایی قطر در ایران؛جایزه بلیت رایگان بیزینس کلاس

نوآوری در ریبوک

تبلیغات جالب برای پیتزا+عکس (قسمت اول)

موفقیت در فضای «بازاریابی دموکراسی»

تعاریف گوناگون از برنامه ریزی استراتژیک

مایکلز و موفقیت در فروش لوازم هنری و دکوراسیون

قیمت خوب از دید مشتری

قدرتمندترین زنان در کسب و کار از نگاه فورچون

مهندسانی که مدیر می شوند !

فرآیند بازاریابی

چگونه تبلیغی موثر بسازیم؟

اشتباهات مرگبار مدیران کسب و کارهای بزرگ

دستورالعمل حفظ تمرکز و خونسردی برای مدیران

به بهانه ی فوت یکی از دو مؤسس فروشگاه های "آلدی": امپراطوری سوپرمارکت های آلمانی چگونه شکل گرفت؟

کارآفرینی: از ایده تا عمل

بازاریابی در شرکت های بیمه

بیانیه سیاست سرمایه گذاری

توصیه های طلایی برای ایجاد بازاریابی شفاهی

اقتصاد قدرتمند در کشورهای کوچک، رویا یا واقعیت؟

توصیه های طلایی مرد اول سرمایه گذاری قرن: وارن بافت

دانش مدیر برنامه مالی؛ متضمن سرمایه گذاری شما

مک دونالد پدیده ای که سریع رشد کرد

این نکات را برای رشد کسب و کار در نظر داشته باشید

حقایقی تاریخی در مورد تغییرات رشد اقتصادی

11 نکته برای موفقیت در صنایع آرایشی و بهداشتی

مفهوم عقلانیت در اقتصاد

بزرگترین کافی شاپ زنجیره ای دنیا

توصیه هایی برای افزایش راندمان کاری

نشانه های موفقیت کسب و کار

مدیریت تنوع نیروی انسانی

اکونومیست و بررسی پیامدهای بحران حوزه یورو

بابک بختیاری، مؤسس آیس پَک

چهارمین خودروساز جهان

اصول و تاکتیکهای بازاریابی پارتیزانی

از مدیریت کارکنان تا مدیریت منابع انسانی

خلاقیت در تبلیغ پلی استیشن سونی

بازاریابی و فروش تلفنی

استیو جابز : اسطوره ای برای باور به نوآوری

مقایسه، مزایا و معایب فریلنسینگ و کار تمام وقت

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی