سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

مقالات بازاريابي

چرا عرضه اولیه ایرانسل انجام نمی شود ؟

سیاست و بازاریابی - گزارش زیر، نگاهی است که روزنامه عصر اقتصاد به موضوع عدم عرضه اولیه ایرانسل در بازار سهام داشته است. اگرچه مدیرعامل ...

باز هم افتخاری دیگر برای ایران ترانسفو

سیاست و بازاریابی - بهره برداری از بزرگترین ترانسفورماتور قدرت ساخت داخل با حضور وزیر دفاع در شرکت ایران ترانسفو صورت گرفت. به گزارش روابط ...

ریست فکتوری چیست؟

سیاست و بازاریابی - انتخاب / در این ویدیو به شما مخاطبان گرامی نحوه ریست فکتوری کردن گوشی‌های برندهای مختلف را آموزش خواهیم داد.

کمال‌گرایی چگونه سد راه بازدهی شما می‌شود؟

سیاست و بازاریابی - بازدهی ارتباط چندانی با انجام کارهای بیشتر ندارد و بیشتر به اینکه چه کارهایی را انجام دهید، مربوط می‌شود. اولویت‌بندی ...

پنج قانون برای تبلیغ روی بیلبوردها

سیاست و بازاریابی - شهرهای بزرگ در تسخیر بیلبوردهای تبلیغاتی هستند؛ این روزها، شهرهای بزرگ، مملو از تبلیغات مختلف به خصوص بیلبوردهای ...

کارکردهای جالب گوگل که باید بدانید

سیاست و بازاریابی - استفاده از گوگل، یک امر کاملاً عادی و ضروری روزانه است ! شاید من کمی افراطی باشم که می گویم «نمی شود کسی گوگل را ...

حیات یک سازمان، از تولد تا مرگ

سیاست و بازاریابی - سازمانها مانند موجودات زنده دارای منحنی (دوره های) عمر و یا سیکل حیات هستند. از یک طرف در هر مرحله از مراحل این دوره ها ...

مدیریت در جهانی چند قطبی

سیاست و بازاریابی - در دنیای امروز بازارهای درحال ظهور در حال تغییر توازن قدرت اقتصادی هستند و برای شرکت‌های چند ملیتی، رویکرد «کسب‌ و کار ...

ویژگیهای یک شعار تبلیغاتی خوب

سیاست و بازاریابی - کلمه ی Slogan به معنای شعار (که در اینجا منظور، شعار تبلیغاتی موجود در کمپین بازاریابی است) از یک کلمه ی اسکاتلندی به ...

برترین ویژگی مدیران موفق دنیای کسب و کار

سیاست و بازاریابی - گای پارسونز و الن میلهام، نویسندگان کتاب «رهبران کنجکاو چگونه پیروز می شوند» چهار ویژگی را برای مدیران بزرگ دنیای کسب و ...

نگاهی به برنامه توسعه فردی

سیاست و بازاریابی - روشهای اصلی pdp که به دانش موختگان کمک میکند در باره ی آموزش خود تفکر کرده و برای آینده برنامه ریزی کنند، غالبا شامل این ...

روانشناسی موفقیت و کارآفرینی

سیاست و بازاریابی - گیتس و سیمپلوت دو تن از موفق‌تر ی ن کارآفرینان جهان هستند. حکایت زندگی این دو نفر سوالات سحرآمیزی را برای روانشناسان ...

نگاهی به سیر تاریخی تبلیغات کوکاکولا

سیاست و بازاریابی - کوکاکولا یکی از قدیمی ترین برندهای تاریخ آمریکا است، که امروز در سراسر جهان شناخته شده است و محصولاتش به فروش می رسد. ...

سه قانون اساسی در مدیریت

سیاست و بازاریابی - آیا شما جزو ۷۹ درصد هستید؟ طبق نتایج به دست آمده از تحقیقات ما از ۸۰۰۰ شرکت در ۲۰ کشور، ۷۹ درصد از سازمان‌ها گزارش ...

مقدمه ای بر تولید ناب

سیاست و بازاریابی - همانطور که میدانید هدف نهایی مدیران موسسات تولیدی یا خدماتی بقاء و رشد سازمان خود می باشد. و لذا اگر از مدیران این این ...

مدیریت کارکنان زبده

سیاست و بازاریابی - امروزه شرکت‌ها تحت عواملی همچون رقابت‌های جهانی، ظهور پدیده نسبتا جدید کمبود نیروهای تحصیل کرده و تغییر ساختار جمعیتی ...

بررسی یک تبلیغ: Nokia N۸

سیاست و بازاریابی - در مطالب با عنوان « بررسی یک تبلیغ » ؛ یک آگهی، تبلیغ که می تواند چاپی، تبلیغات اینترنتی، چندرسانه ای، تیزر تلویزیونی و ...

عامل موفقیت کانبان چیست؟

سیاست و بازاریابی - کانبان زمانی که سازمان متعهد به سیستم کششی است و تا به حال هم از سیستم جریان تک قطعه‌ای برای تولید استفاده می‌کرده است، ...

فرایند مدیریت ریسک

سیاست و بازاریابی - این مطلب توسط آقای محمد اسدی نوشته شده است. پس از اینکه در فاز برنامه ریزی مدیریت ریسک پروژه مفهوم ریسک را مطرح و آن را ...

تکنیکهای اثرگذاری در سازمان و افراد

سیاست و بازاریابی - مدیران، به عنوان افرادی که لازم است علل رفتار کارکنان را تشخیص دهند، رفتار کارکنان را پیش‌بینی کرده و در برخی موارد بر ...

سه گام تا موفقیت در طرح کسب و کار

سیاست و بازاریابی - اگر قصد دارید تا کسب و کار جدیدی را آغاز کنید، پیش از یافتن منابع مالی لازم باید طرح کسب و کار خود را به صورت جامع و ...

نارضایتی شغلی را چه کار کنیم؟

سیاست و بازاریابی - در شرایطی که افزایش بیکاری به یکی از نگرانی‌های بزرگ کشورهای مختلف جهان مبدل شده، یافتن فرصت‌های شغلی مورد علاقه افراد ...

برای آنها که به خرید اعتیاد دارند !

سیاست و بازاریابی - جیمی ‌عاشق خرید است. او بیشتر درآمد خود را صرف خرید‌های مختلف می‌کند. او اغلب هنگام خرید لذت و هیجان بسیار زیادی دارد و ...

نکات قابل توجه در بازاریابی بیمه

سیاست و بازاریابی - اطلاع رسانی، ارتباط فعال با مشتری و خدمت رسانی مطلوب به عنوان سه اصل مهم در بازاریابی عملیات بیمه به شمار می روند. آگاهی ...

روشهای تولید در بازیافت کاغذ

سیاست و بازاریابی - فهرست مطلب روشهای تولید در بازیافت کاغذ نمودار فرآیند عملیات OPC روش کارخانه ای تولید مقوا بازیافتی نمودار فرآیند عملیات ...

عوامل کلیدی موفقیت (KSF)

سیاست و بازاریابی - عوامل کلیدی موفقیت عبارتند از منابع، مهارتها و ویژگی هایی از سازمان ها در صنعت که برای موفقیت در بازار لازم و ضروری ...

بررسی یک تبلیغ: کوکاکولا کریسمس ۲۰۰۸

سیاست و بازاریابی - در مطالب با عنوان « بررسی یک تبلیغ » ؛ یک آگهی، تبلیغ که می تواند چاپی، تبلیغات اینترنتی، چندرسانه ای، تیزر تلویزیونی و ...

اختلافات در کسب و کارهای خانوادگی

سیاست و بازاریابی - «کارشناسان به منظور جلوگیری از بروز اختلاف در میان اعضای خانواده، شرکت منظم آنها را در جلسات، مکتوب کردن توافقات و ...

بازاریابی در شرایط متلاطم

سیاست و بازاریابی - رکود اقتصادی سال ۲۰۰۸-۲۰۰۹ بازاریابان را واداشت تا در مورد مفاهیم مدیریت بازاندیشی کنند. فیلیپ کاتلر و جان کزلیون [۱] ...

انتقال حرفه ای پیام در فضای آنلاین

سیاست و بازاریابی - کسب و کارهای کوچک و متوسط همواره به دنبال جذب مشتریان احتمالی خود از طریق ایجاد سر و صدا هستند و از طرفی مصرف‌کنندگان ...

آیا شما کارآفرین هستید؟

سیاست و بازاریابی - پرسشنامه ای برای سنجش کارآفرینی شما ! کارآفرینی واژه ای است که این روزها، زیاد می شنوید. بله فقط زیاد می شنوید؛ به ...

برندینگ شرکتی و پاسخ به سه سوال ساده

سیاست و بازاریابی - قبلاً در اینجا در مورد برندینگ در کسب و کارهای شرکتی b۲b صحبت کردیم. در این مطلب به سه سوال ساده در مورد برندینگ شرکتی ...

استرس های شغلی

سیاست و بازاریابی - استرس •استرس های روانی چه تاثیری بر روند کاری کارکنان دارد ؟ مقدمه : جنگ بعضی را به سمت خدایان ، بعضی را به سمت بشریت ، ...

عصر ظهور داده های بزرگ در کسب و کار

سیاست و بازاریابی - به ندرت می‌توان فروشنده‌ای را در حوزه‌ فناوری اطلاعات یافت که راهکاری نرم‌افزاری در این زمینه نداشته یا حداقل استراتژی ...

عشق به یادگیری از او یک میلیاردر ساخت !

سیاست و بازاریابی - هرمان اشنابل ( herman-schanbl) در ۲۹ مارس سال ۱۹۲۱ در فقیر‌ترین منطقه آلمان چشم به جهان گشود. هرمان جوان در سن ۱۴ سالگی ...

بررسی یک تبلیغ،تبلیغ محیطی و خلاقانه آریل

سیاست و بازاریابی - در مطالب با عنوان « بررسی یک تبلیغ » ؛ یک آگهی، تبلیغ که می تواند چاپی، تبلیغات اینترنتی، چندرسانه ای، تیزر تلویزیونی و ...

ساير مطالب

چه کسانی از کاهش قیمت نفت سود می برند؟

کاهش نرخ ارز ادامه دارد/ دلار 9 هزار تومانی در هفته‌ آینده؟

فضای مجلس به سمت استیضاح ظریف نیست/ اکثریت نمایندگان با قدرت پشت دستگاه دیپلماسی ایستاده‌اند/ پول کثیف صرفا چمدانی جابجا نمی‌شود

سازمانی که چوب لای چرخ تولید می‌گذارد؛ خیرخواه کشور نیست/ به فعالان اقتصادی منتخب تسهیلات ویژه می‌دهیم

کارگران زیر آوار گسل‌های تورمی له می‌شوند

نماینده مجلس: زمان مناسبی برای حذف 4 صفر از پول ملی است

چند نرخی بودن ارز آسیب‌زا است

اشتباهات رایج در ساخت برندینگ شخصی

رفتار آینه ای در فروش چیست؟

انواع روش های تبلیغاتی رسانه ای

چرا مهارت های نوشتاری می تواند به بهبود کسب و کار کمک کند.

چرا استفاده از تلگرام برای تولید محتوا اشتباه است؟

باابزار روابط عمومی برندسازی کنید

آیا به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توان اتکا کرد؟

با اين 5 ترفند بازاريابي بصري در اينستاگرام متفاوت ظاهر شويد

ترس‌هايي که مانع از شکوفايي کارآفرين درون شما مي‌شوند

11 پيشنهاد مرکز پژوهش‌هاي مجلس براي توسعه کارآفريني در حوزه ICT

چند شغله‌ها يکي از علل بيکاري جوانان

عناصر اساسي در طراحي استراتژي بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

ايده‌هايي جذاب براي توليد محتواي ويديويي

اصول برندسازي در قرن بيست و يکم

آيا استراتژي برندينگ شما فقط پول‌هاي‌تان را هدر مي‌دهد؟

اشتباهات بزرگ در حوزه روابط عمومي

لزوم استفاده از تبليغات محتوا محور

مهمترين تغييراتي که بايد در بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي ايجاد کنيم

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور

8 مهارت مهم مدير شبکه‌هاي اجتماعي در عصر بازاريابي ديجيتال

روندهايي که باعث تحول بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي مي‌شوند

5 استراتژي پيشرفته براي تبليغات رسانه‌هاي اجتماعي

نکاتي در ارتباط با استراتژي رسانه‌هاي اجتماعي براي افزايش فروش اينترنتي

تبليغات در اينستاگرام چقدر براي برند شما مفيد است؟

تبليغات موثر در شبکه‌هاي اجتماعي

طراحي کمپين تبليغاتي

برندسازي سياسي يعني چه و براي برندسازي سياسي چه بايد کرد؟

مديريت رفتار سياسي در سازمان

5گام اصلي براي موفقيت يک کمپين انتخاباتي

مديريت رفتار سياسي در سازمان

آيا جامعتين بر کانديداي روحاني اجماع کرده اند؟

همسوزي آراي اصولگرايان

آيا ائتلاف 1+2 دچار بحران شده است؟

کوچ اعضاي ستاد جليلي به ستاد زاکاني

کانديداتوري آيت الله هاشمي رفسنجاني جدي شد؟

حدادعادل همچنان تکذيب مي کند

ولايتي نتيجه نظرسنجي ها را قبول ندارد

متکي تاکيد کرد : تحريم ها از مهمترين دلايل انتخاب شعار حماسه سياسي از سوي مقام معظم رهبري

پورمحمدي:آنان که مي‌گفتند تحريم‌ها کاغذ پاره هستند امروز حرف خود را پس گرفته‌اند

هشدار دبير ائتلاف اکثريت اصولگرايان : کانديداها منافع ملي را زيرپا نگذارند

باهنر: به نفع لاريجاني کنار نمي‌روم

باهنر: احمدي‌نژاد کاري به خرد جمعي ندارد

باهنر:اصلاح‌گران يک جريان فکري با نکات مثبت و منفي‌اند

باهنر:اصولگراها به نفع هاشمي کنار نمي روند

انديشه سياسي ميرزاي نائيني «ره»

توصيه محمد رضا باهنر به علي لاريجاني

بصيرت جبهه پايداري 180 درجه اي است!

بررسي ديدگاه امام خامنه اي (زيد عزه) درباره مفهوم اقتصاد مقاومتي

هاشمي دشمنان قسم خورده دارد/راي منفي هاشمي بالا است

آمده‌ام تا بداخلاقي مبارزه کنم

باهنر:اختلاف با استکبار جزو ارزش‌هاي کشور ما است

دولت حق ندارد از امکانات دولتي استفاده انتخاباتي کند

لنكراني علت حفظ ارتباط با پدرش را افشا كرد

متکي : تورم مختص کشور خاصي نيست

هدفمندي يارانه ها دقيق اجرا نشد

اعتدال را به نفع تندروي کنار نمي گذارم

انتخابات و رديابي راهبرد دشمن

پاسخ محمد رضا باهنر به سوالات مخاطبان آريا

بادامچيان: تا آخرين روز رياست جمهوري احمدي‌نژاد موظفيم با او همکاري کنيم

ابوترابي فرد: بايد نگاه کارشناسانه بر تصميمات حاکم باشد

نبي حبيبي:راه جلوگيري از انشقاق ، ائتلاف بزرگ در بين اصولگرايان است

عضو شوراي نگهبان:بوي انحراف احساس کنيم رد صلاحيت خواهيم کرد

روي نامزدي من حساب نکنيد

چرا سعيد جليلي کانديدا نمي شود؟

روحاني و کواکبيان هريک بيش از 2 ميليون راي ندارند

حدادعادل: اگر در سن و سال هاشمي بودم، کانديدا نمي‌شدم/ در ائتلاف باز است

باهنر: اصولگرايان را نيز به ائتلاف دعوت مي‌کنيم

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی