سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

مقالات دکتر محبیان

شراکت دو شرکت اینسایت پارتنرز و آرمیز

سیاست و بازاریابی - در ابتدا، کالکالیست اعلام کرد که دو شرکت آرمیز و اینسایت پارتنرز صبح روز دوشنبه در مورد شراکت خود وارد مذاکره خواهند شد. ...

درک فرهنگ‌های جمع گرایانه

فرهنگ‌های جمع گرایانه بر نیازها و اهداف گروه به‌طور کلی فراتر از نیازها و خواسته‌های هر فرد تأکیددارند. در چنین فرهنگ‌هایی ، روابط با دیگر اعضای گروه و پیوستگی متقابل میان افراد نقش بنیادی در هویت هر شخص دارد. فرهنگ‌ها در آسیا ، آمریکای مرکزی ، آمریکای جنوبی و آفریقا گرایش جمعی‌تری(کلکتیویستی) دارند.

چگونه سلسله‌مراتب نیازهای معروف مزلو انگیزش انسانی را توضیح می‌دهد؟

چه چیزی به رفتار انسان انگیزه می‌بخشد؟ سلسله‌مراتب نیازهای مزلو یکی از نظریه‌های شناخته‌شده انگیزش است. بر پایه گفته آبراهام مزلو روانشناس اومانیست، اعمال ما برای دستیابی به نیازهای مشخص برانگیخته‌شده است.

انگیزش: عوامل روانشناختی که رفتار را هدایت می کنند

انگیزش همچون فرآیندی است که آغاز ، راهنمایی و حفظ رفتارهای هدفمند را تعریف می‌کند. انگیزه همان چیزی است که باعث می‌شود شما کارکنید ، چه این کنش نوشیدن یک لیوان آب برای کاهش تشنگی باشد یا خواندن کتاب برای به کسب دانش.

ساير مطالب

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی