سیاست و بازاریابی
بازاریابی ویروسی تحت وب
چهارشنبه 4 دي 1398 - 12:04:00
سیاست و بازاریابی - واقعیت اینجاست که طراحی یک وبسایت، همه ی ماجرا نیست؛ ما یک وب سایت کارآمد می خواهیم که منجر به رشد و توسعه ی کسب و کار شود.
جمله ی بالا را یک بار دیگر بخوانید ! این همان نکته ای است که خیلی ها فراموش کرده اند. داشتن یک وبسایت به تنهایی کفایت نمی کند، بلکه باید ما بتوانیم وب سایتی داشته باشیم که به کسب و کارمان رونق دهد و موجبات رشد آن را فراهم آورد. اگر این نکته را بپذیریم، راه اندازی یک وبسایت یک کار صرفاً گرافیکی یا هنری نیست ! در حالی که در ایران عموماً طراحی وبسایت را یک کار هنری می دانند و آن را به گرافیست ها واگذار می کنند.
تا رسیدن به موفقیت در تجارت الکترونیک 5 گام فاصله دارید. این 5 گام را با هم طی کنیم ...
گام اول ؛ طراحی وب سایت
گام دوم ؛ بهینه سازی برای موتورهای جستجو
گام سوم ؛ بازاریابی ویروسی و بازاریابی دهان به دهان تحت وب
گام چهارم ؛ بازاریابی در شبکه های اجتماعی
گام پنجم ؛ تدوین کمپین تبلیغات تحت وب
گام سوم؛ بازاریابی ویروسی و بازاریابی دهان به دهان تحت وب
افراد مرتبط با خدمت بازاریابی ویروسی و بازاریابی دهان به دهان تحت وب در گروه اجرایی پایگاه اطلاع رسانی صنعت :
آقای سید حمیدرضا عظیمی - مدیر پایگاه اطلاع رسانی صنعت و سرپرست بخش مشاوره و پیاده سازی تجارت الکترونیک
آقای محمد شریفی - کارشناس پایگاه اطلاع رسانی صنعت
بازاریابی ویروسی یک تکنیک کم هزینه ولی بسیار موثر است که می‌تواند یک کسب و کار مبتنی بر وب را متحول سازد. به این منظور اقدامات زیر انجام می پذیرد :
1- تولید محتوای جذاب با قابلیت انتقال ویروسی. (در این روش، محتوایی جذاب با قابلیت انتقال ویروسی تولید می شود و از طریق کانالهای موجود در سطح وب به صورت گسترده پراکنده می شود.)
2- تبلیغات دهان به دهان تحت وب. (در این روش یک تیم حرفه ای با سابقه ی فعالیت طولانی در فضای وب فارسی، کار معرفی و تبلیغ نامحسوس محصول را بین کاربران ایران در فضای مجازی انجام می دهند)
گام چهارم؛ بازاریابی در شبکه های اجتماعی
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی پیرامون « بازاریابی ویروسی و بازاریابی دهان به دهان تحت وب » با ما تماس بگیرید .


http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/100515/بازاریابی-ویروسی-تحت-وب
بستن   چاپ