سیاست و بازاریابی
بازاریابی در شبکه های اجتماعی
چهارشنبه 4 دي 1398 - 12:04:01
سیاست و بازاریابی - واقعیت اینجاست که طراحی یک وبسایت، همه ی ماجرا نیست؛ ما یک وب سایت کارآمد می خواهیم که منجر به رشد و توسعه ی کسب و کار شود.
جمله ی بالا را یک بار دیگر بخوانید ! این همان نکته ای است که خیلی ها فراموش کرده اند. داشتن یک وبسایت به تنهایی کفایت نمی کند، بلکه باید ما بتوانیم وب سایتی داشته باشیم که به کسب و کارمان رونق دهد و موجبات رشد آن را فراهم آورد. اگر این نکته را بپذیریم، راه اندازی یک وبسایت یک کار صرفاً گرافیکی یا هنری نیست ! در حالی که در ایران عموماً طراحی وبسایت را یک کار هنری می دانند و آن را به گرافیست ها واگذار می کنند.
تا رسیدن به موفقیت در تجارت الکترونیک 5 گام فاصله دارید. این 5 گام را با هم طی کنیم ...
گام اول ؛ طراحی وب سایت
گام دوم ؛ بهینه سازی برای موتورهای جستجو
گ ام سوم ؛ بازاریابی ویروسی و بازاریابی دهان به دهان تحت وب
گام چهارم ؛ بازاریابی در شبکه های اجتماعی
گام پنجم ؛ تدوین کمپین تبلیغات تحت وب
گام چهارم؛ بازاریابی در شبکه های اجتماعی
افراد مرتبط با خدمت بازاریابی در شبکه های اجتماعی در گروه اجرایی پایگاه اطلاع رسانی صنعت :
آقای سید حمیدرضا عظیمی - مدیر پایگاه اطلاع رسانی صنعت و سرپرست بخش مشاوره و پیاده سازی تجارت الکترونیک
آقای محمد شریفی - کارشناس پایگاه اطلاع رسانی صنعت
آقای محمد اسدی - کارشناس پایگاه اطلاع رسانی صنعت
آقای عرفان رحیمیان - کارشناس پایگاه اطلاع رسانی صنعت
رشد شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، توییتر، لینکداین، گوگل پلاس و ... در سالهای اخیر غیرقابل انکار است. این رشد منجر به شکل گیری بسیاری از اصطلاحات و تکنیکهای جدید شده است که از آن جمله Social Media Marketing را می توان نام برد. در اینجا استفاده از فضای موجود در بین شبکه های اجتماعی ایرانی (خصوصاً Cloob) و در کنار آن استفاده از فضای موجود در Facebook را مدنظر قرار داده ایم و اقدامات زیر انجام خواهد گرفت :
1- ایجاد صفحه ی اختصاصی برای نام تجاری و وبسایت
2- به روزرسانی اطلاعات موجود در صفحه ی اختصاصی وبسایت
3- فعالسازی صفحه ی ایجاد شده در شبکه های اجتماعی
4- تولید محتوای متناسب با جامعه ی هدف و شبکه های اجتماعی جهت انتشار در صفحه ی اختصاصی مذکور به منظور حفظ ارتباط با اعضای صفحه.
5- ورود به شبکه های دوستی از طریق شبکه اجتماعی به منظور افزایش احتمال استفاده دسته جمعی از خدمات وبسایت.
6- افزایش شهرت وبسایت
7- ایجاد یک برند از وبسایت
گام پنجم؛ تدوین کمپین تبلیغات تحت وب
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی پیرامون « ب ازاریابی در شبکه های اجتماعی » با ما تماس بگیرید .


http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/100516/بازاریابی-در-شبکه-های-اجتماعی
بستن   چاپ