سیاست و بازاریابی
تدوین کمپین تبلیغاتی اینترنتی
چهارشنبه 4 دي 1398 - 12:04:02
سیاست و بازاریابی - واقعیت اینجاست که طراحی یک وبسایت، همه ی ماجرا نیست؛ ما یک وب سایت کارآمد می خواهیم که منجر به رشد و توسعه ی کسب و کار شود.
جمله ی بالا را یک بار دیگر بخوانید ! این همان نکته ای است که خیلی ها فراموش کرده اند. داشتن یک وبسایت به تنهایی کفایت نمی کند، بلکه باید ما بتوانیم وب سایتی داشته باشیم که به کسب و کارمان رونق دهد و موجبات رشد آن را فراهم آورد. اگر این نکته را بپذیریم، راه اندازی یک وبسایت یک کار صرفاً گرافیکی یا هنری نیست ! در حالی که در ایران عموماً طراحی وبسایت را یک کار هنری می دانند و آن را به گرافیست ها واگذار می کنند.
تا رسیدن به موفقیت در تجارت الکترونیک 5 گام فاصله دارید. این 5 گام را با هم طی کنیم ...
گام اول ؛ طراحی وب سایت
گام دوم ؛ بهینه سازی برای موتورهای جستجو
گام سوم ؛ بازاریابی ویروسی و بازاریابی دهان به دهان تحت وب
گام چهارم ؛ بازاریابی در شبکه های اجتماعی
گام پنجم ؛ طراحی کمپین تبلیغات تحت وب
گام پنجم؛ تدوین کمپین تبلیغات تحت وب
افراد مرتبط با خدمت بازاریابی در شبکه های اجتماعی در گروه اجرایی پایگاه اطلاع رسانی صنعت :
آقای سید حمیدرضا عظیمی - مدیر پایگاه اطلاع رسانی صنعت و سرپرست بخش مشاوره و پیاده سازی تجارت الکترونیک
آقای محمد اسدی - کارشناس پایگاه اطلاع رسانی صنعت
معرفی بهترین مکان‌ و زمان برای نمایش بنرهای تبلیغاتی محصول، با توجه به بودجه ی مورد نظر کارفرما. این برنامه بر اساس شناخت کامل از وب فارسی و بر اساس ترافیک وب سایتهای فارسی و همچنین ویژگی های جمعیت شناختی بازدیدکنندگان وب سایتها این کمک را به کارفرما می کند تا تبلیغاتی هدفمند را کمترین هزینه در معرض دید مخاطبانش قرار دهد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی پیرامون « تدوین کمپین تبلیغات تحت وب » با ما تماس بگیرید .


http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/100517/تدوین-کمپین-تبلیغاتی-اینترنتی
بستن   چاپ