سیاست و بازاریابی - مجله شنبه / این روزها بین استارتاپ ها باب شده است که اگر اولین نباشی، نمی توانی رقابت کنی و موفق شوی. اما در ادامه با یک مثال نقض آشنا میشویم.
استارتاپ Shopee سال 2015 تاسیس شد، اما با وجود رقابت سنگین در زمینه تجارت الکترونیک، توانسته مقام پربازدیدترین سایت و بیشترین دانلود اپلیکیشن را در بین رقبای خود در منطقه جنوب شرق آسیا به دست آورد.
منظور از رقابت وجود Tokopedia اندونزی و همچنین Lazada (که در سال گذشته 4 میلیارد دلار از Alibaba سرمایه جذب کرد) است! اما چگونه؟
علل موفقیت آنها از دید مدیر بخش تجاری مجموعه، آقای Zhou را ببینید.
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/106447/برای-راهاندازی-یک-استارتاپ-هیچ-وقت-دیر-نیست!