سیاست و بازاریابی
بازی تام و جری در چین رکورد شکست
دوشنبه 30 دي 1398 - 12:38:34
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - ویجیاتو / سال گذشته کمپانی چینی NetEase که یکی از پرکارترین ناشرین بازی‌های موبایل است و در بازار غرب هم بیشتر با Rules of Survival ،Creative Destruction و LifeAfter شناخته می‌شود، نسخه‌ای از تام و جری را در چین و برای تلفن‌های هوشمند منتشر کرد.
حالا با توجه به توییتی که دانیال احمد، یکی از تحلیل‌گران بازار چین منتشر کرده تاکنون 100 میلیون کاربر در بازی ثبت نام کرده‌اند. با این بازخوردهای مثبتی که نسخه موبایل تام و جری گرفته، منطقی است NetEase این بازی را هم مشابه خیلی از ساخته‌های معروفش در سراسر جهان منتشر کند.
با این وجود NetEase هنوز جزییاتی از عرضه تام و جری در بقیه منطقه‌ها منتشر نکرده و معلوم نیست نسخه انگلیسی زبان بازی چه زمانی به گوگل پلی می‌آید. البته اگر علاقه مند به تجربه بازی هستید، می‌توانید از طریق فروشگاه TapTap آن را بگیرید. فقط باید با زبان چینی‌اش کنار بیایید.
تام و جری عنوانی آنلاین بوده و در جریان هر مسابقه چهار موش و یک گربه حضور دارند. موش‌ها باید پنیرها را به دست بیاورند و گربه نیز باید موش‌ها را بگیرد، آن‌ها را به یک موشک بسته و به هوا بفرستد تا دیگر برنگردند. هر کسی زودتر بتواند وظیفه‌اش را انجام بدهد، برنده می‌شود.
بازی تا حد زیادی از Dead By Daylight الهام گرفته، با این تفاوت که دیگر از آن فضای ترسناک و سه بعدی خبری نیست و بازی این تعقیب و گریز را در یک دنیای کارتونی و دو بعدی با انیمیشن‌های جذاب به تصویر کشیده است.
NetEase در حال حاضر و با همکاری مارول بازی MARVEL Super War را در دست ساخت دارد. اولین بازی مارولی سبک موبا که در آن دو تیم با یکدیگر مسابقه می‌دهند و در نهایت هر تیمی که بتواند سریع‌تر منطقه حریف را نابود کند، برنده خواهد شد.
مشابه چیزی که در Dota 2 و League of Legends دیده‌ایم. این بازی فعلا به صورت محدود عرضه شده و در حال حاضر روندش تست را دارد سپری می‌کند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/106485/بازی-تام-و-جری-در-چین-رکورد-شکست
بستن   چاپ