سیاست و بازاریابی
گوگل نمای صفحه جستجو خود را بروز کرد
سه شنبه 1 بهمن 1398 - 09:10:43
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - زومیت / گوگل به‌تازگی نمای ظاهری صفحه‌ی نتایج موتور جستجوی خود را تغییر داده است.
به‌روزرسانی نمای ظاهری صفحه‌ی نتایج جستجوی گوگل به‌تازگی در اختیار کاربران دسکتاپ قرار گرفته است. البته این به‌روزرسانی و تغییرات، در سال گذشته برای کاربران موبایل منتشر شده بود. در ادامه جزییاتی از تغییرات در این به‌روزرسانی را عنوان خواهیم کرد.
محبوب‌ترین عبارت‌های جستجو شده گوگل در سال 2019
آمازون نتایج جست‌وجو را برای افزایش سوددهی تغییر می‌دهد
در به‌روزرسانی نمای ظاهری جستجوی گوگل، شاهد پررنگ شدن نماد تبلیغات برای صفحات تبلیغاتی هستیم و دامنه‌ی وب‌سایت‌ها، برجسته‌تر به نمایش در خواهد آمد. اکنون در به‌روزرسانی جستجوی گوگل، آیکون سایت‌ها (favicon) در نتایج جست‌وجو نمایش داده خواهد شد. ظاهر جدید صفحه‌ی نتایج جستجوی گوگل نسبت به گذشته کاملا تغییر کرده است؛ به‌طوری‌که بلافاصله می‌توان متوجه آن شد.
به‌گفته‌ی گوگل این به‌روزرسانی درواقع برند سایت‌ها را مرکز توجه قرار خواهد داد و داده‌های خوبی را در صفحه‌ی نتایج به نمایش خواهد گذاشت. درنتیجه کاربران اطلاعات بیشتری از صفحه‌ی نتایج جست‌وجو به‌دست خواهند آورد و بهترین سایت را برای بازدید انتخاب خواهند کرد. این به‌روزرسانی احتمالا اکنون در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته است و همه از این تغییرات بهره‌مند شده‌اند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/106575/گوگل-نمای-صفحه-جستجو-خود-را-بروز-کرد
بستن   چاپ