سیاست و بازاریابی
کاهش ادامه دار فروش تبلت
يکشنبه 13 بهمن 1398 - 11:01:36
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - کاهش ادامه دار فروش تبلت
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6030145
٢
٠
فارس / یافته های موسسه تحقیقاتی آی دی سی نشان می دهد میزان فروش تبلت در سال 2019 نسبت به سال 2018 حدود 1.5 درصد کاهش نشان می دهد.
در این بازار تنها شرکت های اپل و آمازون توانسته اند وضعیت خود را کم و بیش حفظ کنند. اپل با سهم 34.6 درصدی در صدر این بازار قرار دارد و آمازون هم 9 درصد از بازار تبلت ها را از آن خود کرده است.
در این میان میزان عرضه تبلت توسط شرکت هایی همچون سامسونگ، هواوی و لنوو کاهش یافته است. به نظر می رسد عدم خلاقیت و نوآوری در این بازار و به روزنشدن تبلت های قدیمی باعث شده تا وضعیت این بازار به رکود نزدیک شود.
در میان تبلتهای تولید اپل مدل 10.2 اینچی آی پد محبوب ترین محصول بوده و 65 درصد از کل تبلت های عرضه شده توسط این شرکت را به خود اختصاص داده است. آمازون هم اگر چه شاهد کاهش عرضه تبلت های خود در آمریکا بوده، اما تبلت ارزان قیمت فایر این شرکت در مجموع شرایط خوبی داشته است.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/108707/کاهش-ادامه-دار-فروش-تبلت
بستن   چاپ