سیاست و بازاریابی
همکاری سامسونگ و نتفلیکس برای ارائه محتوای انحصاری
چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 8:43:47 AM
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - همکاری سامسونگ و نتفلیکس برای ارائه محتوای انحصاری 2

زومجی / درجریان مراسم رونمایی از گوشی‌های جدید گلکسی S20، سامسونگ از همکاری نزدیک با نتفلیکس برای ارائه محتوای انحصاری روی گوشی‌های هوشمند خود خبر داد.
سامسونگ بالاخره از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود در مراسمی ویژه در شهر سان‌فرانسیسکو رونمایی کرد. فارغ از رونمایی گوشی‌های جدید گلکسی S20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا در این مراسم، کره‌ها از همکاری بلندمدت با شرکت نتفلیکس خبر دادند. طبق اعلام نتفلیکس کاربران گوشی‌های هوشمند گلکسی می‌توانند به برخی محتوای اضافی به‌صورت رایگان دسترسی پیدا کنند. از جمله‌ی این محتوا می‌توانیم به ویدیوهای ضبط شده با گوشی‌های گلکسی اس 20 در پشت صحنه ساخته‌های شبکه نتفلیکس نظیر سریال نارکس: مکزیکو، Sintonia، الیت و Netflix is a Joke اشاره کنیم؛ محتوای پشت صحنه به‌صورت رایگان در دسترس دارندگان گوشی‌های گلکسی قرار می‌گیرید.
علاوه‌‌بر ویدیوهای پشت صحنه، سامسونگ همچنین از یکپارچه‌سازی جست‌وجوی بیکسبی با نتفلیکس خبر داد. به این ترتیب کاربران می‌توانند آسان‌تر ازطریق بیکسبی به‌دنبال سریال یا فیلم مورد نظر خود بگردند و سپس به تماشا آن‌ها بنشینند. درسال‌های اخیر شاهد همکاری شرکت‌های مختلف برای ارائه محتوای انحصاری روی محصولات پرچم‌دار خود هستیم.
جک لی‌-جو، مدیر ارشد بازاریابی نتفلیکس با حضور روی استیج در رابطه با همکاری این شرکت با سامسونگ گفت:
این همکاری برای به‌وجود آوردن تجربه تماشای نتفلیکس در موبایل سامسونگ به بهترین شیوه ممکن است.
علاوه‌بر این سامسونگ در جریان رویداد رونمایی خود از همکاری با شرکت مایکروسافت نیز خبر داد. به‌دنبال این همکاری بازی Forza Street در بهار امسال به‌صورت انحصاری برای گوشی‌های سامسونگ در دسترس قرار می‌گیرد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/110766/همکاری-سامسونگ-و-نتفلیکس-برای-ارائه-محتوای-انحصاری
بستن   چاپ