سیاست و بازاریابی
نگرانی‌ها از بابت بازی‌های سرویس گیمینگ GeForce NOW رسانه‌ای شد
پنجشنبه 24 بهمن 1398 - 08:43:17
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - نگرانی‌ها از بابت بازی‌های سرویس گیمینگ GeForce NOW رسانه‌ای شد
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6063752
٨
٠
شهر سخت افزار / شرکت «انویدیا» به تازگی سرویس گیمینگ GeForce NOW را راه اندازی کرده است؛ گیمرها با کامپیوتر، لپ تاپ و هر ابزار مشابه دیگر که فاقد سخت افزارهای گیمینگ است، می‌توانند به سرویس ابری GeForce NOW متصل شده و ساعت‌ها به بازی بپردازند. نگرانی‌های جدید در زمینه بازی‌های این سرویس، سر و صدای بسیاری به راه انداخته است که در ادامه به سراغ آنها خواهیم رفت.
این سرویس که رقیبی برای Google Stadia است، از اوایل ماه جاری در نسخه بتا آغاز به کار کرد. تعداد بازی، نوع سخت افزار و پشتیبانی GeForce NOW به مراتب بهتر از رقیب خود است. با این وجود نگرانی‌های تازه، می‌تواند تاثیرات منفی خود را به وضوح در برنامه GeForce NOW نمایان سازد.
سرویس بازی ابری GeForce NOW، از برخی از ناشران سرشناس دنیای بازی پشتیبانی نمی‌کند. ناشرانی مانند Capcom, Electronic Arts, Rockstar Games و Square Enix هیچ عنوانی در سرویس GeForce NOW نداشته و اینک Activision Blizzard نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ناشران بازی، به این لیست سیاه پیوسته است. اکتیویژن بلیزارد، شرکت هلدینگ بازی‌های ویدئویی آمریکایی است، که مالک شرکت‌های اکتیویژن و بلیزارد انترتینمنت بوده و از سال 2009 پس از شرکت نینتندو به‌عنوان دومین تولیدکننده بازی‌های کامپیوتری جهان، شناخته می‌شود.
بیانیه GeForce NOW که در این زمینه منتشر شده است، کاملاً شفاف و واضح است. انویدیا اعلام کرده است که همواره در حال رایزنی با ناشران بازی در سراسر جهان بوده و این به معنی افزودن بازی‌های جدید به سرویس جیفورس است. با این وجود در برخی مواقع نیز این شرکت ناچار به حذف برخی از عناوین می‌شود. انویدیا اعلام کرده است که چنین اقدامی برای تمامی ناشران دیجیتالی که به صورت آنلاین و ابری فعالیت می‌کنند وجود داشته و تنها مختص به این کمپانی نیست.
ظاهراً دلیل حذف بازی‌های اکتیویژن از GeForce NOW، درخواست این ناشر و عدم توافق با انویدیا بوده است. اما انویدیا وعده اضافه شدن بازی‌های جدید به GeForce NOW را داده و اعلام کرده است که احتمال بازگشت عناوین این شرکت به GeForce NOW وجود دارد. چنین مواردی می‌تواند منجر به ایجاد یک دعوای میدانی شود که حتی انتقام انویدیا را در پی داشته باشد.
هر دو کمپانی می‌دانند که شدیداً نیازمند یکدیگر بوده و بروز چنین اختلافاتی نمی‌تواند مستمر و دائمی باشد. انویدیا در ادامه بیانیه خود اضافه می‌کند که GeForce NOW هم اینک دارای بیش از 1500 عنوان بازی است که با گذشت زمان، شاهد افزایش چشمگیر آنها خواهیم بود. از جمله عناوین مطرح و محبوب Activision Blizzard می‌توان به بازی‌های Call of Duty، World of Warcraft و Diablo III اشاره کرد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/110944/نگرانی‌ها-از-بابت-بازی‌های-سرویس-گیمینگ-GeForce-NOW-رسانه‌ای-شد
بستن   چاپ