سیاست و بازاریابی
روند افزایشی «سهم بازار» ایرانسل ادامه دارد
شنبه 3 اسفند 1398 - 15:49:51
سیاست و بازاریابی - ایرانسل بر اساس داده‌های آخرین گزارش منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، موفق شده است در پاییز 1398 همچنان روند افزایشی سهم بازار خود را حفظ کند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بر اساس داده‌های موجود در آخرین گزارش منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(رگولاتوری)، سهم بازار ایرانسل از 42.993 درصد در سه‌ماهۀ دوم 1398، به 43.317 درصد در سه‌ماهۀ سوم افزایش یافته است.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در هر فصل، گزارشی رسمی را با عنوان «فصل‌نامهٔ آماری» منتشر و در آن، اطلاعاتی مانند تعداد خطوط واگذار شده، تعداد مشترکان فعال، ضریب نفوذ و سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه را اعلام می‌کند.
جلد سی‌ویکم فصل‌نامهٔ آماری، جدیدترین نسخۀ این گزارش است که آمار مربوط به سه‌ماهۀسوم سال 1398 را منتشر کرده است.
بر اساس این گزارش، در سه‌ماهۀ سوم سال 1397، مشترکان فعال ایرانسل 51میلیون و 141هزار و 429 مشترک، مشترکان فعال همراه اول 62میلیون و 794هزار و 728 مشترک، مشترکان فعال رایتل 4میلیون و 111هزار و 462 مشترک و مشترکان فعال تله‌کیش(اپراتور سازمان منطقه آزاد کیش) 13هزار و 800 مشترک بوده است. جمع کل خطوط فعال اپراتورها در سه ماهۀ سوم سال نیز 118میلیون و 61هزار و 419 مشترک بوده است.
در سه‌ماهۀ دوم سال 1398 نیز، مشترکان فعال ایرانسل 49میلیون و 899هزار و 998 مشترک، مشترکان فعال همراه اول 61میلیون و 731هزار و 524 مشترک، مشترکان فعال رایتل 4میلیون و 420هزار و 146 مشترک و مشترکان فعال تله‌کیش نیز 13هزار و 758 مشترک بوده است. جمع کل خطوط فعال اپراتورها در سه ماهۀ دوم سال نیز 116میلیون و 65هزار و 426 مشترک بوده است.
براساس داده‌های ارائه شده در جلد سی و یکم فصل‌نامۀ آماری رگولاتوری، «سهم بازار» اپراتورهای دیگر در سه‌ماهۀ سوم سال 1398، برای همراه اول 53.188 درصد، برای رایتل 3.482 درصد و برای تله‌کیش 0.011 درصد بوده است.
2121

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/112720/روند-افزایشی-«سهم-بازار»-ایرانسل-ادامه-دارد
بستن   چاپ