سیاست و بازاریابی
نام پرچمدار نیمه اول سال 2021 سامسونگ چه خواهد بود؟
شنبه 3 اسفند 1398 - 22:22:14
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - ترنجی / وقتی پرچمدار جدید یک شرکت ارایه می شود، ابتدا هیجان شناخت آن وجود دارد و سپس شاهد یک کما خبری هستیم. در این بین به این فکر فرو می رویم که بعدی چیست.
شاید فکر کنید سامسونگ اکثر کاربران معمولی بازار که به دنبال خرید آخرین گوشی‌های سری گلکسی هستند را گیج کرده است اما من اینطور فکر نمی کنم. گلکسی اس 11 که قرار بود نسخه‌ی جدید اس 10 ای باشد، حالا گلکسی اس 20 نام گرفته است. اس 10 نیز به صورت مستقیم با اس 20 پلاس جایگزین شده است، در حالی که اس 20 اولترا نسل جدید گوشی اس 10 پلاس خواهد بود. این نام گذاری کاملا قابل قهم هستند و آنطور نیست که در خرید دچار اشتباه شوید مگر اینکه بخواهید با نسل های قبلی به صورت مستقیم مقایسه کنید.
عبور سامسونگ از گلکسی اس 10 در سال 2019 مستقیما به اس 20 در سال بعد یک اقدام بی‌سابقه برای این شرکت اما انجام شده توسط هواوی بود. ظاهرا این شرکت با جهشی کوانتومی در نام‌گذاری گلکسی اس 20 نه تنها قصد داشته دنباله‌رو سال 2020 باشد، بلکه این تصمیم می‌تواند به معنای عصر جدیدی برای سامسونگ و گوشی‌های هوشمند این برند باشد.
این یک واقعیت است که سال آینده ممکن است سامسونگ گلکسی اس 30 یا گلکسی اس 21 را عرضه کند، در حالی که آیفون‌ها همچنان روی عدد 13 باقی‌مانده‌اند. البته این یک شوخی است، اما نامگذاری خانواده گلکسی S20 برای دهه‌ی جدید میلادی یک حرکت رو به جلو است و راهبرد هوشمندانه‌ای برای بازاریابی محسوب می‌شود.
نظر شما چیست؟ گلکسی اس 30 یا گلکسی اس 21؟ من؟ گلگسی اس 30 !

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/112757/نام-پرچمدار-نیمه-اول-سال-2021-سامسونگ-چه-خواهد-بود؟
بستن   چاپ