سیاست و بازاریابی
صداگذاری عنوان Halo 3، به خورد شدن کنسول ختم شد
چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 08:20:18
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - باشگاه خبرنگاران / بازی‌های رایانه‌ای برای اینکه بتوانند به موفقیت دست پیدا کنند باید از هر لحاظ به دقت و با جزییات بالا ساخته شود. شاید بیشتر افراد بر این باور باشند که بالا بودن گرافیک و مناسب بودن داستان می‌تواند عامل موفقیت یک بازی رایانه‌ای باشد، اما این دو مورد برای موفقیت یک بازی رایانه‌ای کافی نیست و زمانی یک بازی رایانه‌ای موفق خواهد بود که علاوه بر دو عنوان مذکور از موسیقی متن و زمینه مناسبی نیز بهره ببرد. بازی Halo 3 یکی از عناوین رایانه‌ای که موسیقی استفاده شده در آن بارها توسط منتقدان تحسین شد و به نوعی یکی از بازی‌های برتر از نظر موسیقی در زمان خود بود.
اما به تازگی مارتین اودلون که یکی از آهنگ‌‍سازهای ماهر در دنیای عناوین رایانه‌ای است، ویدیویی را از زمان فعالیت خود روی بازی Halo 3 در سال 2007 در فضای مجازی منتشر کرده است که اطلاعات جالبی از شیوه ساخت موسیقی عناوین رایانه‌ای را در اختیار کاربران می‌گذارد.
یکی ز موارد بسیار جذاب موجود در این ویدیو به شکستن ایکس باکس مربوط می‌شود؛ ظاهرا تیم سازنده موسیقی بازی Halo 3 برای ساخت برخی از صداهایی که در بازی مورد استفاده قرار می‌‍گیرند، مجبور به شکست یک دستگاه ایکس باکس 360 شده‌اند. ظاهرا از صدای شکسته شدن این کنسول در بسیاری از صحنه‌های بازیاستفاده شده است؛ همچنین تین صداگذاری این بازی اعلام کرده‌ که بسیاری از صداهای موجود در بازی از طریق انجام اقدامات عملی بدست آمده که از میان‌ آن‌ها می‌توان به قدم زدن در ساحل و ضبط صدا برای مرحله‌ای از بازی که در کنار ساحل جریان داشت اشاره کرد.
ظاهرا این تیم برای انجام کارهای خود همواره از عوامل طبیعی استفاده می‌کند و در آینده باید شاهد ویدیوهای بیشتری از کارهای این تیم بزرگ باشیم.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/113087/صداگذاری-عنوان-Halo-3،-به-خورد-شدن-کنسول-ختم-شد
بستن   چاپ