سیاست و بازاریابی
استارتاپ عربستانی 18 میلیون دلار سرمایه جذب کرد
جمعه 8 فروردين 1399 - 16:31:16
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - هفته‌نامه شنبه / نعناع(Nana)، پلتفرم عربستانی خرده‌فروشی آنلاین، 18 میلیون دلار در سری B جذب سرمایه کرد.
این استارتاپ در زمینه تحویل مواد غذایی و خریدهای روزانه فعالیت می‌کند و به هایپرمارکت‌ها کمک می‌کند ویترین کالاهایشان را برای میلیون‌ها نفر از کاربران نعناع به نمایش بگذارند. نعناع در یک سال گذشته گردش مالی خود را سه برابر کرده و در 14 شهر از کشور عربستان سرویس ارائه می‌ کند. .
این پلتفرم خرده‌ فروشی آنلاین از سرمایه‌گذاران منطقه‌ای Saudi Technology Ventures (STV) و Middle East Venture Partners (MEVP) جذب سرمایه کرده است. شرکت‌های Impact46، Saudi Venture Capital Company (SVC)، Watar Partners و Watar Partners نیز در این راند سرمایه‌گذاری حضور داشتند.
.
نعناع اعلام کرده هدفش را ارائه خدمات به 100هزار سفارش در هر ماه قرار داده و تا پایان سال 2020 به این هدفش خواهد رسید

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/116360/استارتاپ-عربستانی-18-میلیون-دلار-سرمایه-جذب-کرد
بستن   چاپ