سیاست و بازاریابی
افزایش درآمد نوکیا در سه ماهه پایانی سال 2019
چهارشنبه 13 فروردين 1399 - 16:19:16
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - ترنجی / شرکت فنلاندی HMD که به عنوان مالک برند نوکیا شناخته می‌شود، توانسته درآمد خود در سه‌ماهه آخر سال 2019 را افزایش دهد.
روند مثبت درآمد این شرکت مدیون تولید تلفن‌های نوکیا توسط ODMها و تمرکز برروی بازار‌های منتخب بوده است. در نتیجه، سه‌ماه آخر سال 2019 به عنوان اولین بازه زمانی خواهد بود که درآمد HMD افزایش یافته است.
البته، این بازه زمانی به معنای واقعی کلمه سودآور نبوده و آمار‌ها رشد کلی درآمد را بیان می‌کنند. به عنوان نمونه، تعداد تلفن‌های نوکیا که در سه‌ماهه آخر سال گذشته میلادی به فروش رسیده‌اند، زیر 2 میلیون عدد بود.
شرکت HMD به دلیل وجود نقص در زنجیره تامین قطعات از چندین شرکت دیگر (ODM) برای مونتاژ تلفن‌های نوکیا در نیمه اول سال 2019 کمک گرفت. طبق گزارشات منتشر شده، اسمارت‌فون‌های نوکیا 2.2، نوکیا 3.2 و نوکیا 4.2 اولین دستگاه‌هایی بودند که توسط دو شرکت ODM تولید شده‌اند.
استفاده از چندین شرکت ODM این امکان را به HMD داد که تلفن‌های خود را با کیفیت بهتری تولید و با قیمتی مناسب روانه بازار کند. به عبارتی ساده‌تر، این شرکت می‌تواند با کم کردن تعداد تلفن‌های خود به سود بیشتری دست پیدا کند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/116810/افزایش-درآمد-نوکیا-در-سه-ماهه-پایانی-سال-2019
بستن   چاپ