سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان: تمهیدات لازم برای الکترونیکی کردن روند رسیدگی به شکایات الزامیست
دوشنبه 9 تير 1399 - 13:30:15
وزارت رفاه
|
|
سیاست و بازاریابی - کامران کلانی ضمن دیدار با کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان از نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات به مراجعین بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان،کامران کلانی در طی این بازدید از تلاش همکاران در زمینه انجام وظایف اداری و پاسخگویی مطلوب به ارباب رجوع قدردانی کرد. سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به الکترونیکی شدن خدمات دولت عنوان کرد: لازم است تمهیدات مناسب برای تهیه زیرساخت های لازم الکترونیکی کردن روند رسیدگی به شکایات و بایگانی مدارک پیش بینی و فراهم شود. کلانی در ادامه گفت: ساختمان فرسوده این اداره نیاز به انجام امور زیربنایی و تعمیرات دارد واین امر در بهینه سازی ارائه خدمات به ارباب رجوع و همچنین افزایش بازدهی کارکنان موثر خواهد بود. وی در خصوص رفع مسایل معیشتی کارکنان به ویژه در حوزه تأمین مسکن ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی مناسب و بهره گیری از ظرفیت شرکت تعاونی مسکن اداره نسبت به رفع این دغدغه برای کارکنان اقدام خواهیم کرد. کلانی همچنین از اقدامات انجام شده برای پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا و به ویژه رعایت پروتکل های بهداشتی از رضا برزوییان رئیس اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان اصفهان قدردانی کرد.
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/137693/سرپرست-اداره-کل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-اصفهان--تمهیدات-لازم-برای-الکترونیکی-کردن-روند-رسیدگی-به-شکایات-الزامیست
|