پیگیری شکایتهای حوزه ICT با کد دستوری
سه شنبه 10 تير 1399 - 18:44:22
آخرین خبر فناوری
|
|
سیاست و بازاریابی - ایسنا / مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرفکننده رگولاتوری از راهاندازی کد دستوری #8010* در راستای اطلاعرسانی سریع از آخرین وضعیت شکایات کاربران در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات 195 خبر داد. پیمان قرهداغی اعلام کرد: از این پس کاربران میتوانند برای پیگیری شکایات سامانه 195 کد دستوری #8010* را شمارهگیری کرده و با انتخاب گزینه 2 و وارد کردن کد پیگیری که از سامانه 195 دریافت کردهاند، در قالب پیامک از آخرین وضعیت شکایت خود مطلع شوند. مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرفکننده رگولاتوری با اشاره به اینکه سامانه 195 با هدف پاسخگویی به شکایات، افزایش سطح رضایتمندی مشترکان و رفع مشکلات آنان در حوزه ICT راهاندازی شده است، بیان کرد: برای دسترسی راحتتر کاربران، روشهای مختلفی برای ثبت و پیگیری شکایات در نظر گرفتهایم که براساس آن کاربران میتوانند با مراجعه به سایت https://195.cra.ir و یا تماس با تلفن گویای 195شکایت خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را ثبت کنند. قرهداغی درباره ضرورت راهاندازی کد دستوری برای پیگیری شکایات گفت: از آنجا که ممکن بود برخی کاربران برای پیگیری شکایت خود به اینترنت دسترسی نداشته و یا امکان تماس با شماره 195 را نداشته باشند، کد دستوری#8010* با هدف سهولت دسترسی برای این دسته از کاربران راهاندازی شده است. این روش بسیار راحتتر از سایر روشهای پیگیری شکایت بوده و برای استفاده از آن نیازی به اینترنت و شارژ تلفن همراه نیست.
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/137842/پیگیری-شکایتهای-حوزه-ICT-با-کد-دستوری
|