سیاست و بازاریابی
تبلیغ محیطی خلاقانه، ماگ کیکهای رشد
يکشنبه 15 تير 1399 - 11:52:41
My Industry
سیاست و بازاریابی - شرکت صنایع غذایی رشد که ابتدا با محصول «ماکارونی» وارد بازار شد، شاید هنوز هم کم و بیش با نام ماکارونی رشد در بازار شناخته شود. اما بعدها محصولاتی مثل لازانیا، پودر کیک و این روزها ماگ کیک هایش هم در بازار موقعیت خوبی پیدا کردند. رشد که برندهای دیگری مثل هپی فیس و ونوس هم دارد، سابقۀ خوبی در تبلیغات دارد. شعار معروف «به همین سادگی...به همین خوشمزگی» یکی از بهترین شعارهای تبلیغاتی در فضای کسب و کار ایران بوده است که مربوط به همین کیکهای رشد می باشد. اما در این مطلب می خواهیم ویدئویی از یکی از بیلبوردهای خلاقانۀ رشد در تهران را نمایش دهیم.
شرکت صنایع غذایی رشد، بیلبورد اتوبان همت قبل از توانیر و جنب شیرزا جنوبی را پیش از تعطیلات نوروز (در اسفندماه) برای تبلیغ ماگ کیکهای رشد در اختیار گرفت. اما به نمایش یک تصویر معمولی بر روی آن نپرداخت ! ویدئوی زیر به شما نشان می دهد که این تبلیغ به چه صورت بود.
در این تبلیغ، یک ماگ بسیار بزرگ، حرکت می کرد، وارد فر می شد و بعد از 1 دقیقه و 30 ثانیه (که در البته در این تبلیغ، تایمر بسیار سریع تر از زمان واقعی حرکت می کرد) از فر خارج می شد و ماگ کیک را به شما تحویل می داد.
به نظر نگارنده، این تبلیغ محیطی به دلیل متفاوت و خلاقانه بودنش، تبلیغ خوب و تحسین برانگیزی است. اما نورپردازی نامناسب و همچنین قدری کند بودن تایمر در فر، باعث طولانی شدن و کاهش توجه خودروها و مردم به تبلیغ می شد، شاید اگر قدری زمان حضور ماگ درون فر کوتاهتر می شد و نورپردازی روی ماگ به شکل دقیقتری انجام می شد، این تبلیغ تاثیرش چندین برابر می شد.
البته نقد، نسبت به اجرا بسیار ساده تر است ! به هر حال به نظر می رسد این تبلیغ اقدام پسندیده ای از سوی صنایع غذایی رشد بود. تصاویر زیر را ببینید :

سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است.


http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/138690/تبلیغ-محیطی-خلاقانه،-ماگ-کیکهای-رشد
بستن   چاپ