سیاست و بازاریابی
تبلیغات تجاری در کریسمس 2012
دوشنبه 16 تير 1399 - 05:32:47
My Industry
سیاست و بازاریابی - مناسبتهای فرهنگی، تاریخی، مذهبی هر کدام فضایی ایجاد می کنند که می تواند محرکی برای رفتارهای متفاوت در خرید مصرف کنندگان باشد. همین محرکها منجر به شکل گیری گروهی از تبلیغات می شود که همان واقعه تاریخی، فرهنگی و ... را دستمایه خود قرار می دهد. مثلاً در فرهنگ ایران، در ماه رمضان و کمی قبل تر از آن تبلیغات مواد غذایی و خوراکی ها افزایش می یابد و بسیاری از این کمپینهای تبلیغاتی از مشخصه های ماه رمضان، مثل سفره سحر و افطار و نظایر آن برای شکل دهی تبلیغ استفاده می کنند. یا در نزدیکی مهرماه تبلیغ کفش و لباس و کتاب های آموزشی و آموزشگاه ها افزایش می یابد و طبیعتاً استفاده از نمادهای مدرسه و دانشگاه در تبلیغات رواج پیدا می کند همین طور می توان افزایش تبلیغات مواد شوینده در نزدیکی سال نو و استفاده از نمادهای نوروز در آن را مثال زد. در کشورهای دیگر نیز متناسب با فرهنگشان، مواردی مشابه را می توان مشاهده کرد که کریسمس یکی از بارزترین آنها است. در ادامه این مطلب، تعدادی از تبلیغاتی که در کریسمس 2012 توسط شرکتها صورت پذیرفته را مشاهده می کند. همان طور که مشاهده می شود، استفاده از نمادهای کریسمس مثل کاج، سانتا (بابا نوئل)، گوزن، سرما و برف در این تبلیغات بسیار رواج دارد.

سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی

دانلود این مطلب از کتابخانه پایگاه اطلاع رسانی صنعت


http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/139705/تبلیغات-تجاری-در-کریسمس-2012
بستن   چاپ