سیاست و بازاریابی
شعارهای تبلیغاتی کوکاکولا از سال 1886
دوشنبه 16 تير 1399 - 05:33:06
My Industry
سیاست و بازاریابی - کوکاکولا شعارهای تبلیغاتی قابل توجهی را از سال 1886 در کمپین تبلیغاتی و بازاریابی خود داشته است. و کاملاً مشخص است که کوکاکولا از شعارهای تبلیغاتی مختلفی در شرایط زمانی گوگناگون بهره می برد. و در بازارهای مختلف نیز این شعارها را متناسب با شرایط محیط تغییر می دهد. در ادامه لیستی از این شعارها از سال 1886 تا 2010 آورده شده است.
برخی از شعارها که به کمپین های معروف تر و شناخته شده تر کوکاکولا مربوط می شود، برجسته شده اند.
در سال 1886 : Drink Coca-Cola
درسال 1887 : Delicious! Refreshing! Invigorating! Exhilarating!
در سال 1891 : The Ideal Brain Tonic/The Delightful Summer-Winter beverage.
در سال 1904 : Delicious and refreshing.
در سال 1905 : Coca-Cola revives and sustains.
در سال 1906 : The great national temperance beverage.
در سال 1908 : Good til the last drop
در سال 1917 : Three million a day.
در سال 1922 : Thirst knows no season.
در سال 1923 : Enjoy life.
در سال 1924 : Refresh yourself.
در سال 1925 : Six million a day.
در سال 1926 : It had to be good to get where it is.
در سال 1927 : Pure as Sunlight
در سال 1927 : Around the corner from anywhere.
در سال 1928 : Coca-Cola ... pure drink of natural flavors.
در سال 1929 : The pause that refreshes.
در سال 1932 : Ice-cold sunshine.
در سال 1937 : America"s favorite moment.
در سال 1938 : The best friend thirst ever had.
در سال 1938 : Thirst asks nothing more.
در سال 1939 : Coca-Cola goes along.
در سال 1939 : Coca-Cola has the taste thirst goes for.
در سال 1939 : Whoever you are, whatever you do, wherever you may be, when you think of refreshment, think of ice cold Coca-Cola.
در سال 1941 : Coca-Cola is Coke!
در سال 1942 : The only thing like Coca-Cola is Coca-Cola itself.
در سال 1944 : ? How about a Coke
در سال 1945 : Coke means Coca-Cola.
در سال 1945 : Passport to refreshment.
در سال 1947 : Coke knows no season.
در سال 1948 : Where there"s Coke there"s hospitality.
در سال 1949 : Coca-Cola ... along the highway to anywhere.
در سال 1952 : What you want is a Coke.
در سال 1954 : For people on the go.
در سال 1956 : Coca-Cola ... makes good things taste better.
در سال 1957 : The sign of good taste.
در سال 1958 : The Cold, Crisp Taste of Coke
در سال 1959 : Be really refreshed.
در سال 1963 : Things go better with Coke.
در سال 1966 : Coke ... after Coke ... after Coke.
در سال 1969 : It"s the real thing.
در سال 1971 : I"d like to buy the world a Coke.
در سال 1974 : Look for the real things.
در سال 1976 : Coke adds life.
در سال 1979 : Have a Coke and a smile.
در سال 1982 : Coke is it!
در سال 1985 : America"s Real Choice
در سال 1986 : Red White & You ( برای کوکاکولای کلاسیک به کار رفت )
در سال 1986 : Catch the Wave
در سال 1989 : Can"t Beat the Feeling. ( در انگلستان هم به کار رفت )
در سال 1993 : Always Coca-Cola.
در سال 2000 : Enjoy.
در سال 2001 : Life tastes good. ( در انگلستان هم به کار رفت )
در سال 2003 : Real.
در سال 2005 : Make It Real.

سیاست و بازاریابی


در سال 2006 : The Coke Side of Life ( در انگلستان هم به کار رفت )
در سال 2007 : Live on the Coke Side of Life (در انگلستان هم به کار رفت)
در سال 2009 : Open Happiness
open happiness یک کمپین بازاریابی جهانی برای کوکاکولا بود در نیمه ی اول سال 2009 و پس از کمپین « Coke Side Of the Life » در سراسر جهان به اجرا در آمد. این کمپین تبلیغاتی علاوه بر تبلیغات تلویزیونی، شامل تبلیغات چاپی در روزنامه ها و تبلیغات درون فروشگاه ها هم می شد.

سیاست و بازاریابی


یکی از تبلیغات چاپی کوکاکولا در کمپین تبلیغاتی open happiness
در سال 2010 : Twist The Cap To Refreshment
این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است.

سیاست و بازاریابی

دانلود این مطلب از کتابخانه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/139711/شعارهای-تبلیغاتی-کوکاکولا-از-سال-1886
بستن   چاپ