بازاریابی سیاسی - اپل با ارائه نسل سوم ساعتهای هوشمند خود، بار دیگر رتبه نخست بازار گجتهای پوشیدنی را از آن خود کرد. به گزارش «ایسنا» به نقل از وبسایت تک کرانچ، غول تکنولوژی اپل پس از آنکه نسل سوم ساعتهای هوشمند خود یعنی اپل واچ 3 را معرفی و به بازار عرضه کرد، توانست مجددا رتبه نخست پرفروشترین
برند در زمینه گجتهای پوشیدنی را از آن خود کند و شیائومی را پشت سر بگذارد.
به گزارش ایسنا، اپل واچ که قادر است بدون نیاز به اتصال به اینترنت گوشی کار کند، تاکنون موفق شده است در سه ماه سوم سالجاری میلادی 2017، تعداد 9/ 3 میلیون دستگاه را به فروش برساند و از این تعداد تنها 800 هزار اپل واچ 3 به فروش رسیده است که این موضوع میتواند نویددهنده پایان سال خوبی برای اپل باشد.
این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میلادی که 8/ 2 میلیون دستگاه بود، موفقیت بزرگی برای اپل به شمار میرود. این اعداد و ارقام، سهم اپل از بازار گجتهای پوشیدنی را 23 درصد افزایش داده و موجب شده است که از شیائومی با 21 درصد سهم بازار گجتهای پوشیدنی، پیشی بگیرد. شرکت چینی شیائومی در سه ماه سوم سال جاری میلادی، برای نخستین بار رتبه نخست پرفروشترین گجتهای پوشیدنی در جهان را به خود اختصاص داده بود. آخرین بار که اپل در زمینه فروش گجتهای پوشیدنی نظیر ساعت هوشمند جایگاه نخست را کسب کرده بود، سه ماه سوم سال 2015 میلادی بود و اکنون با گذشت دو سال، این شرکت آمریکایی توانست بار دیگر جایگاه از دست رفته خود را بازیابد.
سایر برندهایی که در زمینه تولید گجتهای پوشیدنی فعالیت میکنند، فیتبیت با تصاحب 20 درصد از سهام بازار در سه ماه سوم 2017، هوآوی 6 درصد و سامسونگ 5 درصد به ترتیب در رتبههای سوم، چهارم و پنجم جای گرفتهاند. بر اساس گزارشهای منتشر شده از سوی شرکت تحقیقاتی کانالیس، سایر برندهای متفرقه مجموعا 25 درصد سهم این بازار را به خود اختصاص دادهاند. البته معمولا سه ماه سوم سال تحت تاثیر تخفیفهای کریسمس، گجتهای پوشیدنی کمترین میزان فروش را دارند، با وجود این تولیدکنندگان برتر در این مدت میزان فروش نسبتا خوبی را از آن خود کردهاند.
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/13976/اپل-گوی-رقابت-بازار-پوشیدنیها-را-از-شیائومی-ربود