سیاست و بازاریابی
کاتالوگ و تبلیغات جالب پیکان در دهه 50
پنجشنبه 19 تير 1399 - 13:55:28
My Industry
سیاست و بازاریابی - پیکان از اواسط دهه 40 کم کم وارد بازار ایران شد ! پر بیراه نگفته ام اگر ادعا کنم، از دهه 50 این خودرو وارد فرهنگ ایران شد. پیکان در واقع طراحی شرکت تالبوت از زیرمجموعه های Rootes Group بود. پیکان 1600 ، پیکان جوانان ، پیکان پژویی از جمله مدلهای اصلی پیکان در بازار ایران بودند. تولید پیکان تا سال 1384 یعنی به مدت 38 سال در ایران خودرو ادامه داشت و بیش از 2 میلیون دستگاه از این خودرو در ایران تولید شد. سالهای اوایل انقلاب، سالهای جنگ و حتی پس از آن، این خودرو در بازار ایران یکه تازی می کرد و خیابانها و جاده های کشور بیش از هر خودرویی پیکان را در خود می دید. در ادامه می توانید تصاویری جالب از کاتالوگ پیکان و تبلیغات پیکان را مشاهده نمایید.
اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید؛ پیشنهاد می کنم حتماً اینجا را ببینید. این صفحه مربوط به گروه روتس است که تولید کننده پیکان (با نام هیلمن هانتر) است. هر چند این شرکت در همان سالهای دهه 1960 توسط دایملر کرایسلر خریداری شد ولی می توانید سایتش را مشاهده کنید. این صفحه ای که لینکش را در بالا مشاهده کردید، می توانید مشاهده نمایید که این شرکت با تعجب از تولید پیکان در سال 2004 صحبت کرده است !
تصاویری از تبلیغات پیکان

سیاست و بازاریابی


تبلیغات پیکان با بلیط اعانه ملی

سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


تصاویری از کاتالوگ پیکان

سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


به نظر شما، ایران خودرو از دهه 40 تا امروز چه فرقی کرده ؟
کاتالوگ و تبلیغات جالب پیکان در دهه 50

سیاست و بازاریابی


این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/140438/کاتالوگ-و-تبلیغات-جالب-پیکان-در-دهه-50
بستن   چاپ