استخدام 10 هزارنفر در یوتیوب برای نظارت بر ویدئوها
شنبه 18 آذر 1396 - 9:24:59 AM
مارکتینگ نیوز
|
|
بازاریابی سیاسی - اگر شما هم با دنیای اینترنت سر و کار داشته باشید، احتمال اینکه در این چند سال اخبار متعددی راجعبه معضلات یوتیوب در بخش مبارزه با محتویات نامناسب شنیده باشید، خیلی زیاد است. به گزارش دنیای اقتصاد، یوتیوب در راستای مبارزه با محتویات نامناسب، افراطگرایانه و خشونتآمیز، همواره سعی داشته با استفاده از تکنولوژی یادگیری ماشینی آنها را از پلتفرم خود حذف کند اما در این میان گاهی اوقات برخی تولیدکنندگان مجاز محتوا هم به اشتباه هدف این حملات یوتیوب قرار گرفته و محتویات سالم آنها هم به اشتباه حذف میشوند. حال «سوزان ووجسیکی» مدیرعامل یوتیوب بهتازگی در پست وبلاگی جدید خود درباره تلاشهای شرکت در جهت شناسایی بهتر ویدئوهای غیرمناسب صحبت کرده و گفته که دیگر همانند گذشته ویدئوهای سالم و بدون مشکل حذف نخواهند شد. او گفته که بخش اعظمی از این تلاشها قرار است توسط نیروهای انسانی انجام بگیرد. در گذشته اخبار و گزارشهای متعددی از به اشتباه حذف شدن ویدئوهای برخی تولیدکنندگان یوتیوب توسط سیستم یادگیری ماشینی این پلتفرم منتشر شده و به همین دلیل ووجسیکی گفته که از ژوئیه امسال تاکنون تیم کارکنان یوتیوب بیش از 2 میلیون ویدئو را بهصورت دستی بررسی کردهاند تا از این طریق بتوانند سیستم یادگیری ماشینی یوتیوب را هوشمندتر کرده و ارتقا دهند. او در اینباره گفت: «برای گسترش و پیشرفت هرچه بیشتر این سیستم، یوتیوب در سال آینده تیم خود را بهمقدار قابلتوجهی توسعه خواهد داد و تعداد کارکنانی که قرار است ویدئوهای یوتیوب را برای سالم یا ناسالم بودن بررسی کنند، به 10 هزار نفر در سال 2018 خواهیم رساند.» او در پایان هم اعلام کرد که یوتیوب قرار است سیاستهای جدیدی را نسبت به تبلیغات و تبلیغکنندگان اتخاذ کند که طی آن تبلیغات، متناسب با محتویات پخش خواهند شد و کارکنان جدید یوتیوب مستقیما مسوولیت بررسی همخوانی تبلیغات با محتویات را برعهده خواهند گرفت. گفته میشود یوتیوب طی چند هفته آینده جزئیات این تصمیمات را با تبلیغکنندگان و سازندگان ویدئو در یوتیوب بهاشتراک خواهد گذاشت.
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/14123/استخدام-10-هزارنفر-در-یوتیوب-برای-نظارت-بر-ویدئوها
|