سیاست و بازاریابی
آمار و ارقام جالب از Ghost of Tsushima منتشر شد
شنبه 11 مرداد 1399 - 20:25:49
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - گیم فا / آخرین انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 در نسل هشتم یعنی بازی محبوب و موردانتظار Ghost of Tsushima پس از عرضه‌ی خود موفق شد تا برخی از رکورد‌های فروش را جابجا نماید و به آمار‌های فراتر از انتظار در این زمینه دست یابد. یکی از این رکوردها مربوط به سریع‌ترین فروش بازی انحصاری جدید کنسول پلی‌استیشن 4 بود که در طی سه روز موفق به کسب آن شد. همچنین این اثر شاهکار و هنری استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) تاکنون در دو هفته‌ی متوالی در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار داشته و همین امر نشان از موفقیت و محبوبیت بالای آن دارد. حال به تازگی آمارهای باورنکردنی از فعالیت بازی‌بازان در دنیای Ghost of Tsushima منتشر شده است که نشان از عشق و محبویت زیاد هواداران و بازی‌بازان نسبت به این اثر در مدت کم دارد.
طبق آمار و ارقام منتشر شده، بازی‌بازان در دنیای منحصر به فرد Ghost of Tsushima تاکنون بیش از 8٫8 میلیون مرتبه روباه‌های درون نقشه را که در نقش راهنمای جین به شمار می‌آیند، نوازش کرده‌اند و این تنها آمار بزرگی نیست که بازی‌بازان به آن دست یافته‌اند. طبق پیامی که صفحه‌ی پلی‌استیشن در حساب کاربری رسمی خود در توییتر با هواداران به اشتراک گذاشت، با تنها گذشت 10 روز از عرضه‌ی بازی Ghost of Tsushima، بازی‌بازان بیش از 810 سال کامل را برروی اسب به ماجراجویی پرداخته و سپری نموده‌اند، در بیش از 57٫5 میلیون دوئل شرکت کرده و با قابلیت تحسین‌شده‌ی Photo Mode به رکورد 15٫5 میلیون تصویر ثبت شده دست یافتند.
اما این آمار همه‌ی موارد را در بر نمی‌گیرد؛ چرا که در همین خبر ذکر شده است که بازی‌بازان تاکنون 156٫4 میلیون مرتبه از Standoff‌های منحصر به فرد جین استفاده نموده‌اند و 16٫2 میلیون بار در حمام‌های آب داغ خود را شسته‌اند. آن‌ها تاکنون 17٫1 میلیون بامبو را از بین برده و تعداد 14٫2 نسخه‌ از Haikuها را نگاشته‌اند. هواداران 37٫5 میلیون بار در معابد به ادای احترام پرداخته و با افتخار بیش از 139٫4 میلیون سرباز مغول را از دم تیغ گذرانده‌اند. همه‌ی این آمار و ارقام شگفت‌انگیز در تنها 10 روز پس از عرضه‌ی بازی Ghost of Tsushima رخ داده و در کنار میزان فروش عالی بازی می‌تواند به موفقیت کامل و محبوبیت کم‌سابقه‌ی آن اشاره داشته باشد.
بازی Ghost of Tsushima پس از انتشار تقریباً بلافاصله در کشور ژاپن تمامی نسخه‌های عرضه شده را به فروش رساند و تا مدتی در قفسه‌های فروشگاه‌های این کشور پیدا نمی‌شد. مشابه همین اتفاق در کشور هند نیز برای مدت کوتاه‌تری رخ داده بود. بسیاری علت این استقبال بی‌نظیر را گرافیک زیبا و چشم‌نواز بازی، روایت داستانی درگیرکننده و جذاب به همراه مکانیک‌های فوق‌العاده‌ی مبارزات واقعی سامورایی می‌دانند. بسیاری از بازی‌بازان و هواداران اظهار داشته‌اند که از تعامل جین با محیط اطراف به مانند پرندگان و حیوانات هیجان‌زده هستند و از دنبال کردن آن‌ها برای رسیدن به مقصدی پنهان در محیط‌های گوناگون لذت فراوانی می‌برند. برخی دیگر کشیده شدن دست جین برروی گیاهان بلند حین گذر ازعلفزار‌های گوناگون برروی اسب را انتقال‌دهنده‌ی حس پیوند عمیق بازی‌بازان به محیط می‌دانند و آن را بسیار ستوده‌اند. در هر صورت به نظر می‌رسد که بازی‌بازان از طرحی محیط زنده و پویا به همراه مناظر شگفت‌انگیز بازی Ghost of Tsushima بسیار رضایت دارند و استودیوی ساکر پانچ به خوبی نتیجه‌ی تلاش و دقت خود را در خلق یک دنیای رنگارنگ شرقی می‌بیند.
اگرچه تا پیش از این بسیاری از توسعه‌دهندگان و کارشناسان صنعت بازی‌های ویدئویی معتقد بودند که بازی‌های تک‌نفره‌ی آفلاین و بدون بخش چندنفره‌ی جذاب به زودی خواهند مرد و دوره‌ی محبوبیت آن‌ها به پایان می‌رسد اما شرکت سونی به همراه عناوین منحصر به فرد و شاهکار خود که آخرین آن‌ها در این نسل عنوان Ghost of Tsushima استودیوی ساکر پانچ بود، به همگان ثابت کرد که کارشناسان و صاحب‌نظران در این مورد مرتکب اشتباه بزرگی شده‌اند. این استودیو به خوبی به همه نشان داد که هنوزم بازی‌بازان بسیار زیادی هستند که علاقه دارند در دنیای بزرگی که خود قهرمان آن به حساب می‌آیند به کاوش پرداخته، با محیط به تعامل بپردازند و برای از بین بردن دشمنان مختلف با راه‌های گوناگون خلاقیت خود را بروز دهند.
بازی Ghost of Tsushima هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/144103/آمار-و-ارقام-جالب-از-Ghost-of-Tsushima-منتشر-شد
بستن   چاپ