سیاست و بازاریابی
رشد سه میلیونی تعداد رومینگ ملی
سه شنبه 14 مرداد 1399 - 14:43:13
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - ایسنا / اجرای رومینگ ملی یعنی درصورت نبود آنتن یک اپراتور در منطقه‌ای، بتوان از آنتن اپراتور دیگر استفاده کرد؛ در سه ماهه‌ اول سال 1399، بیش از 16 میلیون مکالمه از طریق رومینگ ملی صورت گرفته که حاکی از سه میلیون رشد در مکالمات رومینگ بین اپراتورها در مقایسه با سه ماهه چهارم سال گذشته است.
رومینگ ملی نخستین بار در خردادماه 1393 بین اپراتور رایتل، همراه اول و ایرانسل برقرار شد. اجرای طرح رومینگ ملی با این هدف انجام شد که چنانچه در منطقه‌ای، سیم‌کارت مشترکان آنتن نداشت، آن‌ها بتوانند از آنتن اپراتورهای دیگر که در آن منطقه پوشش دارند، استفاده کنند. این طرح از سال 1397، بین هر سه اپراتور تلفن همراه و دو اپراتور روستایی به صورت فراگیر به اجرا درآمد.
آخرین آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره مکالمات از طریق رومینگ ملی، حاکی از آن است که در مجموع 16 میلیون و 729 هزار و 547 مکالمه از طریق رومینگ ملی بین اپراتورهای مختلف تلفن همراه صورت گرفته است.

سیاست و بازاریابی

این آمار نشان می‌دهد رومینگ ملی در مقایسه با آمار 13 میلیونی سه ماهه پایانی سال گذشته، با رشد بیش از سه میلیونی مواجه شده است.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/144597/رشد-سه-میلیونی-تعداد-رومینگ-ملی
بستن   چاپ