سیاست و بازاریابی
جریمه 250 میلیون دلاری در انتظار توئیتر
سه شنبه 14 مرداد 1399 - 14:43:16
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - مهر / طبق اسناد شکایت نامه کمیسیون فدرال تجارت آمریکا از توئیتر، این شبکه اجتماعی برای سوءاستفاده از اطلاعات کاربران احتمالا باید 250 میلیون دلار جریمه پرداخت کند.
توئیتر اعلام کرد احتمالا برای استفاده از شماره موبایل و ایمیل افراد در فرایند بازاریابی هدفمند تبلیغات باید مبلغ 250 میلیون دلار جریمه پرداخت کند.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا هفته گذشته درباره سواستفاده این شبکه اجتماعی از اطلاعات کاربران (از جمله 14 میلیون کاربر انگلیسی) بین سال های 2013 تا 2019 میلادی شکایت نامه ای تنظیم کرده است. توئیتر در زمان فاش شدن این امر، اعلام کرده از شماره تماس و ایمیل افراد برای امنیت حساب های کاربری استفاده کرده، اما بعدا اعتراف کرد اطلاعات مذکور در زمینه شخصی سازی تبلیغات به کار برده شده است.
این اقدام برخلاف توافقنامه ای است که این شبکه اجتماعی در سال 2011 میلادی با کمیسیون فدرال تجارت امضا و تعهد کرد درباره امنیت اطلاعات شخصی کاربران آنها را گمراه نکند.
طبق گزارش ها توئیتر 150 میلیون دلار برای تسویه این شکایت نامه در نظرگرفته بوده است. اما طبق اسنادی که از شکایت ثبت شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار، مبلغ تسویه احتمالا به 250 میلیون دلار خواهد رسید.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/144601/جریمه-250-میلیون-دلاری-در-انتظار-توئیتر
بستن   چاپ