سیاست و بازاریابی
توشیبا پس از سه دهه از بازار لپ تاپ‌ها خارج شد
یکشنبه 19 مرداد 1399 - 10:42:14 AM
سیاست و بازاریابی - پس از چندین دهه حضور در بازار لپ‌ تاپ‌ها، توشیبا به صورت رسمی خروج از این بازار و فروش باقی مانده سهام خود به شارپ را اعلام کرد.
این کمپانی ژاپنی اخیرا در بیانیه‌ای از چنین موضوعی خبر داده است. در سال 2018 این شرکت 80.1 درصد سهامش را به هموطن خود، شارپ واگذار کرد و صاحب جدید آن تصمیم به ادامه عرضه محصولات با برند «Dynabook» گرفت. حالا این کمپانی تصمیم گرفته 19.9 درصد سهم Dynbook‌ را هم به فروش برساند.
توشیبا در بیانیه خود به این موضوع اشاره کرده که نزدیک به دو ماه پیش شارپ چنین موضوعی را پیشنهاد داده و هم اکنون انتقال سهم تکمیل شده:
در حالی که لپ تاپ‌های دیگری نیز وارد بازار شدند، T1100 به ویژگی‌های پایه‌ای مجهز بود که تبدیل به استانداردی برای لپ‌تاپ‌ها تا دو دهه بعد از خود شد. از این قابلیت‌ها می‌توان به باتری داخلی قابل شارژ، نمایشگر LCD، سازگاری با کامپیوتر IBM و پشتیبانی از فلاپی دیسک بود.
این لپ تاپ توشیبا به 256 کیلوبایت مموری، نمایشگر LCD با رزولوشن 200 در 640 پیکسل و امکان نمایش 25 خط با 80 کاراکتر و درگاه فلاپی دیسک با پشتیبانی از دیسک‌های با ظرفیت 640 و 720 کیلوبایت مجهز شده بود. این محصول ابعادی برابر 31.1 در 6.6 در 30.5 سانتی‌متر و وزنی برابر 4.1 کیلوگرم داشت. لپ تاپ T1100 با قیمت 1999 دلار وارد بازار شده بود.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/145380/توشیبا-پس-از-سه-دهه-از-بازار-لپ-تاپ‌ها-خارج-شد
بستن   چاپ