سیاست و بازاریابی
برند آیونیک، زیرمجموعه جدید هیوندای معرفی شد
چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 15:25:35
سیاست و بازاریابی - هیوندای در راستای استراتژی 2025 خود برای گسترش تولید خودروهای برقی سازگار با محیط‌زیست، برند جدید Ioniq را پایه‌گذاری کرد که تا چند سال آینده سه خودروی الکتریکی عرضه می‌کند.

در سال 2015، هیوندای رسماً برند خودروهای لوکس خود را با نام جنسیس تأسیس کرد. این برند در حقیقت نام یکی از هیجان‌انگیزترین وسایل نقلیه هیوندای در آن زمان، یعنی خودروی کوپه جنسیس بود. کارشناسان این تصمیم هیوندای را بسیار خوب ارزیابی می‌کنند، زیرا جنسیس فروش چشم‌گیری در بازار جهانی داشت و فروش این شرکت همچنان در ایالات متحده صعود می‌کند.

سیاست و بازاریابی

هیوندای خودروهای برقی بیشتری در اروپا عرضه خواهد کرد هیوندای کنا؛ کم مصرف ترین خودروی برقی جهان
مدل‌های جدید برند آیونیک همچنین روی پلتفرم جدیدی با نام پلتفرم ماژولار جهانی برقی (Electric Global Modular Platform) یا E-GMP قرار می‌گیرند. بهره‌گیری از پلتفرم E-GMP به خودروهای الکتریکی آیونیک اجازه می‌دهد تا سرعت شارژ سریع و ظرفیت پیمایش بالا را تجربه کنند، اگرچه هیوندای درباره‌ی این موضوع جزئیات و مشخصات خاصی را افشا نکرده است. هیوندای اعلام کرد که خودروهای جدید آیونیک از «فضای زندگی هوشمند» برخوردار خواهند بود که دارای صندلی‌های قابل تنظیم، اتصال بی‌سیم و ویژگی‌های منحصربه‌فرد است.

سیاست و بازاریابی


http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/146051/برند-آیونیک،-زیرمجموعه-جدید-هیوندای-معرفی-شد
بستن   چاپ