سیاست و بازاریابی
کاهش تعداد پیامک‌های ورودی به اپراتورهای همراه
پنجشنبه 23 مرداد 1399 - 12:10:28
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - ایسنا / عداد پیامک‌های ورودی به هر یک از اپراتورهای تلفن همراه از سمت سایر اپراتورها، در سه ماهه‌ ابتدایی سال 1399 به بیش از هفت میلیارد پیامک می‌رسد که در مقایسه با آمار هشت میلیاردی سه ماهه گذشته کاهش یافته است.
 با ورود شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، بخش بزرگی از مکالمات و پیام‌ها به این فضا منتقل شده است. با وجود این، هنوز هم برخی افراد در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت و یا به دلایل دیگر، برای برقراری ارتباط با دوستان خود، از روش‌هایی مانند مکالمه و ارسال پیامک استفاده می‌کنند.
آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعداد پیامک‌های ارسال‌شده در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه در سه ماهه‌ ابتدایی سال جاری را مشخص کرده است که نشان می‌دهد در این مدت در مجموع بیش از هفت میلیارد و 236 میلیون و 956 هزار و 295 پیامک به اپراتورهای تلفن همراه از سمت سایر اپراتورها، ارسال شده است.
این در حالی است که در سه ماهه‌ چهارم سال 1398، بیش از هشت میلیارد و 34 میلیون و 637 هزار پیامک به اپراتورهای تلفن همراه از سمت سایر اپراتورها، ارسال شده بود و آمار سه ماهه ابتدایی سال جاری حاکی از کاهش تعداد پیامک‌های ورودی به اپراتورهاست.

سیاست و بازاریابی

تعداد پیامک‌های خروجی از اپراتور ایرانسل به سایر اپراتورها در مجموع بیش از سه میلیارد و 520 میلیون و 769 هزار عدد و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور ایرانسل، بیش از سه میلیارد و 226 میلیون و 528 هزار عدد بوده است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای ایرانسل، بیش از چهار میلیارد و 719 میلیون و 806 هزار عدد بوده است.

سیاست و بازاریابی

تعداد پیامک‌های خروجی از اپراتور رایتل به سایر اپراتورها در مجموع بیش از 426 میلیون و 860 هزار عدد و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور رایتل، بیش از 310 میلیون و 902 هزار عدد بوده است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای رایتل، بیش از 80 میلیون و 286 هزار عدد بوده است.

سیاست و بازاریابی


http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/146205/کاهش-تعداد-پیامک‌های-ورودی-به-اپراتورهای-همراه
بستن   چاپ