سیاست و بازاریابی
خرید انواع بردگیم ها و بازی‌های صفحه‌ای از فروشگاه اینترنتی بازی پلنت
جمعه 24 مرداد 1399 - 21:08:14
سیاست و بازاریابی - دنیای بازی سن و سال نمی شناسد. تصور برخی بزرگان و ادیان این است که زندگی همه اش بازی است. حتی گاهی شغل ما، تجارت ما و مراودات ما با همدیگر شبیه یک بازی پیچیده، طولانی، اما جذاب است.

اگر با دقت و کاووشگرانه به بازی‌های جدی روزانه خود بنگریم، می‌بینیم که بخشی از آن‌ها، آموزه‌های ما از بازی‌هایی است که در گذشته و کودکی آن‌ها را کسب کرده‌ایم. بازی ها فرهنگ می‌سازند. سیاست و کیاست می آموزند، تغییر رفتار ایجاد می‌کنند و تجربه لذت موفقیت تلاشگرانه را برای بازیگران به ارمغان می‌آورند. بازی‌ها از نسلی به نسل دیگر تغییر می‌کنند. بازی‌های نسل پدر با فرزند و پدر با پدربزرگ تفاوت دارد. شاید یکی از عمده‌ترین دلایل اختلاف نسل‌ها، بازی‌های دوره کودکی آن‌ها باشد. با نگاهی ساده می‌توان مشاهده کرد که نسلی که بازی‌های فیزیکی، پر تنش و با ابزارهای محدود طبیعی انجام می شده، با نسلی که اسباب بازی‌های آن در بستر تکنولوژی قراردارد چقدر باهم متفاوت هستند. اما تقریبا در همه نسل‌ها و در طول تاریخ بعضی از مدل‌های بازی، مشترک است. که مرسوم ترین آن‌ها برد گیم‌ها هستند. بُردگِیم (Board Game)
بُردگِیم (Board Game) به نوعی از بازی فکری گفته می‌شود که روی یک میز یا زمین بازی شده و دربردارنده‌ی مُهره‌ها یا ژتون‌هایی است که طبق قوانینی مشخّص، روی صفحه‌ای از پیش طراحی‌شده، چیدمان شده و حرکت می‌کنند. بُردگِیم‌ها ممکن است بر « استراتژی ناب » استوار باشند (مانند «شطرنج»، «کوریدور» یا «زرتز») یا بر «شانس و تصادف» (بازی‌هایی که دارای «تاس» هستند، مانند «منچ» یا «مار و پلّه» یا بر ترکیبی از این دو (مانند «تخته نرد» یا «مراکش»)؛ در بُردگِیم‌ها معمولاً هدفی وجود دارد که هر بازیکن، تلاش می‌کند تا زودتر از حریف (حریفان) به آن برسد. بازی‌های فکری اولیه غالباً جنگی بین دو ارتش را بازسازی و بازنمایی می‌کردند و موضوعِ مُدرن‌ترین بازی‌های روزگار ما نیز هنوز شکست دادنِ حریف (یا حریفان) با تکیه بر مُهره‌ها، موقعیت‌های بُرد یا مجموع امتیازات است - که معمولاً تحتِ عنوان «اعتبارِ رایج در بازی بیان می‌شود. تنوّع بُردگِیم‌ها Board Games بسیار بالا است. آن‌ها ممکن است کاملا ذهنی و انتزاعی بوده و هیچ ارتباطی به وقایع و زندگی طبیعی نداشته باشند (مانند «چِکِرز») یا اینکه براساس روایت و داستانی کاملا ملموس و شبیه به واقعیت طرّاحی شده باشند (مانند «محله‌ی چینی‌ها»).

سیاست و بازاریابی

پس ‌از گروه‌بندی اصلی، بازی‌ها به چندین و چند زیرگروه مختلف و جذاب تقسیم می‌شوند که به تِم، موضوع، فضا، داستان یا در برخی موارد به نحوه‌ی انجام بازی‌ها اشاره دارند. مثلاً زیرگروه بازی‌های کارتی یا بازی‌های پیروی؛ بازی‌های فضایی، کشاورزی، اقتصادی، مسابقه‌ای و... این تِم‌ها و داستان‌ها می‌توانند به شما در تشخیصِ بازی مورد علاقه‌ی‌تان کمک کنند؛ برای نمونه، اگر شما به فضاهای ترسناک علاقه‌مندید، می‌توانید یک بازی از زیرگروه وحشت را انتخاب کنید. سایت سیاره بازی ، در تلاش‌ است تا با جمع‌آوری و بررسی روزآمدترین اطلاعات موجود راجع‌به بازی‌های فکری روز دنیا، بهترین‌ها را برای هم‌وطنان عزیز و علاقه‌مندانِ بازی‌های فکری فراهم کرده و دراختیار ایشان قرار دهد. شما می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از کارشناسان ما بخواهید و بدین‌شکل، پیش‌از خرید، شناختی نسبی از کالایی که می‌خواهید بخرید، به‌دست بیاورید.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/146418/خرید-انواع-بردگیم-ها-و-بازی‌های-صفحه‌ای-از-فروشگاه-اینترنتی-بازی-پلنت
بستن   چاپ