سیاست و بازاریابی
اسنپ تریپ: هزینه سفر به دغدغه اصلی گردشگران تبدیل شده است
دوشنبه 24 شهريور 1399 - 14:01:52
سیاست و بازاریابی - اسنپ شرایط ویژه‌ای را برای خرید بلیت هواپیما با بهترین قیمت در سوپر اپلیکیشن خود مهیا کرده است. در حالی که دغدغه‌های اقتصادی انجام سفرهای ضروری را برای بسیاری از مردم به چالشی جدی تبدیل کرده است، اسنپ شرایطی به وجود آورده که از این پس کاربرانش بتوانند بلیت هواپیما را از طریق این سوپر اپلیکیشن ارزان‌تر از سایر تامین‌کننده‌ها تهیه کنند و مطمئن باشند که هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند از همه جا کمتر است.
با گذشت 7 ماه از شیوع کرونا در ایران، حالا دیگر بسیاری از مردم می‌دانند که برای انجام کارهای ضروری‌ چطور باید از خودشان محافظت کنند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا چه حد در عدم ابتلا به ویروس کرونا موثر است. مردم سفر کردن در شرایط ضروری و با تمهیدات بهداشتی را در دستور کار زندگی خود قرار داده‌اند و باید گفت که شاهد تغییراتی در رویکرد مردم نسبت به انجام سفر هستیم.
طبق تازه‌ترین بررسی‌های تیم بازاریابی اسنپ‌تریپ، بیشترین دغدغه افراد برای انجام سفر در دوران کرونا مشکلات اقتصادی بوده است و نگرانی از رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی پس از دغدغه اقتصادی در جایگاه‌ بعدی قرار دارد. این صحبت به این معناست که مساله مالی دغدغه اصلی‌تری نسبت به دیگر مسائل است.
تحقیقات بازار اسنپ‌تریپ نشان می‌دهد که کاربران در شرایط شیوع کرونا از یک سو برای سفرهای خود اقامت در هتل‌ها را بیش از اقامتگاه‌ و ویلا ترجیح می‌دهند و از سوی دیگر نتایج این پژوهش نشان از استقبال مردم از سفر با هواپیما نسبت به قطار و اتوبوس دارد. هر دوی این موارد هزینه‌های بیشتری را برای سفر می‌تراشد و به همین دلیل اسنپ سعی کرده تا کمترین هزینه‌ها را برای مسافرین خودش به ارمغان بیاورد.
این روزها بسیاری از افراد به منظور کار، درمان، تحصیل و یا سایر موارد ضروری ناچار به انجام سفر هستند. اسنپ می‌گوید که‌ تلاش می‌کند با اقدامات جدید خود بر پایه نتایج تحقیقاتش در بازار گردشگری، خدماتی را مطابق با نیاز و اولویت‌های مردم برای سفر در دوران کرونا ارائه دهد و به افراد در انجام سفرهای مقرون به صرفه کمک کند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/152381/اسنپ-تریپ--هزینه-سفر-به-دغدغه-اصلی-گردشگران-تبدیل-شده-است
بستن   چاپ