سیاست و بازاریابی
برمبو از دیسک‌های Greentive با ظاهری آینه‌ای و براق رونمایی کرد
يکشنبه 30 شهريور 1399 - 09:49:12
سیاست و بازاریابی - کمپانی برمبو از نوع جدیدی از دیسک‌های ترمز پرده‌برداری کرد. این دیسک‌ها گرینتیو (Greentive) نامگذاری شده و دارای پوششی براق و آینه‌ای هستند. برمبو ادعا می‌کند این دیسک‌ها در برابر خوردگی و فرسایش مقاوم‌تر بوده و عمر طولانی‌تری دارند.

سیاست و بازاریابی


برای اینکه دیسک‌های گرینتیو ظاهری آینه‌ای پیدا کنند، برمبو آنها را با لایه‌ای مخصوص می‌پوشاند. این فرایند از طریق یک تکنولوژی پیشرفته با نام High-Velocity-Oxy-Fuel انجام می‌پذیرد.
شاید فکر کنید خاصیت صیقلی و آینه‌مانند دیسک‌های جدید برمبو به مرور زمان از بین برود، اما به گفته شرکت ایتالیایی اینگونه نبوده و ویژگی مذکور در بلند مدت حفظ می‌شود.

سیاست و بازاریابی


در کنار عمر بیشتر نسبت به دیسک‌های معمولی، دیسک‌های گرینتیو برمبو خرده‌های کمتر هم از خود بر جای می‌گذارند. این امر به معنای آنست که گرد و غبار و دوده کمتری از دیسک‌ها جدا شده و چرخ‌ها تمیزتر باقی می‌مانند؛ ضمن اینکه آلودگی و اثرات منفی تحمیل شده به محیط زیست کاهش نیز می‌یابد.

سیاست و بازاریابی


دیسک‌های گرینتیو لوگوی شرکت برمبو را روی خود دارند. این لوگو به شکلی طراحی شده که زمان تعویض دیسک را به راننده گوشزد می‌کند. به نظر می‌رسد این دیسک‌ها برای خودروهای الکتریکی بسیار مناسب باشند، چرا که نحوه استفاده از ترمز در آنها در مقایسه با مدل‌های بنزینی متفاوت است.

سیاست و بازاریابی


برمبو اعلام کرده پوشش خاص به کار برده شده در گرینتیو، برای تمامی دیسک‌ها، از جمله دیسک‌های دو لایه قابل استفاده است. با توجه به این مساله، دور از انتظار نیست که در آینده سایر دیسک‌های شرکت برمبو با پوششی مشابه تولید شوند.

سیاست و بازاریابی


ناگفته نماند نام گرینتیو از ترکیب دو واژه green (به معنای سبز) و distinctive (به معنای متمایز و خاص) ساخته شده و کمپانی برمبو با این شیوه می‌خواهد بگوید که دیسک‌های جدیدش دوستدار محیط زیست و در عین حال زیبا و جذاب هستند. درباره قیمت و زمان عرضه این دیسک‌ها جزئیاتی منتشر نشده و باید منتظر اطلاعیه‌های بعدی باقی ماند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/153214/برمبو-از-دیسک‌های-Greentive-با-ظاهری-آینه‌ای-و-براق-رونمایی-کرد
بستن   چاپ