سیاست و بازاریابی
مدت زمان پیش سفارش اپلیکیشن‌های اپل تغییر پیدا کرد
جمعه 25 مهر 1399 - 21:23:44
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - کلیک / اپل سیاست پیش سفارش اپلیکیشن های خود را عوض کرده و دوره آن را از 90 روز به 180 رو افزایش داده است تا توسعه دهندگان وقت بیشتری جهت ارائه قابلیت های محصولات خود داشته باشند.
به نظر می رسد که کمپانی کوپرتینویی، سیاست App Store خود را برای پیش سفارش های مشتریان تغییر داده است. توسعه دهندگان حالا می توانند اپلیکیشن های خود را شش ماه پیش از عرضه رسمی در فروشگاه App Store معرفی کنند. در یکی از پست های اخیر در پورتال Developers، کمپانی اپل اعلام کرد که توسعه دهندگان می توانند به مشتریان اجازه دهند تا اپلیکیشن آن ها را 180 روز قبل از عرضه اصلی برای دانلود، به طو پیشاپیش سفارش دهند. توسعه دهندگان و سازندگان اپلیکیشن حالا زمان بیشتری را برای نمایش قابلیت های برنامه های خود و تشویق افراد به پیش سفارش آن ها در اختیار دارند.
اپل امکان پیش سفارش برنامه ها را به طور رسمی در سال 2017 برای دستگاه های iOS، macOS و tvOS معرفی کرد. این امکان، یک تغییر خوشایند برای افرادی است که مایلند به محض عرضه اپلیکیشن ها و برنامه های خاص، از آن ها استفاده کنند. سیاست قبلی اپل برای پیش سفارش اپلیکیشن ها به توسعه دهندگان اجازه می داد تا حداکثر 90 روز پیش از عرضه رسمی، محصولات خود را در فروشگاه اپ استور قرار دهند. با طولانی کردن دوره پیش سفارش، به توسعه دهندگان فرصت داده می شود تا پیش از ارائه اپلیکیشن خود برای دانلود، علاقه و توجه افراد را به سوی آن جلب کنند.

سیاست و بازاریابی

طبق سیاست جدید، توسعه دهندگان زمان بیشتری را برای جذب پیش سفارش محصولات پولی یا رایگان خود دارند. در ضمن، کاربران نیز تا پیش از دانلود اپلیکیشن سفارشی مورد نظر، موظف به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نیستند. مشتریان در هر زمان می توانند نظر خود را تغییر داده و پیش سفارش را لغو کنند. پس از عرضه اپلیکیشن ها برای دانلود در فروشگاه اپل، یک پیام اطلاع رسانی به سفارش دهندگان ارسال می شود. طبق این پیام، محصول خریداری شده در طی 24 ساعت به طور خودکار روی دستگاه مشتریان نصب می شود.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/160732/مدت-زمان-پیش-سفارش-اپلیکیشن‌های-اپل-تغییر-پیدا-کرد
بستن   چاپ