سیاست و بازاریابی
سامسونگ، شیائومی را در هند جا گذاشت
پنجشنبه 8 آبان 1399 - 19:33:42
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - ترنجی / موسسه Counterpoint گزارش آمار سهم فروش در بازار تلفن های هوشمند هند را منتشر کرد که براساس آن سامسونگ پیشتاز شد.
Counterpoint یک شرکت تجزیه و تحلیل جهانی شناخته شده است که دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ قرار دارد و بر اساس گزارشش سامسونگ با 24٪ سهم فروش در بازار تلفن های هوشمند هند، مقام اول را به دست آورده است. وقتی شیائومی جایگاه اول را به دست آورد، غول کره ای پس از چارک سوم 2018 از سایر تولیدکننده ها پیشی گرفت تا مقام اول را بدست آورد.
دلیل اصلی عملکرد قوی این شرکت ، گوشی های جدید آن در بخشهای مختلف قیمت در بازار هند است. دلیل مهم دیگر موفقیت سامسونگ و افول شیائومی ، احساسات ضدچینی در این کشور است. شیائومی اکنون با 23٪ سهم فروش در بازار در مکان دوم قرار دارد.
ویوو با 16٪ سهم فروش، جایگاه سوم را تصاحب کرد. حضور آفلاین بهبود یافته شرکت را قادر می سازد جایگاه سوم را حفظ کند. با این حال ، Realme با 15 درصد سهم فروش در جایگاه چهارم باقی می ماند. سری C ریلمی و سری Narzo به شرکت در حفظ موقعیت چهارم کمک می کنند.
مقام پنجم با 10٪ سهم حمل توسط OPPO تصرف می شود. گوشی های این شرکت به دلیل داشتن گزینه های اقتصادی مانند OPPO A12 و A11K ، در چارک سوم 2020 نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد داشته است.
تحت نام “Other” ، شرکت های بزرگی مانند اپل و وان پلاس وجود دارد. در بخش گوشی های گران تر، اپل به دلیل تقاضای زیاد برای آیفون SE 2020 و آیفون 11 از OnePlus پیشی می گیرد. علاوه بر این، پس از عرضه سری آیفون 12 این شرکت وضعیت خود را در سه ماهه آینده بیشتر بهبود می بخشد. با این وجود، وان پلاس بخش پرچمدار اقتصادی را رهبری می کند که بین 400-600 دلار است.
بر اساس گزارش موسسه یاد شده فروش تلفن هوشمند در هند رشد 9 درصدی نسبت به سال گذشته داشته و در چهارک سوم 2020 به بیش از 53 میلیون واحد رسیده است.

سیاست و بازاریابی


نظر شما چیست؟ عملکرد سامسونگ در هند را چطور می بینید؟

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/162663/سامسونگ،-شیائومی-را-در-هند-جا-گذاشت
بستن   چاپ