سیاست و بازاریابی
نسخه جدید هدفون Powerbeats در تاریکی شب می‌درخشد
چهارشنبه 28 آبان 1399 - 12:24:35
سیاست و بازاریابی - بیتس از نسخه جدید هدفون «Powerbeats» که در تاریکی شب می‌درخشد رونمایی کرد. هدفون جدید با همکاری برند جواهرآلات «Ambush» طراحی شده و با قیمت 199.95 دلار یعنی 50 دلار گران‌تر از مدل‌های معمولی به بازار عرضه می‌شود.

سیاست و بازاریابی

هدفون Powerbeats با درخششی که در تاریکی دارد مناسب افرادی است که می‌خواهند در تاریکی شب‌ ورزش کنند یا در خیابان بدوند. «یون آهن» هم بنیانگذار و مدیر خلاق Ambush در مورد طراحی هدفون جدید اعلام کرد:
«زمانی که در پروژه بیتس همکاری می‌کردم، شب‌های پرانرژی در توکیو الهام بخش من در طراحی این هدفون بود. دوست داشتم محصولی طراحی کنم که تداعی کننده انرژی شهر در شب باشد و زمانی که بیرون از خانه هستیم بتوانیم به موسیقی گوش داده و لذت ببریم.»

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


طول عمر باتری هدفون جدید بیتس، 15 ساعت اعلام شده است. این در حالی است که پاوربیتس پرو از عمر باتری 9 ساعته بهره می‌برد. هدفون جدید با استاندارد IPX4 در برابر نفوذ آب و عرق بدن مقاوم است و مجهز به چیپست H1 اپل برای پشتیبانی از دستیار صوتی سیری است.
در حالیکه پاوربیتس پرو فاقد سیم باریک بین دو گوشی هدفون است و هدفونی کاملا بی‌سیم محسوب می‌شود؛ اما بین گوشی‌های هدفون جدید سیم باریک دیده می‌شود و شاید خوشایند برخی کاربران نباشد.
بیتس از همان ابتدا درنظر داشت با معرفی هدفون‌های سری پاوربیتس، محصولاتی را به بازار معرفی کند تا کاربران بتوانند بدون نگرانی از آن در حین ورزش کردن استفاده کنند. پاور بیتس جدید با درخششی که در شب دارد باعث می‌شود بیتس یک قدم دیگر به اهداف خود نزدیک‌تر شود.
هدفون جدید از تاریخ 28 آبان ماه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. باید ببینیم آیا کاربران از هدفون جدید دارای سیم باریک بین دو گوشی و قیمت 50 دلار بیشتر استقبال می‌کنند یا همان مدل‌های قدیمی را ترجیح می‌دهند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/166605/نسخه-جدید-هدفون-Powerbeats-در-تاریکی-شب-می‌درخشد
بستن   چاپ