سیاست و بازاریابی
طرفداران Driver 2 این بازی را با نرخ 60 فریم بر روی رایانه‌های شخصی بازگردانده‌اند
جمعه 30 آبان 1399 - 00:02:24
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - گیم فا / بازی Driver 2 در سال 2000 بر روی کنسول پلی‌استیشن اصلی منتشر شد. این دنباله ویژگی‌های جدیدی را نسبت به نسخه‌ی اولیه‌ی این بازی ارائه می‌داد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به جاده‌های جدید، قابلیت بازی به‌صورت چند نفره و توانایی دویدن آزادانه بدون ماشین اشاره کرد. این ویژگی‌ها در سال 2000 بسیار چشمگیر بودند، اما هم اکنون با فناوری‌های مدرن تیمی از توسعه دهندگان مستقل توانسته اند یک پورت مناسب برای رایانه‌های شخصی ایجاد کنند که قابلیت کار با سرعت 60 فریم بر ثانیه را دارد.
می‌توان از بسیاری بازی‌های قدیمی تقلید کرد و عناوین جدیدی ساخت، اما یک تیم توسعه دهنده مستقل یک پورت برای رایانه‌های شخصی از این بازی ایجاد کردند. توسعه دهندگان کد منبع را از اسمبل ساخته و آن را به نسخه‌ی جدید تبدیل کرده‌اند. با جمع آوری و سر و سامان دادن دیتاها برای تکمیل این پورت بازی اکنون کاملا قابل اجرا است. یکی از چشمگیرترین جنبه‌های Driver 2 نقشه‌های آن است که شامل مکان‌های معروف مانند شیکاگو، هاوانا، لاس وگاس و ریودوژانیرو با طراحی‌هایی نمادین از این شهرها مانند برج های سیرز ، میدان ریگلی و ساختمان‌های لاس وگاس است. درایور 2 همچنین دارای اتومبیل‌های متنوعی بود که به طور انحصاری در مکان‌های مختلف یافت می‌شود. به عنوان مثال، لاس وگاس ممکن است اتومبیل‌های لوکس گران تری داشته باشد، اما بازیبازان اتومبیل‌های کلاسیک دهه‌ی 60 و 70 را در هاوانا پیدا می‌کنند.
پورت رایانه‌های شخصی بازی Driver 2 مشکلاتی که بازی اصلی داشته است را برطرف می‌کند و ویژگی‌های آن را به‌روز خواهد کرد. اگرچه گرافیک تا حدودی قدیمی است، اما گیم‌پلی بازی آن را جبران می‌کند. بازی‌هایی که تمرکز بر روی رانندگی دارند به‌طور کلی گیم پلی پیچیده‌ای ندارند و Driver 2 نیز این اصول را رعایت می‌کند. بازیبازان می‌توانند مأموریت‌های خود را انجام دهند یا در شهرها رانندگی کنند و از موسیقی متنی که توسط آلیستر بریمبل (Allister Brimble) ساخته شده لذت ببرند. آلیستر در بسیاری از بازی‌ها از جمله عناوین Rollercoaster Tycoon و Backyard Baseball به عنوان آهنگساز حضور داشته است. با ایجاد این پورت برای Driver 2 ، تیم توسعه دهنده به نوبه‌ی خود به بسیاری از طرفداران حس نوستالوژی می‌دهد، آن‌ها بر روی عناوین نوستالژیک دیگری نیز کار می‌کنند. بازی Super Mario 64 یکی از این بازی‌ها است که دارای پورتی برای رایانه‌های شخصی است که توسط توسعه دهندگان مستقل ایجاد شده و به آن اجازه می‌دهد تا با نرخ 60 فریم در ثانیه اجرا شود. همچنین دارای بسیاری از حالت‌های اختیاری از جمله بافت و مدل شخصیت است. هرچه سیستم‌های بازی کلاسیک پیرتر می‌شوند، یافتن وسیله‌ای برای اجرای آن‌ها دشوارتر می‌شود و توسعه دهندگانی که پورت‌های پلتفرم رایانه‌های شخصی برای بازی‌های کلاسیک ایجاد می‌کنند، تضمین می‌دهند راهی برای انجام این بازی‌ها وجود دارد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/166910/طرفداران-Driver-2-این-بازی-را-با-نرخ-60-فریم-بر-روی-رایانه‌های-شخصی-بازگردانده‌اند
بستن   چاپ