راهاندازی سامانه حل چالشهای استارتآپها
دوشنبه 25 دي 1396 - 9:50:04 AM
مارکتینگ نیوز
|
|
بازاریابی سیاسی - نخستین سکوی تعاملی بومی برای حل چالشهای نوآوری در کسب وکارهای نوپا (استارتآپ) با همکاری دانشگاه تهران راهاندازی شد. به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا یاری مجری طرح جویشگر بومی دراین باره گفت: سامانه «نوآوید» به آدرس www.noavid.ir اولین سکوی تعاملی بومی است که برای حل چالشهای نوآوری در کسبوکارها با همکاری دانشگاه تهران راهاندازی شده و هماکنون در اولین گام، 6 مورد از چالشهای نوآوری شرکتهای حوزه محتوا و جویشگرهای بومی روی این سامانه قرار گرفته است. وی افزود: با راهاندازی این سامانه کلیه متخصصان و پژوهشگران دانشگاهی و غیردانشگاهی از سراسر کشور میتوانند برای حل نوآوری در کسب و کارهای نوپا با هم به رقابت پرداخته و از پاداشهای مالی در نظر گرفته شده برای حل چالشها بهرهمند شوند. یاری خاطرنشان کرد: در این راستا برای توانمندسازی کسب وکار شرکتهای فعال در حوزه محتوا و خدمات بومی در کشور، مرحله نخست فراخوان ثبت نام و شرکت در «رویداد چالش نوآوری در جویشگرهای بومی» شروع شده که این فراخوان در سامانه «نوآوید» انتشار یافته است. وی گفت: هدف از برگزاری مسابقات چالش نوآوری از یک طرف حمایت غیرمستقیم از شرکتهای فعال در این حوزه برای افزایش نوآوری در خدمات جویشگرها مبتنی بر نیازها و ذائقه جامعه کاربران ایرانی است و از طرف دیگر، افزایش نقش و مشارکت مردمی و نیز بهرهگیری از دانش و توانمندیهای متخصصان در دانشگاههای سراسر کشور برای حل چالشهای جویشگرها خواهد بود.
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/17459/راهاندازی-سامانه-حل-چالشهای-استارتآپها
|