سیاست و بازاریابی
اپل می‌خواهد علائم اولیه بیماری‌های شناختی را با آیفون شناسایی کند
چهارشنبه 24 دي 1399 - 09:15:47
سیاست و بازاریابی - اپل و موسسه تحقیقات پزشکی «بایوژن» مطالعه جدیدی را با هدف امکان‌سنجی شناسایی علائم بیماری‌های شناختی نظیر آلزایمر با استفاده از آیفون و اپل واچ کلید زده‌اند.

سیاست و بازاریابی

هدف از انجام این مطالعه یافتن الگوهایی در داده‌های جمع آوری شده توسط سنسورهای اپل واچ و آیفون و پیدا کردن ارتباط میان آن‌ها با کاهش توانایی‌های شناختی است. در صورت موفقیت این تحقیق، پزشکان با سرعت بسیار بیشتری بیماری را شناسایی کرده و با تجویز سریعتر روش‌های درمانی به کاهش اثرات مخرب این نوع بیماری‌های روانی کمک می‌کنند.

سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


«جف ویلیامز» مدیر ارشد اجرایی شرکت اپل ضمن اعلام همکاری با شرکت بایوژن، عنوان کرد که امیدوار است این تحقیق بتواند جامعه پزشکی را در درک بهتر عملکرد شناختی افراد کمک کند. او در ادامه گفت:
مشتاقیم در جریان تاثیراتی که فناوری ما از طریق شناسایی کاهش قوای شناختی روی بهبود سلامتی می‌گذارد، قرار بگیریم.
«میشل ووناتسوس» مدیر عامل بایوژن گفت که «یافتن علائم زیستی دیجیتال که نشانگر تغییر در سلامت مغز است، تشخیص بیماران را تسریع می‌کند و به پزشکان کمک می‌کند تا اقدامات به موقع انجام دهند.»
این مطالعه‌ مجازی احتمالا از طریق برنامه‌ی اپل ریسرچ رونمایی می‌شود. همانطور که انتظار می‌رفت این مطالعات با در نظر گرفتن حریم خصوصی فرد انجام می‌شود. در طی فرآیند تحقیق به شرکت کنندگان در مورد داده‌هایی که جمع آوری می‌شود اطلاع داده خواهد شد و آن‌ها در هر زمان از مطالعه، می‌توانند آن را ترک کنند. برنامه اپل ریسرچ در حال حاضر شامل مطالعاتی در مورد قلب و حرکت، سلامت زنان و سطح شنوایی است.
اپل برای اولین بار در سال 2017 و با مطالعه بر روی قلب کار خود را با موسسات پزشکی آغاز کرد. این مطالعه توسط محققان استنفورد و با مشارکت بیش از چهارصد هزار کاربر اپل واچ انجام شد. موفقیت این مطالعه منجر به انتشار اعلان‌های ریتم نامنظم ضربان قلب به عنوان یکی از ویژگی‌های اپل واچ شد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/176279/اپل-می‌خواهد-علائم-اولیه-بیماری‌های-شناختی-را-با-آیفون-شناسایی-کند
بستن   چاپ