سیاست و بازاریابی
با عملکرد فوق‌العاده در سال 2020، تعداد کاربران اشتراکی نتفلیکس به 200 میلیون نفر رسید
شنبه 4 بهمن 1399 - 7:11:54 AM
سیاست و بازاریابی - گزارش مالی نتفلیکس، از عملکرد بی‌نظیر این شرکت در سال 2020 به‌لطف دنیاگیری کرونا حکایت دارد. نتفلیکس در سال گذشته‌ی میلادی میزبان 37 میلیون کاربر اشتراکی جدید بود.

دنیاگیری ویروس کرونا باعث ایجاد مشکلات بزرگی برای سینماها شد، اما در همین حین میزان استقبال از فیلم‌ها و سریال‌های نتفلیکس ( Netflix) به‌شدت افزایش یافت تا این شرکت در سال 2020 رکوردهای متعددی را جابه‌جا کند. آمار نشان می‌دهند نت فلیکس هم‌اکنون 200 میلیون کاربر اشتراکی دارد که 37 میلیون نفر از آن‌ها صرفا در سال 2020 به این پلتفرم ملحق شده‌اند؛ این نخستین باری است که تعداد کاربران نتفلیکس در بازه‌ی زمانی یک‌ساله تا این حد افزایش پیدا می‌کند. درمقایسه، تعداد کاربران اشتراکی جدید نتفلیکس در سال 2019 برابربا 28 میلیون نفر بود. براساس گزارش خبرگزاری GSMArena ، این رشد سریع بدین معنی است که تعداد کاربران اشتراکی نتفلیکس از 111 میلیون نفر در سال 2018 به بیش از 200 میلیون نفر در سال 2020 رسیده است. نتفلیکس همچنین از افزایش درآمد به‌ازای هر کاربر خبر می‌دهد. ظاهرا درآمد به‌ازای هر کاربر نتفلیکس از میانگین 9٫88 دلار در سال 2018 به میانگین 11٫2 دلار در سال 2020 رسیده است.

سیاست و بازاریابی

جدیدترین فصل از سریال The Crown به‌شدت موردتوجه قرار گرفت و باعث شد طرفداران جدید سراغ تماشای فصل‌های قدیمی‌تر سریال نیز بروند. تابه‌امروز، بیش از 100 میلیون خانوار سریال The Crown را در نتفلیکس مشاهده کرده‌اند. سریال The Queen’s Gambit توجه 62 میلیون خانوار را به‌خود جلب کرده است و آمار می‌گویند همین سریال باعث شده میزان فروش شطرنج به‌شدت افزایش پیدا کند. فیلم‌های سینمایی نیز عملکرد بسیار خوبی از خود برجای گذاشتند. فیلم سینمایی The Midnight Sky در فاصله‌ی چهار هفته پس از پخش، توسط 72 میلیون خانوار مشاهده شد. ازطرفی فیلم‌ Holidate توسط 68 میلیون خانوار، فیلم The Christmas Chronicles: Part Two توسط 61 میلیون خانوار و فیلم We Can Be Heroes توسط 53 میلیون خانوار (در طول چهار هفته‌ی اول پخش) مشاهده شدند. مقاله‌های مرتبط:
نتفلیکس چگونه از هوش مصنوعی برای بازاریابی محتواهای اختصاصی کمک می‌گیرد؟ قیمت اشتراک نتفلیکس افزایش پیدا کرد
سریال‌های محلی نیز توجه افراد نسبتا زیادی را جلب کردند. برای مثال سریال آلمانی Barbarians توسط 37 میلیون خانوار و سریال ژانر وحشت کره‌ای Sweet Home توسط 22 میلیون خانوار مشاهده شد. ظاهرا سریال فرانسوی‌زبان Lupin پتانسیل زیادی برای دیده شدن دارد؛‌ زیرا نتفلیکس پیش‌بینی کرده است 70 میلیون خانوار در چهار هفته‌ی نخست پخش Lupin مشغول تماشای این سریال شوند. نتفلیکس هم‌اکنون بیش از 500 اثر در مرحله‌ی پس‌تولید (Post-Production) دارد و می‌خواهد در هر هفته از سال 2021، یک فیلم اوریجینال پخش کند. برای کسب جزئیات بیشتر درباره‌ی عملکرد مالی نتفلیکس در سال 2020 می‌توانید گزارش مالی این شرکت را مطالعه کنید.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/178649/با-عملکرد-فوق‌العاده-در-سال-2020،-تعداد-کاربران-اشتراکی-نتفلیکس-به-200-میلیون-نفر-رسید
بستن   چاپ