سیاست و بازاریابی
دورخیز احتمالی گروه فولکس واگن برای واگذاری برندهای لامبورگینی و بوگاتی در سال 2030
جمعه 20 ارديبهشت 1398 - 16:51:45
سیاست و بازاریابی - شرکت فولکس واگن در برنامه‌ریزی بلند‌مدت خود برای سال 2030، تعدادی از برند‌های لوکس خود از جمله بنتلی، لامبورگینی و بوگاتی را به فروش می‌رساند.

شرکت فولکس واگن مشغول برنامه‌ریزی و افق‌گذاری بلند‌مدت برای سال 2030 است و در اهداف خود، تغییر ساختاری عظیمی را درنظر گرفته است. طبق گزارش‌های منتشر‌شده، فولکس واگن تعدادی از برند‌های لوکس خود را کنار خواهد گذاشت. فولکس واگن تاکنون نامی از برند‌هایی را که فروخته می‌شوند، منتشر نکرده است؛ اما سایت Automobile در گزارشی، به تشریح ایده‌های اولیه‌ی این شرکت پرداخته است.
برند فولکس واگن، آئودی و پورشه همگی در آینده‌ی بزرگ‌ترین گروه خودروسازی آلمان حفظ خواهند شد؛ اما برخی دیگر از برند‌های زیرمجموعه چندان ایمن نخواهند بود. اشکودا و سئات برند‌هایی هستند که تغییرات ساختاری جدیدی را تجربه خواهند کرد. با وجود این، احتمال فروش برند‌هایی از جمله بنتلی ، بوگاتی ، دوکاتی، ایتال دیزاین و لامبورگینی وجود دارد. دراین‌میان بنتلی به‌دلیل قدیمی بودن رویکردش از سایرین خطر بیشتری را احساس می‌کند. یکی از تحلیل‌گران می‌گوید: چرا در شرکتی سرمایه‌گذاری کنیم که حرکت رو به عقب دارد، درحالی‌که می‌توان از یک شرکت پیش‌رو حمایت کرد.
مقاله‌های مرتبط:
قیمت و مشخصات اولین خودرو برقی فولکس واگن اعلام شد لامبورگینی میورا فیلم The Italian Job بازسازی شد
شرکت بنتلی یک شبه به‌فروش نخواهد رفت و گروه فولکس واگن به‌صورت مخفی به‌دنبال خریداران جدیدی خواهد گشت که احتمالا چینی‌ّ باشند. باید درنظر داشت که سیاست‌گذاری فولکس واگن برای سال 2030، آینده‌ی تولیدی این شرکت را پایه‌گذاری خواهد کرد. هنوز هم ممکن است که تولید شاسی‌بلند جدید بنتلی اتفاق بیفتد و محصول جدید این شرکت تا اواخر سال جاری میلادی معرفی شود.
شرکت بوگاتی هم احتمالا گروه فولکس واگن را ترک خواهد کرد، ولی همکاری خود را با شرکت پورشه ادامه خواهد داد و احتمالا، بوگاتی به فردیناند پیئش، نوه‌ی فردیناند پورشه سپرده خواهد شد. آینده شرکت لامبورگینی هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. مدیران این شرکت هم‌اکنون مشغول ارزیابی ظرفیت‌های موجود، برای جذب سرمایه‌گذاران جدید هستند.
اگر رهبران گروه فولکس واگن نتوانند به نتیجه برسند، احتمالا دو شرکت لامبورگینی و دوکاتی به‌عنوان یک مجموعه‌ی مشترک به‌فروش خواهند رسید. با وجود اینکه برخی از برند‌های فولکس واگن فروخته می‌شوند؛ اما این احتمال وجود دارد که فولکس واگن برندی جدید برای ساخت خودروهای الکتریکی معرفی کند.
این موضوع فعلا برای فولکس واگن اولویت ندارد؛ اما در آینده امکان ایجاد تغییرات وجود دارد. تجربه نشان داده است که چنین افق‌گذاری‌های بلند مدتی، با گذشت زمان دچار تغییرات می‌شوند؛ اما شایعات مطرح‌شده با خواسته‌های فعلی فولکس واگن مبنی بر ساخت خودروهای الکتریکی و فروش بیشتر، مرتبط هستند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/69726/دورخیز-احتمالی-گروه-فولکس-واگن-برای-واگذاری-برندهای-لامبورگینی-و-بوگاتی-در-سال-2030
بستن   چاپ