سیاست و بازاریابی
هندی ها از این پس می توانند مثل نوشابه موبایل بخرند
پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398 - 18:26:19
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی -
هندی ها از این پس می توانند مثل نوشابه موبایل بخرند 2
k ٣٣
٦٣
دیجیاتو / شیائومی مدتی است که تلاش می کند یک شبکه فروش بسیار بزرگ و آفلاین را برای محصولاتش در هند به راه بیاندازد. این شرکت علاوه بر فروشگاه های فیزیکی خود که با نام می هوم، می استودیو و می اکسپرینس استور (Mi Experience Stores) شناخته می شوند حالا پایانه هایی به نام می اکسپرس کیوسک را در هند مستقر کرده است.
کیوسک های فروش موبایل شیائومی در واقع ماشین های فروش خودکاری هستند که به مشتریان امکان می دهند بدون نیاز به همراهی فروشنده، تلفن های هوشمند (بررسی شیائومی می 9 اکسپلورر) و لوازم جانبی شیائومی را خریداری نمایند و از این بابت می توان عملکرد این کیوسک ها را به ماشین های فروش خودکار نوشابه در فرودگاه ها و مراکز خرید تشبیه کرد.
کیوسک های فروش موبایل شیائومی طبق اعلام شرکت سازنده همه نوع پرداختی را قبول می کنند که از کارت اعتباری گرفته تا پول نقد و حتی سیستم پرداخت اختصاصی هند به نام UPI را شامل می شود.
اما در مورد قیمت هم باید بگوییم که کلیه محصولات ارائه شده در کیوسک های فروش موبایل شیائومی دقیقا همان قیمت فروشگاه آنلاین Mi.com و می هوم ها را دارند.
براساس اعلام این شرکت چینی سازنده موبایل کلیه تکنولوژی های مورد استفاده در کیوسک های شیائومی در هند توسعه یافته و تولید شده اند هرچند که ایده این نوع فروش از سال 2018 میلادی در چین پیاده سازی شده است. دستگاه های فروش خودکار شیائومی از ساعت 10 صبح تا 8 شب در کلیه روزهای کاری آماده ارائه محصولات خود به هندی ها هستند.
کمپانی مورد بحث اعلام کرده که می خواهد چندین کیوسک دیگر را هم طی ماه های آتی در اقصی نقاط هند مستقر نمایند و به تدریج طرح های خود را در تمامی شهرهای این کشور اجرا نماید.
در حال حاضر اما کیوسک های فروش موبایل شیائومی صرفا در کلان شهرهای هند فعال هستند و قرار است در مکان های عمومی پر رفت و آمدی نظیر پارک ها، ایستگاه های مترو، فرودگاه ها و مراکز خرید نصب شوند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/70090/هندی-ها-از-این-پس-می-توانند-مثل-نوشابه-موبایل-بخرند
بستن   چاپ