سیاست و بازاریابی
کاربران ایرانی در سال 1402 از کدام اموجی‌ها بیشتر استفاده کرده‌اند؟
سه شنبه 7 فروردين 1403 - 15:14:58
سیاست و بازاریابی - زومیت / بررسی اموجی‌های پرتکرار ایرانی‌ها نشان می‌دهد که کاربران در پیام‌ها و نوشته‌هایی که به اشتراک گذاشته‌اند شاد بوده‌اند و به یکدیگر عشق ورزیده‌اند.
شاید شما هم موافق باشید که بدون استفاده از اموجی، پیام‌هایی که می‌فرستید یا متن‌هایی که با دیگران به اشتراک می‌گذارید، بیش از حد خشک و رسمی می‌شوند؛ در بعضی موقعیت‌ها هم استفاده نکردن از اموجی‌ها باعث می‌شود لحن پیام، مثلا شوخی یا جدی بودن آن، مشخص نشود و سوء‌تفاهم ایجاد شود. به‌همین‌دلیل، اموجی‌ها یک ابزار کاربردی در کیبورد گوشی‌های هوشمند هستند و برای انتقال عواطف و احساسات از آن‌ها استفاده می‌شود.
لایف‌وب با رصد و پایش شبکه‌های اجتماعی، پرتکرارترین اموجی‌های فارسی‌زبانان شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و ایکس(توییتر سابق) و تلگرام را در کنار هم قرار داده است؛ نتایج این بررسی نشان می‌دهد که ایرانی‌ها در سال 1402 از کدام اموجی‌ها بیشتر استفاده کرده‌اند.

سیاست و بازاریابی


در بخش دیگری از گزارش لایف‌وب پنج اموجی‌ پرتکرار در هر شبکه اجتماعی به تفکیک نمایش داده شده است. در این بررسی شبکه اجتماعی ایکس(توییتر سابق)، اینستاگرام، کانال‌های تلگرام و گروه‌های تلگرام بررسی شده‌اند.
نتایج به‌دست‌آمده نشان می‌دهد که در سال گذشته، در ایکس و گروه‌های تلگرامی شکلک خنده بیشتر توسط کاربران ایرانی استفاده شده است. در اینستاگرام شکلک چشم قلبی پرتکرارتر بوده و در کانال‌های تلگرامی، شاید به‌این‌دلیل که بیشتر جنبه اطلاع‌رسانی و خبری دارند نمادها پرتکرارتر هستند و هیچ خبری از شکلک‌ها در میان پنج اموجی پرتکرار نیست.

سیاست و بازاریابی

اموجی قلب دومین اموجی بوده که کاربران ایرانی در اینستاگرام و ایکس بیشتر از آن استفاده کرده‌اند. در گروه‌های تلگرامی هم اموجی قلب سومین اموجی محبوب کاربران بوده است. به طور کلی، اموجی‌هایی که قلب در آن‌ها به کار رفته محبوب کاربران ایرانی اینستاگرام بوده‌اند و در میان پنج اموجی پرتکرار در این شبکه اجتماعی سه اموجی قلب‌دار است!

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/737770/کاربران-ایرانی-در-سال-1402-از-کدام-اموجی‌ها-بیشتر-استفاده-کرده‌اند؟
بستن   چاپ