سیاست و بازاریابی
همه‌ی بازی‌ها نیازی ندارند که یک تجربه‌ی 100 ساعته را ارائه دهند
شنبه 8 تير 1398 - 20:10:32
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی -
همه‌ی بازی‌ها نیازی ندارند که یک تجربه‌ی 100 ساعته را ارائه دهند
٤١
٠
گیم فا / با رشد بازی‌های جهان باز و سرویس‌محور، این موضوع به یک روندی تبدیل شده است که در آن برای بسیاری از عناوین بزرگ با عرضه‌ی محتویات جدید در آینده کامل می‌شوند. امروزه اغلب ناشران بزرگ صنعت بازی مانند یوبی‌سافت و الکترونیک آرتس از این روند پیروی می‌کنند. با این حال، آقای استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل شرکت تیک تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive)، در این مورد نظر دیگری دارد.
در مصاحبه ای با وب سایت GameBeat، وی در مورد بخش گسترده‌ای از سوالات از رویداد E3 تا کراس‌پلی پاسخ داد. هنگامی که از وی در مورد مدت زمان طولانی برخی بازی‌ها به ویژه بازی Red Dead Redemption 2 و پایان آن سوال شد، پاسخ داد که هر عنوانی برای تمام کردن نیاز به یک تجربه‌ی بیش از 100 ساعت ندارد.
وی اظهار داشت:
من فکر می‌کنم برخی موانع در حال گسترش است، اما مطمئن نیستم. هر کسی از جمله خودمان، معتقدیم که هر بازی بزرگی نیاز به یک تیم سازنده‌ی بزرگ دارد و در کنار آن می‌تواند یک گیم‌پلی 100 ساعته را ارائه دهد. برای هر تعداد از بازی‌های مختلف از بازی‌های ساده در گوشی های هوشمند تا سری بازی‌های Grand Theft Auto، حد معینی وجود دارد. مشترکان به کیفیت توجه زیادی دارند. کیفیت به معنای چیزی است که یک بازی برای گوشی هوشمند نسبت به عنوان رایگان برای رایانه‌های شخصی و آن با یک عنوان AAA بزرگ برای کنسول‌ها متفاوت خواهد بود.
این بسیار جالب است که مدیرعامل یک شرکت بزرگ، رویکرد متفاوتی را در بازار این روزهای صنعت بازی‌های ویدئویی پیش گرفته است.
نظر شما در این خصوص چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/76533/همه‌ی-بازی‌ها-نیازی-ندارند-که-یک-تجربه‌ی-100-ساعته-را-ارائه-دهند
بستن   چاپ